Komunikacja mobile

SMS 2.0, czyli wiadomości w technologii RCS, Business Messenger, czat na stronie internetowej oraz rozwiązanie dla WhatsApp Business, to powszechne narzędzia pozwalające na nowy wymiar masowej komunikacji biznesowej.

Zapytaj o ofertę
Proponuję najbliższy czwartek godzina 10:00 lub 12:00 😊
14:21
Super bardzo dziękuję 🥰
14:21
O produkcie

Komunikacja mobile

TideTalk to kompleksowy zestaw komunikatorów do masowej komunikacji omnichannel. Odpowiada na zapotrzebowanie firm, których konsumenci chcą prowadzić dialog z ulubionymi markami oraz oczekują natychmiastowych odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Wprowadzając strategię marketingu konwersacyjnego z wykorzystaniem WhatsApp Business API, Business Messengera, RCS, czyli SMS 2.0 oraz czatu na stronie internetowej, zwiększysz konwersję oraz podniesiesz zaangażowanie i poziom zadowolenia Twoich klientów!

Sprawdź ofertę
Dla branż

TideTalk dla branż

TideTalk to kompleksowy zestaw komunikatorów do masowej komunikacji omnichannel. Odpowiada na zapotrzebowanie firm, których konsumenci chcą prowadzić dialog z ulubionymi markami oraz oczekują natychmiastowych odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Wprowadzając strategię marketingu konwersacyjnego z wykorzystaniem WhatsApp Business API, Business Messengera, RCS, czyli SMS 2.0 oraz czatu na stronie internetowej, zwiększysz konwersję oraz podniesiesz zaangażowanie i poziom zadowolenia Twoich klientów!

Skorzystaj
E-commerce
Windykacja

Funkcjonalności produktu

Wysyłka i odbieranie plików multimedialnych

Komunikacja dwukierunkowa

Automatyzacja

Personalizacja komunikacji

Potwierdzenia dostarczenia i odczytania

Ankiety i listy wyboru dostępne w czacie

Przyciski akcji

Rozbudowane interakcje

Globalny zasięg

Prosta integracja po API

Co nas wyróżnia

To daje nam przewagę nad innymi

Zautomatyzowane ścieżki odpowiedzi
Angażujące formaty graficzne
Omnichannel w TidePlatform
Szczegółowe raporty
Integracja z systemami dostępnymi w firmie
Elastyczna oferta
Pomoc we wdrożeniu
Polski support 24/7/365

Najczęściej zadawane pytania

  • TideTalk to kategoria rozwiązań pozwalających na masową komunikację firm z odbiorcami za pośrednictwem dostępnych i powszechnie znanych na rynku komunikatorów. Dzięki prostym integracjom po API do takich aplikacji jak WhatsApp Business, RCS/ SMS 2.0, czat na stronie internetowej, Business Messenger dostępnych w ofercie Tide Software, firmy mogą prowadzić zaawansowaną komunikację omnichannel stanowiącą odpowiedź na najnowsze trendy marketingu konwersacyjnego.

  • Najbardziej popularne komunikatory w Polsce i na świecie to WhatsApp i Business Messenger. Nową technologią wchodzącą na rynek jest RCS, czyli wiadomości SMS 2.0 odbierane w natywnej aplikacji SMS w telefonach z systemem Android. Konsumenci korzystający z tych komunikatorów do prywatnych rozmów coraz częściej wykorzystują ten kanał także do kontaktu z ulubionymi markami. Dlatego firmy powinny umiejętnie wykorzystać ten trend i umożliwić im komunikację właśnie poprzez te komunikatory. Aby firma mogła korzystać z komunikatorów w sposób masowy potrzebuje odpowiedniego rozwiązania, które połączy system w firmie z aplikacjami komunikatorów, czyli API. Takie rozwiązania przygotował Tide Software. Dzięki nim, na przykład masowe wiadomości RCS firm wysyłane po API od Tide Software będą mogły zostać odczytane przez odbiorców w aplikacji SMS w ich telefonach.

  • Rozwiązania API, takie jak WhatsApp Business API, Business Messenger, RCS/ SMS 2.0 oferują wiele funkcjonalności dla firm, takich jak wysyłanie rozbudowanych wiadomości multimedialnych (obrazów, plików wideo, audio, plików pdf). Pozwalają również na ustawienie automatycznych powiadomień, etykiet kontaktów, tworzenie katalogu produktów oraz dają możliwość prowadzenia rozmów grupowych. Zwiększają interakcję odbiorców na tego typu wiadomości, co pozwala badać ich zaangażowanie oraz dostosowywać komunikację i kanał do ich preferencji.

  • WhatsApp Business API pozwala na masową komunikację globalną, zautomatyzowanie odpowiedzi, personalizację komunikatów, wysyłkę multimediów, a także połączenie z innymi kanałami komunikacyjnymi dostępnymi w firmie w ramach strategii omnichannel.

  • RCS (Rich Communication Services) to zaawansowany standard komunikacji działający na telefonach z systemem Android. Umożliwia on wysyłanie wiadomości tekstowych SMS wzbogaconych o multimedia, takie jak zdjęcia, wideo, plików gif, pdf, a także tworzenie grupowych czatów, udostępnianie lokalizacji. Dlatego technologię RCS określa się jako SMS 2.0. Daje ona ogromne możliwości komunikacyjne z odbiorcami, ułatwiając klientom kontakt z firmą, rozwiązywanie ich spraw, czy też prowadzenie kampanii marketingowych poprzez rozbudowane formy reklamowe. Dostarcza firmom szczegółowe raporty efektywności – potwierdzania wysłania, dostarczenia oraz odczytu wiadomości, badania reakcji i odpowiedzi, które można wykorzystać do profilowania bazy odbiorców, personalizację oraz analizę skuteczności komunikacji.

  • Business Messenger pozwala firmom na wysyłanie wiadomości tekstowych, obrazów, plików wideo i audio, a także na prowadzenie rozmów głosowych i wideokonferencji z odbiorcami, którzy oczekują natychmiastowych reakcji w odpowiedzi na ich zapytania. Możliwa jest również obsługa płatności oraz integracja z innymi aplikacjami.

  • Czat tekstowy to narzędzie dostępne w ofercie Tide Software w TidePlatform, które ułatwia użytkownikom kontakt z firmą za pośrednictwem jej strony internetowej. Dzięki instalacji widgetu czatu tekstowego od Tide Software na swojej stronie internetowej, szybko odpowiesz na zapytania swoich klientów. W Platformie Tide w prosty sposób ustawisz jego dostępność, przypiszesz konsultantów, sprawdzisz historię rozmowy. Możesz też zintegrować go z innymi kanałami z TidePlatform, jak i ze swoimi systemami biznesowymi.

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!