Czat tekstowy na stronie internetowej
Czat tekstowy, dzięki któremu szybko odpowiesz na zapytania od klientów na swojej stronie internetowej.
O produkcie
Czat tekstowy
Obsługuj wszelkie sprawy swoich klientów poprzez szybkie odpowiedzi dostępne natychmiast dzięki rozmowie na czacie na Twojej stronie internetowej. Aby usprawnić komunikację z klientami możesz przypisać konsultantów do wielu kampanii dotyczących różnych spraw. Zarządzanie i ustawienia widgetu czatu dostępne jest na TidePlatform. Czat może zostać zintegrowany z innymi kanałami
dostępnymi w Platformie Tide. Kontroluj zajętość konsultantów i skutecznie kieruj ruch, by zapytania
klientów zostały obsłużone jak najszybciej!
Funkcjonalności Czatu tekstowego na stronie internetowej
Personalizacja wyglądu
Wiele czatów przypisanych do wielu konsultantów
Przejrzyste zarządzanie zespołem do obsługi czatu
Szczegółowe raporty
Prosta integracja po API
Możliwość integracji z innymi kanałami do komunikacji
Co nas wyróżnia
To daje nam przewagę nad innymi
DLA BRANŻ
Zastosowanie Czatu tekstowego na stronie internetowej w różnych branżach
Poznaj możliwości Czatu tekstowego na stronie internetowej w swojej branży.
Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz
3796
lub zadzwoń
+48
222 927 901