System do zarządzania komunikacją omnichannel TidePlatform CPaaS

Twoja komunikacja z klientami zarządzana z jednego miejsca dostępnego online

Sprawdź ofertę
Proponuję najbliższy czwartek godzina 10:00 lub 12:00 😊
14:21
Super bardzo dziękuję 🥰
14:21
O produkcie

O TidePlatform

TidePlatform to rozwiązanie stworzone przez Tide Software, integrujące wszystkie formy komunikacji z klientami – głos, SMS, MMS, VMS, E-mail, czat, widgety, aplikację call center, infolinię, komunikatory Messenger, WhatsApp, RCS (SMS 2.0). Stanowi centrum zarządzania komunikacją wielkokanałową z klientami, dzięki któremu firmy mogą budować swoją przewagę na rynku.
Platforma Tide działa w oparciu o nowoczesną technologię gwarantującą wysoką wydajność i szybkość działania. Wpływa na poprawę doświadczeń klientów i zwiększa ich zaangażowanie. Pozwala na prowadzenie komunikacji marketingowej zgodnie z RODO. Daje pełną kontrolę nad realizowanymi kampaniami i ich efektywnością. TidePlatform jest dostępna w modelu CPaaS, czyli Communication Platform-as-a-Service.

Sprawdź ofertę
Dla branż

TidePlatform dla branż

Skorzystaj
E-commerce
Call Center
Windykacja

Funkcjonalności TidePlatform

Integruje wszystkie kanały do komunikacji z klientami

Stały dostęp online przez przeglądarkę

Możliwość wyboru kanałów do komunikacji

Prosty i intuicyjny interfejs

Indywidualne raporty generowane w czasie rzeczywistym

Różne poziomy dostępów

Wysoki poziom zabezpieczeń i autoryzacji

Stabilna infrastruktura

Co nas wyróżnia

To daje nam przewagę nad innymi

Autorskie rozwiązanie
Nowoczesna technologia
Wysoka wydajność systemu
Algorytmy sztucznej inteligencji
Możliwość rozbudowy o nowe funkcjonalności
System TideProtect chroniący komunikację głosową oraz SMS i e-mail
Gwarancja świadczenia ciągłości usług
Redundancja łączy
3 niezależne data center na terenie Polski
Spełniamy wymagania stawiane przez UODO, UKE, EBA, KNF
Świadczymy usług w ramach outsourcingu czynności bankowych
Niskie ceny i elastyczna oferta
Support 24/7/365
Prosta integracja po API

Najczęściej zadawane pytania

  • TidePlatform to rozwiązanie, które integruje wszystkie formy komunikacji z klientami oferowane przez Tide Software – usługi głosowe, call center, system do masowej wysyłki SMS, MMS, VMS, komunikację e-mail, czaty oraz komunikatory Messenger, WhatsApp i wiadomości w technologii RCS (SMS 2.0). Pozwala na wybór dowolnych kanałów, zarządzanie komunikacją omnichannel z klientami, analizę skuteczności prowadzonych działań, budowanie tzw. flow komunikacji – a wszystko to z jednego miejsca – Platformy Tide dostępnej online. Istnieje możliwość integracji wszystkich kanałów z Platformy Tide za pośrednictwem API.

  • Z Platformy Tide może korzystać każda firma, która prowadzi komunikację z klientami indywidualnymi, ale też i biznesowymi. Jeśli zależy Ci na skutecznej komunikacji, budowaniu dobrego wizerunku, lojalności, zaangażowania; jeśli chcesz mieć kontrolę nad prowadzonymi działaniami komunikacyjnymi do klientów i podejmować słuszne decyzje biznesowe, to TidePlatform sprawdzi się w Twojej firmie!

  • Tak! Tide Software oferuje wiele różnych połączeń API do każdego z produktów. Możesz skorzystać z API do SMS, MMS, RCS, systemu dla call center, czy nawet z WhatsApp Business API – czyli rozwiązania, dzięki któremu Twoi klienci mogą kontaktować się z Tobą w aplikacji WhatsApp, a Ty możesz prowadzić masową i personalizowaną komunikację do klientów.

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!