Dialer predyktywny
Automatyczne wydzwanianie połączeń w czasie największego prawdopodobieństwa ich odebrania, to większa dodzwanialność do klientów!
Dialer predyktywny
Dialer predyktywny to rozwiązanie, które usprawnia proces wykonywania połączeń telefonicznych do klientów, przez co zwiększa dodzwanialność do nich. Zamiast standardowego wybierania numerów, dialer predyktywny automatycznie określa moment, w którym szansa na odebranie połączenia jest największa. To wszystko dzięki zaawansowanym algorytmom sztucznej inteligencji analizującym blisko 0,5 miliarda zdarzeń telekomunikacyjnych kwartalnie.
Funkcjonalności produktu
Automatyczne wydzwanianie połączenia
Przewidywanie pory najwyższej skuteczności połączeń
Ustawianie poziomu naddzwaniania
Detekcja poczty głosowej
Zarządzanie poziomem dropów
Projektowanie dialplanu
To daje nam przewagę nad innymi
Najczęściej zadawane pytania
-
Dialer predyktywny Tide Software to zaawansowane rozwiązanie, które na podstawie analizy blisko 0,5 miliarda zdarzeń telekomunikacyjnych w kwartale, przewiduje porę największego prawdopodobieństwa odebrania połączenia i automatycznie je realizuje w celu zwiększenia dodzwanialności do klientów.
-
Przewidując idealny moment wydzwonienia połączenia do odbiorcy, dialer predyktywny niebywale zwiększa skuteczność połączeń, minimalizuje czas oczekiwania konsultantów oszczędzając aż 20 s/min Twojego działu call center oraz daje możliwość zyskania nawet do 20% dropów mniej. Dzięki automatyzacji wybierania numerów, agenci mogą zwiększyć ilość połączeń do klientów w krótszym czasie. To przekłada się na efektywność pracy agentów, zwiększenie ilości obsłużonych spraw w ciągu dnia oraz znacząco wpływa na wydajność firmy.
-
Tak! Dialer predyktywny to integralne rozwiązanie systemu dla call center TideCC. Dashboard supervisora jest intuicyjny, z funkcjonalnościami dostosowania ustawień, a dzięki personalizowanym raportom pozwala na monitorowanie działań dialera i efektywności zespołu call center. Dodatkowo, support Tide Software zapewnia wsparcie 24/7/365, a nasi specjaliści współpracują z klientami, aby zapewnić optymalne dopasowanie dialera predyktywnego do wymagań biznesowych.
-
Tak. Dialer predyktywny Tide Software jest elastyczny i można go modyfikować do indywidualnych potrzeb firmy, jak i każdej kampanii call center oddzielnie. Zapewnia prostotę ustawienia preferencji dotyczących czasu dzwonienia, priorytetów kampanii dla zespołu call center, a także raportowania i analizy danych.
-
W celu wdrożenia dialera predyktywnego w Twoim call center, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży. Przedstawimy Ci szczegóły oraz dostosujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy. Zapewniamy, że proces uruchomienia tego systemu jest szybki, a korzyści z dialera są widoczne w pracy call center już od 3 agentów.
-
Dialer predyktywny działa w oparciu o analizę blisko pół miliarda zdarzeń telekomunikacyjnych kwartalnie i jest wpierany przez algorytmy sztucznej inteligencji. Oznacza to, że sprawdza się nawet w małych zespołach call center już od 3 agentów! Z powodzeniem korzystają z niego zarówno duże firmy call center, jak i wewnętrzne mniejsze działy call center w różnych branżach.