Webinar: Technologia Call Center która zwiększa dodzwanialność do klientów
Obejrzyj nagranie webinaru bezpłatnie!
Po wypełnieniu formularza przejdziesz na stronę z dostępem do nagrania webinaru „Technologia Call Center która zwiększa dodzwanialność do klientów”

3791
Dla kogo jest ten webinar?
- Działy sprzedaży: Dowiedz się, jak technologia Call Center może zwiększyć odbieralność połączeń i sprzedaż.
- Menedżerowie działów Call i Contact Center: Poznaj nowe narzędzia i strategie, które pomogą Ci w codziennej pracy.



Czego dowiesz się z tego webinaru?
- Dialer predyktywny: Dowiesz się, jak dialer predyktywny może zwiększyć produktywność agentów poprzez optymalizację połączeń. Dowiesz się, jak automatycznie zwiększyć efektywność działań wychodzących.
- Raporty: Dowiesz się, jak zaawansowane raporty mogą pomóc w podejmowaniu strategicznych decyzji. Dowiesz się, jak wykorzystać kompleksowe dane do monitorowania i poprawy działania call center.
- Automatyzacja procesów: Odkryj, jak nowa technologia Call Centermoże pomóc w automatyzacji i usprawnieniu procesów sprzedażowych.