Nowoczesny system CCaaS dla Call Center

Wykorzystaj inteligentny dialer predyktywny oraz rotację numerami i zwiększ dodzwanialność do swoich klientów nawet o 50%!

Głos, call center, e-mail, SMS, MMS, RCS i WhatsApp w jednej platformie Tide

Strona główna
System Call Center

Dzwoń zawsze w najlepszym momencie

Dialer predyktywny wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji i analizę danych, aby wybrać najlepszy moment do połączenia z klientem. Co to oznacza dla Twojej firmy?
✅ Większa szansa na dodzwonienie się do klienta
✅ Mniejsza liczba dropów (utraconych połączeń)
✅ Pełna kontrola nad kampaniami

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Wyślij zapytanie

Dlaczego warto wybrać system Call Center od Tide Software?

Inteligentny dialer predyktywny

Wydzwania połączenie w najbardziej prawdopodobnym momencie jego odebrania, w oparciu o analizę blisko 500 mln zdarzeń telekomunikacyjnych z ostatnich 3 miesięcy.

HLR i detekcja poczty głosowej

Sprawdza, czy telefon komórkowy jest dostępny. Wykrywa pocztę głosową ze skutecznością 90%, z false positive ok 5%.

Algorytmy sztucznej inteligencji

System Call Center od Tide Software wykorzystuje algorytmy oparte na sztucznej inteligencji, żeby zwiększyć wydajność i podnieść poziom dodzwanialności.

SIP Trunk

Wsparcie masowego ruchu głosowego w oparciu o SIP Trunk. Wydajność systemu nawet kilkanaście tysięcy nawiązanych połączeń i prowadzonych rozmów w tym samym momencie za pośrednictwem łącza internetowego.

Rotacja numeracją

Dzwonienie z różnych numerów GSM i stacjonarnych. 19 scenariuszy rotacji numeracją. Monitoring reputacji numeru. Numeracja polska i zagraniczna.

IVR graficzny

Graficzne projektowanie drzewka wyboru tonowego z uwzględnieniem częstotliwości wydzwaniania numeru. Złote numery, nagrywanie rozmów, przekierowania, identyfikacja, personalizacja i szczegółowe raporty.

Support 24/7/365

Tide Software zapewnia Ci wsparcie techniczne przez całą dobę, przez cały rok. Nasz zespół pomoże Ci rozwiązać każdą sytuację.

Przejrzyste raporty

Szczegółowe raporty standardowe oraz personalizowane. Mierz najważniejsze wskaźniki efektywności zespołu i analizowanych kampanii w czasie rzeczywistym.

System dla agenta i supervisora

Oddzielne aplikacje dla agenta i supervisora. Zarządzaj zdalnie pracownikami i kampaniami za pomocą aplikacji w chmurze jako supervisor.

Koniec z blokowaniem połączeń! Poznaj rotację numeracją.

Rotacja numeracją to rozwiązanie, które pomoże Ci zwiększyć dodzwanialność w bazie. Oto jak działa w 4 prostych krokach:

1. Dzwonisz do swoich klientów
Wykonujesz połączenia do swoich klientów korzystając ze zróżnicowanej numeracji

2. Twój numer trafia do baz spamu
Prędzej czy później, Twój numer pojawia się na stronach typu kto-zadzwonil / czyj-numer

3. Nasze algorytmy to wykrywają, a Ty dostajesz nowy numer
Automatycznie otrzymujesz alerty na temat skażonej numeracji, a my wymieniamy Twój numer telefonu na nowy

4.Używasz nowego numeru
Kontynuujesz swoją kampanię, z zachowaniem wysokiego poziomu dodzwanialności

Wszystko co najlepsze dla Twojej firmy

Pakiet usług od Tide Software

Skorzystaj z pakietu usług, który zwiększy efektywność Twojego call center i ułatwi działanie całego zespołu już od 3 agentów.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Wypełnij formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą!

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    Telefon: +48 22 292 79 01

    … lub umów się na 40-minutowe demo

    Umów się na demo

    Umów się na 40-minutowe demo Wypełnij formularz, a nasz ekspert zaprezentuje Ci rozwiązanie podczas 40-minutowego wideospotkania.

      Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
      Telefon: +48 22 292 79 01