Strona główna
Wiedza
Webinar: Jak dzwonić, żeby się dodzwonić?

Webinar: Jak dzwonić, żeby się dodzwonić?

Dowiedz się, jak zaoszczędzić czas pracy swojego zespołu oraz zwiększyć liczbę nawiązanych połączeń telefonicznych z klientami.

Po wypełnieniu formularza przejdziesz na stronę z dostępem do nagrania webinaru „Jak dzwonić, żeby się dodzwonić?”

    Administratorem danych osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a przekazane dane będą przetwarzane w celu wysyłki raportów, webinariów i ich nagrań oraz w celach marketingowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – informowania o świadczonych usługach. Pełną treść klauzuli informacyjnej RODO przeczytaj TUTAJ. Znajdziesz w niej: dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych, cel przetwarzania Twoich danych, Twoje prawa, odbiorcę Twoich danych. Dane podajesz nam dobrowolnie i masz prawo między innymi do cofnięcia udzielonej zgody.

    Dla kogo jest ten webinar?

    Firmy, które w codziennej pracy bazują na skuteczności połączeń do klientów, borykają się z problemem, że numer, z którego dzwonią wyświetla się jako SPAM w telefonach odbiorców. Rośnie też zastosowanie technologii w telefonach, która automatycznie odrzuca połączenia z numeru, który w sieci został oznaczony jako SPAM. Coraz więcej osób unika odbierania połączeń z numerów, których nie zna.

    To wszystko sprawia, że dodzwanialność znacząco spada, przez co firmy nie realizują swoich celów biznesowych – sprzedaży, ściągalności zaległych należności, badań rynku/opinii itp.

    Brzmi znajomo? Jeśli mierzysz się z podobnymi wyzwaniami, to wideo jest właśnie dla Ciebie!

    Czego dowiesz się z tego webinaru?

    Z nagrania tego webinaru dowiesz się, jakie rozwiązania telekomunikacyjne warto wykorzystać w codziennych działaniach, aby podnieść efektywność swojego zespołu call center oraz zwiększyć skuteczność dodzwonień do klientów.  

    Poznasz, jak:

    • zaoszczędzić 20% czasu pracy Twojego zespołu dzięki automatycznemu wydzwanianiu połączeń do klientów
    • monitorować pracę zespołu call center oraz zarządzać połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi
    • skutecznie radzić sobie z blokowanymi numerami i prezentowaniem się jako SPAM?
    • działa dialer predyktywny od Tide Software, który zwiększa liczbę odebranych połączeń przez klientów średnio o 20%
    • zwiększyć nawet o 50% dodzwanialność do klientów dzięki dodatkowej usłudze rotacji numeracją

    Nie czekaj więc i dowiedz się, jak dzwonić, żeby się dodzwonić!

    Zobacz nagranie