Webinar: Jak dzwonić, żeby się dodzwonić?
Po wypełnieniu formularza przejdziesz na stronę z dostępem do nagrania webinaru „Jak dzwonić, żeby się dodzwonić?”
Dla kogo jest ten webinar?
Firmy, które w codziennej pracy bazują na skuteczności połączeń do klientów, borykają się z problemem, że numer, z którego dzwonią wyświetla się jako SPAM w telefonach odbiorców. Rośnie też zastosowanie technologii w telefonach, która automatycznie odrzuca połączenia z numeru, który w sieci został oznaczony jako SPAM. Coraz więcej osób unika odbierania połączeń z numerów, których nie zna.
To wszystko sprawia, że dodzwanialność znacząco spada, przez co firmy nie realizują swoich celów biznesowych – sprzedaży, ściągalności zaległych należności, badań rynku/opinii itp.
Brzmi znajomo? Jeśli mierzysz się z podobnymi wyzwaniami, to wideo jest właśnie dla Ciebie!
Czego dowiesz się z tego webinaru?
Z nagrania tego webinaru dowiesz się, jakie rozwiązania telekomunikacyjne warto wykorzystać w codziennych działaniach, aby podnieść efektywność swojego zespołu call center oraz zwiększyć skuteczność dodzwonień do klientów.
Poznasz, jak:
- zaoszczędzić 20% czasu pracy Twojego zespołu dzięki automatycznemu wydzwanianiu połączeń do klientów
- monitorować pracę zespołu call center oraz zarządzać połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi
- skutecznie radzić sobie z blokowanymi numerami i prezentowaniem się jako SPAM?
- działa dialer predyktywny od Tide Software, który zwiększa liczbę odebranych połączeń przez klientów średnio o 20%
- zwiększyć nawet o 50% dodzwanialność do klientów dzięki dodatkowej usłudze rotacji numeracją
Nie czekaj więc i dowiedz się, jak dzwonić, żeby się dodzwonić!