WhatsApp Business API

Wprowadź swoją strategię omnichannel na nowy innowacyjny poziom i zbuduj przewagę konkurencyjną na rynku!

Sprawdź ofertę
Proponuję najbliższy czwartek godzina 10:00 lub 12:00 😊
14:21
Super bardzo dziękuję 🥰
14:21
O produkcie

WhatsApp Business API

Innowacyjne rozwiązanie dla WhatsApp Business od Tide Software wprowadza omnichannel na wyższy poziom! Dzięki niemu firmy mogą odpowiedzieć na zapotrzebowanie tych klientów, którzy chcą prowadzić dialog z marką i oczekują natychmiastowych odpowiedzi. Jest dedykowane firmom, które chcą zintegrować WhatsApp Business ze swoimi systemami i masowo wysyłać wiadomości do klientów posiadających aplikację WhatsApp. Stanowi odpowiedź na najnowsze trendy marketingu konwersacyjnego. Podnosi jakość komunikacji w działach obsługi klienta BOK, angażuje w komunikacji marketingowej, zwiększa sprzedaż i pozwala na skuteczną obsługę posprzedażową klientów.

Sprawdź ofertę
Dla branż

WhatsApp Business w e-commerce

Sprawdź
E-commerce

Funkcjonalności produktu

Komunikacja masowa

Wysyłka plików multimedialnych

Komunikacja dwukierunkowa

Personalizacja komunikacji

Automatyzacja

Ankiety i listy wyboru dostępne w czacie

Przyciski akcji

Szczegółowe raporty

Globalny zasięg

Prosta integracja po API

Co nas wyróżnia

To daje nam przewagę nad innymi

Zautomatyzowane ścieżki odpowiedzi
Omnichannel z TidePlatform
Integracja z systemami dostępnymi w firmie
Elastyczna oferta
Pomoc we wdrożeniu
Polski support 24/7/365

Najczęściej zadawane pytania

  • Tak! Rozwiązanie WhatsApp Business API od Tide Software umożliwia wysyłanie masowych wiadomości do klientów. Możesz dostosować i automatyzować wiadomości, aby skutecznie dotrzeć do większej liczby odbiorców i prowadzić z nimi personalizowaną komunikację dwukierunkową.

  • W Tide Software oferujemy system do masowej komunikacji z klientami. Korzystanie z rozwiązania dla WhatsApp Business pozwala na kontakt z klientami z różnych zakątków świata, personalizację komunikatów, szybką obsługę zapytań dzięki zautomatyzowanej ścieżce odpowiedzi dostępnych 24/7/365 oraz połączenie z systemami komunikacyjnymi w firmie, rozszerzając strategię omnichannel.

  • WhatsApp Business API pozwala na obsługę czatu w czasie rzeczywistym, wysyłanie i odbieranie wiadomości tekstowych, multimediów i ankiet w formie przycisków wyboru. To również automatyzacja odpowiedzi, sprzedaż produktów i usług, a także raportowanie i analiza danych na potrzeby tworzenia strategii komunikacyjnych firmy.

  • Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym zespołem, który pomoże w procesie konfiguracji, weryfikacji konta i udostępnieniu odpowiednich narzędzi do zarządzania masową komunikacją z klientami.

  • Tak! Tide Software oferuje prostą integrację z systemami CRM oraz innymi systemami i narzędziami dostępnymi w firmie. Dlatego zarządzanie bazą danych jest łatwe, a synchronizacja obsługi spraw klientów z różnych kanałów komunikacyjnych bardziej spójna.

  • WhatsApp Business API jest odpowiednie dla średnich i większych firm nastawionych na obsługę masowej komunikacji z klientami. Świetnie sprawdzi się w branżach e-commerce, retail, w turystyce, motoryzacji, a także w usługach finansowych czy kurierskich. Jest to idealne narzędzie dla firm, które chcą zaoferować swoim klientom wygodny sposób komunikacji.

  • Tak, dla firm korzystających z WhatsApp Business API od Tide Software oferujemy polskie wsparcie techniczne 24/7/365.

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!