Nowoczesny system CCaaS dla Call Center
Wykorzystaj inteligentny dialer predyktywny oraz rotację numerami i zwiększ dodzwanialność do swoich klientów nawet o 50%!
Głos, call center, e-mail, SMS, MMS, RCS i WhatsApp w jednej platformie Tide
Dzwoń zawsze w najlepszym momencie
Dialer predyktywny wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji i analizę danych, aby wybrać najlepszy moment do połączenia z klientem. Co to oznacza dla Twojej firmy?
✅ Większa szansa na dodzwonienie się do klienta
✅ Mniejsza liczba dropów (utraconych połączeń)
✅ Pełna kontrola nad kampaniami

Dlaczego warto wybrać system Call Center od Tide Software?

Inteligentny dialer predyktywny
Wydzwania połączenie w najbardziej prawdopodobnym momencie jego odebrania, w oparciu o analizę blisko 500 mln zdarzeń telekomunikacyjnych z ostatnich 3 miesięcy.

HLR i detekcja poczty głosowej
Sprawdza, czy telefon komórkowy jest dostępny. Wykrywa pocztę głosową ze skutecznością 90%, z false positive ok 5%.

Algorytmy sztucznej inteligencji
System Call Center od Tide Software wykorzystuje algorytmy oparte na sztucznej inteligencji, żeby zwiększyć wydajność i podnieść poziom dodzwanialności.

SIP Trunk
Wsparcie masowego ruchu głosowego w oparciu o SIP Trunk. Wydajność systemu nawet kilkanaście tysięcy nawiązanych połączeń i prowadzonych rozmów w tym samym momencie za pośrednictwem łącza internetowego.

Rotacja numeracją
Dzwonienie z różnych numerów GSM i stacjonarnych. 19 scenariuszy rotacji numeracją. Monitoring reputacji numeru. Numeracja polska i zagraniczna.

IVR graficzny
Graficzne projektowanie drzewka wyboru tonowego z uwzględnieniem częstotliwości wydzwaniania numeru. Złote numery, nagrywanie rozmów, przekierowania, identyfikacja, personalizacja i szczegółowe raporty.

Support 24/7/365
Tide Software zapewnia Ci wsparcie techniczne przez całą dobę, przez cały rok. Nasz zespół pomoże Ci rozwiązać każdą sytuację.

Przejrzyste raporty
Szczegółowe raporty standardowe oraz personalizowane. Mierz najważniejsze wskaźniki efektywności zespołu i analizowanych kampanii w czasie rzeczywistym.

System dla agenta i supervisora
Oddzielne aplikacje dla agenta i supervisora. Zarządzaj zdalnie pracownikami i kampaniami za pomocą aplikacji w chmurze jako supervisor.
Koniec z blokowaniem połączeń! Poznaj rotację numeracją.
Rotacja numeracją to rozwiązanie, które pomoże Ci zwiększyć dodzwanialność w bazie. Oto jak działa w 4 prostych krokach:
1. Dzwonisz do swoich klientów
Wykonujesz połączenia do swoich klientów korzystając ze zróżnicowanej numeracji
2. Twój numer trafia do baz spamu
Prędzej czy później, Twój numer pojawia się na stronach typu kto-zadzwonil / czyj-numer
3. Nasze algorytmy to wykrywają, a Ty dostajesz nowy numer
Automatycznie otrzymujesz alerty na temat skażonej numeracji, a my wymieniamy Twój numer telefonu na nowy
4.Używasz nowego numeru
Kontynuujesz swoją kampanię, z zachowaniem wysokiego poziomu dodzwanialności


Pakiet usług od Tide Software
Skorzystaj z pakietu usług, który zwiększy efektywność Twojego call center i ułatwi działanie całego zespołu już od 3 agentów.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Wypełnij formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą!
Umów się na 40-minutowe demo Wypełnij formularz, a nasz ekspert zaprezentuje Ci rozwiązanie podczas 40-minutowego wideospotkania.
