HLR – Home Location Register
HLR dostarcza cenne dane o numerach, sprawdza dostępność numeru oraz aktywność kart w czasie rzeczywistym, jeszcze przed nawiązaniem połączenia.
HLR
HLR operatorski oraz autorski Tide HLR to innowacyjne usługi, które sprawdzają jakość bazy odbiorców u operatorów i dostarczają aktualne dane o numerach telefonów w czasie rzeczywistym. Pozwalają dowiedzieć się, czy numer jest aktualnie dostępny, zajęty lub czy karta jest nieaktywna. HLR eliminuje numery nieaktywne z bazy danych i informuje, od którego operatora pochodzi dany numer. Z naszych danych wynika, że ok. 25% wszystkich połączeń konsultantów odbywa się na numery niedostępne. Tide HLR sprawdza status karty SIM w czasie rzeczywistym, jeszcze przed nawiązaniem połączenia, a użycie go z dialerem predyktywnym umożliwia dopasowanie odpowiedniej pory kontaktu. Takie rozwiązanie skraca czas oczekiwania konsultanta do mniej niż 5 sekund i pozwala zaoszczędzić ok. 15-20 sekund na minutę. Co więcej, dzięki tej usłudze automatycznie wybierane są w pierwszej kolejności połączenia do osób, które właśnie włączyły telefon. HLR zwiększa szanse na dodzwonienie, znacząco wpływa na ilość nawiązanych połączeń i podnosi skuteczność kampanii call center.
Funkcjonalności HLR
Sprawdzanie dostępności numeru
Sprawdzanie zajętości numeru
Usuwanie z bazy numerów nieaktywnych
Informowanie o przeniesieniu numeru do innego operatora GSM
Powiadomienia o ponownej dostępności numeru
Optymalizacja procesu komunikacji
Poprawienie jakości bazy kontaktów
Zwiększenie dodzwanialności
Wzrost nawiązywanych połączeń
To daje nam przewagę nad innymi
Zastosowanie HLR w różnych branżach
Poznaj możliwości HLR w swojej branży.
Najczęściej zadawane pytania
-
Korzyści z usługi Tide HLR są bardzo wymierne. Dzwonisz tylko na te numery, które są aktywne w danym czasie, skracasz czas oczekiwania konsultanta do mniej niż 5 sekund i oszczędzasz ok. 15-20 sekund na minutę w pracy call center.
-
Dane w Tide HLR są odświeżane w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że są one stale analizowane i aktualizowane jeszcze przed nawiązaniem połączenia. Dzięki temu, Twój dział call center realizuje połączenia tylko na te numery, które są dostępne i aktywne.
-
Tak! Nasza usługa Tide HLR automatycznie wysyła alerty z informacją o ponownej dostępności numeru. W połączeniu usługi HLR z dialerem predyktywnym w pierwszej kolejności wydzwaniany jest numer, który właśnie włączył się do sieci, co zwiększa szanse na odebranie rozmowy.
-
Tak! W Tide Software umożliwiamy otrzymywanie aktualizacji dotyczących zmian operatora GSM użytkowników, dzięki czemu Twój zespół może wykorzystać te informacje do dobrania najlepszej strategii komunikacyjnej.
-
Połączenie autorskiej usługi Tide HLR z dialerem predyktywnym Tide Software oznacza, że jeszcze przed nawiązaniem połączenia sprawdzana jest dostępność numeru oraz aktywność kart. Automatycznie wybierane są w pierwszej kolejności połączenia do osób, które właśnie włączyły telefon. Dzięki tym rozwiązaniom czas oczekiwania konsultanta jest zauważalnie krótszy, co przekłada się na realne oszczędności oraz zwiększa szanse na dodzwonienie nawet o 20%.
-
HLR operatorski pozwala na sprawdzenie jakości i aktualności bazy numerów telefonów do wydzwonienia. Sprawdza, u jakiego operatora dany numer jest zarejestrowany, czy jest aktywny czy nie w momencie sprawdzania go. Z kolei Tide HLR jest autorską usługą Tide Software, która sprawdza status numerów w czasie rzeczywistym, jeszcze przed nawiązaniem połączenia. Ma to dwie główne korzyści: po pierwsze -połączenia są realizowane tylko na aktywne numery w danym momencie, po drugie – dobierany jest moment z największym prawdopodobieństwem odebrania. HLR operatorskie oraz Tide HLR to usługi wzajemnie uzupełniające się, które wykorzystywane razem podnoszą dodzwanialność i efektywność call center.