Infolinia dla firm

Profesjonalna infolinia w chmurze dla biznesu każdej wielkości. Skuteczna obsługa telefoniczna połączeń przychodzących.

Sprawdź ofertę
Jeden numer do komunikacji omnichannel
System IVR tonowo przekieruje połączenie
O produkcie

Infolinia dla biznesu

Infolinia dla firm od Tide Software wykorzystuje zaawansowane funkcje, jak Interactive Voice Response (IVR) do integracji z bazą danych, pozwalając na rozbudowę systemu o automatyczne reguły przekierowań oraz automatyczne powiadomienia głosowe. Prestiżowy numer telefonu, nagrywanie rozmów archiwizowane online w bazie TidePlatform i identyfikacja rozmówców to innowacje, które zapewniają profesjonalną obsługę klienta. Z kolei integracja z usługą Tide Call Pick Up, która automatycznie przekierowuje połączenia przychodzące jednocześnie do wszystkich pracowników, zmniejsza czas oczekiwania klienta średnio do 11 sekund! Dzięki temu zyskujesz pewność, że każdy telefon od klienta zostanie odebrany!

Sprawdź ofertę
Dla branż

Zastosuj infolinię w e-commerce

Skorzystaj
E-commerce

Funkcjonalności produktu

Dynamiczny IVR z opcją odpytywania bazy i zapowiedziami

Nagrywanie rozmów

Przekierowania, również do pracowników zdalnych

Identyfikacja dzwoniącego

Nagrania powitalne

Personalizacja

Integracja z SMS, VMS

Szczegółowe raporty

Co nas wyróżnia

To daje nam przewagę nad innymi

Wydajny system
Prosta instalacja
Integracja omnichannel w TidePlatform
Tide Call Pick Up
Złoty numer telefonu
Jeden partner biznesowy – dostawca infolinii i usług głosowych
Stabilne łącza

Najczęściej zadawane pytania

  • Funkcja Call Pick Up pozwala automatycznie przekierować połączenia przychodzące na jeden numer na numery wszystkich pracowników jednocześnie. Dzięki temu, pierwsza osoba, która może rozmawiać, odbiera telefon, bez znaczenia, czy jest w biurze czy pracuje zdalnie. Podczas gdy jedna osoba przyjmie połączenie, połączenie u innych współpracowników jest automatycznie rozłączane.

  • Tak, Tide Software zapewnia elastyczne ustawienia funkcji Call Pick Up, które można dostosować do indywidualnych potrzeb i preferencji firmy. Istnieje możliwość konfiguracji, którzy pracownicy mają uprawnienia do korzystania z tej funkcji. Logowanie i wylogowywanie do systemu przekierowań każdy pracownik może zrobić za pomocą SMS.

  • Tak! Dzięki narzędziom omnichannel w TidePlatform, masz możliwość prowadzenia infolinii, wysyłki wiadomości SMS, VMS, czy e-mail z jednego miejsca, dostępnego online. A to wszystko w oparciu o jedną bazę oraz wspólne listy adresowe. Jeden firmowy numer telefoniczny wykorzystasz do prowadzenia komunikacji ze wszystkich kanałów.

  • Tak! Tide Software jako operator telekomunikacyjny oferuje numery stacjonarne oraz komórkowe dla biznesu, w tym tzw. prestiżowe złote numery łatwe do zapamiętania. Dodatkowo, dzięki funkcji Call Pick Up klient wykonując połączenie, dzwoni do wszystkich dostępnych pracowników korzystających z tej funkcji.

  • Tak! Nasza infrastruktura IT posiada szereg zabezpieczeń, które sprawiają, że nasze rozwiązania oraz dane klientów są maksymalnie chronione. Z naszych rozwiązań korzysta 8 z 10 największych banków i 8 z 10 największych firm windykacyjnych w Polsce, topowe marki retail i e-commerce, i nie tylko. Spełniamy więc wymagania stawiane przez UODO, UKE, EBA, KNF.

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!