Strona główna
Wiedza
Webinar: Technologia Call Center która zwiększa dodzwanialność do klientów

Webinar: Technologia Call Center która zwiększa dodzwanialność do klientów

Obejrzyj nagranie webinaru bezpłatnie!

Po wypełnieniu formularza przejdziesz na stronę z dostępem do nagrania webinaru „Technologia Call Center która zwiększa dodzwanialność do klientów”

    Administratorem danych osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a przekazane dane będą przetwarzane w celu wysyłki raportów, webinariów i ich nagrań oraz w celach marketingowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – informowania o świadczonych usługach. Pełną treść klauzuli informacyjnej RODO przeczytaj TUTAJ. Znajdziesz w niej: dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych, cel przetwarzania Twoich danych, Twoje prawa, odbiorcę Twoich danych. Dane podajesz nam dobrowolnie i masz prawo między innymi do cofnięcia udzielonej zgody.

    Dla kogo jest ten webinar?

    • Działy sprzedaży: Dowiedz się, jak technologia Call Center może zwiększyć odbieralność połączeń i sprzedaż.
    • Menedżerowie działów Call i Contact Center: Poznaj nowe narzędzia i strategie, które pomogą Ci w codziennej pracy.

    Czego dowiesz się z tego webinaru?

    • Dialer predyktywny: Dowiesz się, jak dialer predyktywny może zwiększyć produktywność agentów poprzez optymalizację połączeń. Dowiesz się, jak automatycznie zwiększyć efektywność działań wychodzących.
    • Raporty: Dowiesz się, jak zaawansowane raporty mogą pomóc w podejmowaniu strategicznych decyzji. Dowiesz się, jak wykorzystać kompleksowe dane do monitorowania i poprawy działania call center.
    • Automatyzacja procesów: Odkryj, jak nowa technologia Call Centermoże pomóc w automatyzacji i usprawnieniu procesów sprzedażowych.
    Zobacz nagranie