Raport: Skuteczna komunikacja z klientem
Według raportu Tide Software „Skuteczna komunikacja z klientem” na podstawie analizy 100 dużych i średnich firm średnio 150 klientów może dzwonić do jednego działu w ciągu 1h. Najczęstsze problemy klientów podczas kontaktu to m.in. długie oczekiwanie na infolinii, brak możliwości skontaktowania się z marką innymi kanałami komunikacji czy brak przekierowania połączeń.
„Automatyzacja obsługi, spersonalizowany kontakt dopasowany do godzin dogodnych dla klienta, przekierowywanie połączeń w czasie gdy linia jest zajęta lub poza godzinami pracy firmy to nadal w wielu firmach nie są standardowe rozwiązania, co powoduje niecierpliwość, frustrację i często utratę klientów. Dzisiejsze technologie umożliwiają mobilne i elastyczne rozwiązania, dopasowane do potrzeb dużych jak i mniejszych graczy” – mówi Jolanta Hryniewicka, wiceprezeska zarządu Tide Software.
Co znajdziesz w Raporcie?
Przygotowując Raport: Skuteczna komunikacja z klientem przeanalizowaliśmy dane dotyczące połączeń telefonicznych na przestrzeni ostatniego roku. Pochodzą one od TOP 100 firm z sektora dużych i średnich przedsiębiorstw, które są zarazem naszymi klientami.
Czy wiesz, że…
- tracisz klientów, którzy nie mogą się do Ciebie dodzwonić, gdy Twój pracownik prowadzi rozmowę z innym klientem?
- średnio 150 klientów może dzwonić do Twojej firmy w ciągu 1 godziny pracy twojego działu?
- zyskasz 20% więcej odebranych połączeń, gdy będziesz dzwonić z innego numeru kierunkowego niż numer odbiorcy?
W Raporcie znajdziesz wiele ciekawych statystyk dotyczących połączeń przychodzących i wychodzących firm z różnych branż – przede wszystkim windykacyjnej, pożyczkowej, retail i e-commerce, logistycznej, czy fotowoltaiki. Zapraszamy do lektury!