CCaaS TideCC – nowoczesny system dla call center
Profesjonalny system dla call center do obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego.
Wysoka wydajność. Nowoczesna technologia. Efektywne zarządzanie kampaniami i zespołem call center.
System dla call center TideCC
TideCC to system call center stworzony przez Tide Software, niezbędny w codziennej pracy zespołów call center, oferowany w modelu CCaaS, czyli Contact Center as a Service.
Jest niezawodnym wsparciem firm i działów call center oraz zespołów, których celem jest zaawansowana, telefoniczna i wielokanałowa komunikacja z klientami. TideCC wspiera agentów w sprawnej obsłudze połączeń przychodzących (inbound) oraz w realizacji skutecznych kampanii wychodzących (outbound). Personalizowane raporty generowane w czasie rzeczywistym ułatwiają efektywne zarządzanie zespołem i kampaniami call center oraz podejmowanie wartościowych decyzji biznesowych.
Funkcjonalności systemu dla call center TideCC
Intuicyjny panel supervisora
Dedykowany panel agenta
Wysoka wydajność systemu
Algorytmy AI
Przejrzyste raporty generowane w czasie rzeczywistym
Rotacja numeracją
Dialer predyktywny
Tide HLR
Detekcja poczty głosowej
Dialplan uwzględniający wiele kanałów (SMS, VMS, E-mail itp.)
Autoryzacja rozmówcy
Kolejkowanie połączeń
Nagrywanie rozmów
System przekierowań IVR
Call Me Back
To daje nam przewagę nad innymi
Najczęściej zadawane pytania
-
Platforma, z której dostępny jest moduł TideCC do zarządzania funkcjonalnościami, zespołem oraz kampaniami i z której korzysta supervisor jest w wersji webowej. Oznacza to, że z poziomu przeglądarki możesz nadzorować pracę zespołu call center, zarządzać agentami i kampaniami, monitorować efektywność kampanii oraz sprawdzać raporty aktualizowane w czasie rzeczywistym. Z kolei agenci i konsultanci mają do dyspozycji dedykowaną aplikację call center w wersji desktopowej.
-
System TideCC działa na nowoczesnej Platformie Tide CPaaS, która wyróżnia się wysoką wydajnością nawet kilkunastu tysięcy połączeń w tym samym czasie. Dzięki temu aplikacja TideCC sprawdza się zarówno w małych zespołach call center już od 3 agentów, jak i w dużych firmach call center.
-
Tak! W systemie TideCC panel supervisora jest przejrzysty i intuicyjny. W czasie rzeczywistym możesz sprawdzać najważniejsze wskaźniki kampanii oraz zespołu, jak i generować własne raporty dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb.
-
Tide Software dostarcza autorską aplikację call center TideCC oraz jednocześnie jest operatorem telekomunikacyjnym dla biznesu. Oznacza to, że obie te usługi możesz mieć od jednej firmy – Tide Software.
-
Zdecydowanie tak! Posiadając system call center oraz usługę ruchu głosowego od jednej firmy – Tide Software, znacznie skracasz czas reakcji na swoje zgłoszenie awarii. Nie musisz szukać, czy problem leży po stronie systemu czy łącza telekomunikacyjnego. Tide Software natychmiast sprawdza awarie w obu miejscach jednocześnie i przystępuje do rozwiązania zgłoszenia.
-
Tide Software dzięki redundancji łączy oraz serwerom w 3 niezależnych data center na terenie Polski daje gwarancję ciągłości działania dla firm, które korzystają z naszych usług głosowych. Wszelkie awarie, które dzieją się niezależnie od nich, obsługujemy sami w trybie ekspresowym 24/7/365. Współpracujemy ze wszystkimi operatorami w Polsce i na świecie. W razie awarii u jednego operatora możemy przekierować ruch do innego.