Strona główna
Wiedza
Raport: Skuteczna komunikacja z klientem

Raport: Skuteczna komunikacja z klientem

Dowiedz się, jak wygląda skuteczność komunikacji z klientami na podstawie analizy danych firm z różnych branż.

Wypełnij formularz, aby pobrać Raport: Skuteczna komunikacja z klientem

    Administratorem danych osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a przekazane dane będą przetwarzane w celu wysyłki raportów, webinariów i ich nagrań oraz w celach marketingowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – informowania o świadczonych usługach. Pełną treść klauzuli informacyjnej RODO przeczytaj TUTAJ. Znajdziesz w niej: dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych, cel przetwarzania Twoich danych, Twoje prawa, odbiorcę Twoich danych. Dane podajesz nam dobrowolnie i masz prawo między innymi do cofnięcia udzielonej zgody.

    Raport: Skuteczna komunikacja z klientem

    Według raportu Tide Software „Skuteczna komunikacja z klientem” na podstawie analizy 100 dużych i średnich firm średnio 150 klientów może dzwonić do jednego działu w ciągu 1h. Najczęstsze problemy klientów podczas kontaktu to m.in. długie oczekiwanie na infolinii, brak możliwości skontaktowania się z marką innymi kanałami komunikacji czy brak przekierowania połączeń.

    „Automatyzacja obsługi, spersonalizowany kontakt dopasowany do godzin dogodnych dla klienta, przekierowywanie połączeń w czasie gdy linia jest zajęta lub poza godzinami pracy firmy to nadal w wielu firmach nie są standardowe rozwiązania, co powoduje niecierpliwość, frustrację i często utratę klientów. Dzisiejsze technologie umożliwiają mobilne i elastyczne rozwiązania, dopasowane do potrzeb dużych jak i mniejszych graczy” – mówi Jolanta Hryniewicka, wiceprezeska zarządu Tide Software.

    Co znajdziesz w Raporcie?

    Przygotowując Raport: Skuteczna komunikacja z klientem przeanalizowaliśmy dane dotyczące połączeń telefonicznych na przestrzeni ostatniego roku. Pochodzą one od TOP 100 firm z sektora dużych i średnich przedsiębiorstw, które są zarazem naszymi klientami. 

    Czy wiesz, że…

    • tracisz klientów, którzy nie mogą się do Ciebie dodzwonić, gdy Twój pracownik prowadzi rozmowę z innym klientem?
    • średnio 150 klientów może dzwonić do Twojej firmy w ciągu 1 godziny pracy twojego działu?
    • zyskasz 20% więcej odebranych połączeń, gdy będziesz dzwonić z innego numeru kierunkowego niż numer odbiorcy?

    W Raporcie znajdziesz wiele ciekawych statystyk dotyczących połączeń przychodzących i wychodzących firm z różnych branż – przede wszystkim windykacyjnej, pożyczkowej, retail i e-commerce, logistycznej, czy fotowoltaiki. Zapraszamy do lektury! 

    Pobierz Raport