Tide Software to zespół, a zespół to ludzie
Stawiamy na doświadczenie i ciągły rozwój
Tide Software to innowacje
Jesteśmy ekspertem w dostarczaniu najwyższej jakości rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm. Tworzymy oprogramowanie, które pomaga naszym klientom w optymalizacji procesów biznesowych, zwiększeniu efektywności operacyjnej i poprawie jakości komunikacji z konsumentami. A co najważniejsze, robimy to z pasją i w oparciu o długoletnie doświadczenie.
W Tide Software stawiamy na doświadczenie i ciągły rozwój
Doświadczenie
Działamy od 2008 roku. Z naszych rozwiązań korzysta m.in. 8 z 10 największych banków, 8 z 10 największych firm windykacyjnych w Polsce, liderzy rynku pożyczkowego, topowe marki retail oraz e-commerce, i nie tylko.
Kompleksowość
Jesteśmy największym w Polsce dostawcą kompleksowych rozwiązań do komunikacji biznesowej oraz operatorem telekomunikacyjnym oferującym profesjonalne usługi dla firm.
Omnichannel
Stworzyliśmy Platformę Tide działającą w modelu CPaaS, która wspiera obustronną komunikację w Polsce i za granicą. Integruje wszystkie kanały omnichannel: SMS, MMS, VMS, e-mail, komunikatory i połączenia głosowe. Jednym z modułów Platformy jest również zaawansowana technologicznie aplikacja dla call center – TideCC.
Bezpieczeństwo
Posiadamy certyfikat Trusted SSL o najwyższym możliwym poziomie bezpieczeństwa dla instytucji finansowych. Realizujemy usługi w ramach outsourcingu usług bankowych w sposób zgodny z zaleceniami KNF oraz obowiązkami wynikającymi z prawa bankowego. Nasza infrastruktura teleinformatyczna jest ulokowana w 3 niezależnych data center w Polsce i jest zaprojektowana tak, aby zapewnić ciągłość działania (BCP), nawet w przypadku awarii wielu istotnych składników systemu, oraz jak najwyższą wydajność dla klientów realizujących duże kampanie.
Wydajność
Dla naszych klientów bardzo ważna jest wydajność oraz dostępność rozwiązań. Dlatego nasza Platforma Tide oferuje im: 10 000 000 wysyłanych SMS/godzinę, 500 000 spersonalizowanych VMS/godzinę, 100% raportów doręczeń, 1 500 CAPS (prób połączeń na sekundę), 50% wyższą dodzwanialność przy wykorzystaniu Rotacji numeracją, pulę ponad 200 tys. różnorodnych numerów komórkowych i stacjonarnych, inteligentne rozwiązania oparte o analizę ponad 500 000 000 zdarzeń telekomunikacyjnych w kwartale oraz działanie supportu 24/7/365.
Przyjazne warunki pracy
Tide Software działa w zgodzie z koncepcją „Drogi Toyoty”, co oznacza, że koncentrujemy się na ciągłym doskonaleniu naszych procesów. Nasza firma wierzy w znaczenie nauki i rozwoju, dlatego stale inwestujemy w poszerzanie kompetencji naszych pracowników. Już po raz drugi zostaliśmy uznani za „Solidnego Pracodawcę”, a 2/3 naszego zespołu pracuje u nas już ponad 3 lata. Potwierdza to nasze zaangażowanie w stworzenie motywującej i satysfakcjonującej atmosfery pracy. To właśnie ludzie od samego początku działalności byli i są największą wartością firmy.
Koncepcja
Tide Software
Kierujemy się koncepcją „szczupłego przedsiębiorstwa”. Stawiamy na innowacyjność oraz na ludzi, co daje nam określony rezultat biznesowy. Całą organizację podporządkowujemy stworzeniu „zespołu marzeń” współpracującego między sobą, będącego i czującego się głównym właścicielem firmy.
Misja firmy
Dostarczamy naszym Klientom to, czego chcą, wtedy, gdy tego chcą, przy najwyższej jakości i rozsądnych kosztach, używając szybkich i elastycznych procesów biznesowych.
Strategia firmy
Strategia Tide Software oparta jest na doświadczeniach, organizacji i sposobie myślenia zgodnych z „drogą Toyoty”, a nasz proces produkcyjny jest odzwierciedleniem „systemu produkcji Toyoty”. Jego fundamentem są stabilne i niezawodne procesy, w tym heijunka (zbalansowanie harmonogramów), a w jego centrum są ludzie i ciągła poprawa, co wynika z kaizen. Jest to więc z jednej strony produkcja rozwiązań odpowiadających na potrzeby klienta, z drugiej – szeroko zakrojone R&D, które zapewniają ich rozwój i ulepszanie. Naszą strategię realizujemy zgodnie z piramidą koncepcji „drogi Toyoty”:
Strategia produktu
Strategia produktu w Tide Software to nasze skupienie na doskonałości jakościowej, rozwoju, elastyczności i optymalizacji procesów w celu zapewnienia efektywności i zwiększenia wartości dla klienta.
Ludzie
W Tide Software wierzymy, że to nasi pracownicy są naszym najcenniejszym zasobem. Tworzymy inspirujące i sprzyjające środowisko pracy, które promuje rozwój osobisty i zawodowy. Stawiamy na budowanie zespołu, współpracę i wzajemne wsparcie. Nasza firma opiera się na zaufaniu, uczciwości i szacunku dla innych.
Balanced Scorecard
Wdrażając Balanced Scorecard w Tide Software monitorujemy postęp w realizacji strategii, uwzględniając 3 wymiary: klientów, procesy wewnętrzne (pracownicy) oraz wzrost i rozwój firmy (właściciele). Swoje działania koncentrujemy na długotrwałych celach firmy, które są klarowne dla całego zespołu i przekładają się na konkretne zadania i projekty. Dzięki temu, koncentrujemy się na zrównoważonym rozwoju, zwiększeniu satysfakcji naszych klientów, zaangażowaniu pracowników i innowacjach.
Innowacje i rozwój
Jesteśmy zmotywowani do ciągłego rozwoju i doskonalenia naszych produktów. Przykładamy dużą wagę do badań i rozwoju (R&D) oraz śledzenia najnowszych trendów technologicznych. Prowadzimy zaawansowane projekty oparte o algorytmy sztucznej inteligencji (AI). Staramy się wprowadzać innowacyjne rozwiązania telekomunikacyjne, które pozwalają naszym klientom osiągać przewagę konkurencyjną. Regularnie aktualizujemy nasze produkty, dodając nowe funkcjonalności i usprawnienia, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom rynku. Udzielamy wsparcia 24/7 i zawsze służymy pomocą.
Cele firmy
Tide Software działa zgodnie z zasadą SMART, czyli cel ma być jasny i konkretny, określony w czasie, możliwy do zmierzenia, kluczowy dla firmy i stawiać jej duże wyzwanie. Dla realizacji strategicznych celów firmy, dla każdego obszaru wyznaczyliśmy wskaźniki krótko i długoterminowe oraz dodatkowe. Dotyczą one trzech kluczowych płaszczyzn: klientów, pracowników i właścicieli firmy. Ponadto ustaliliśmy warunki, jakie muszą być spełnione (w jakim czasie, przy jakich działaniach firmy i inwestycjach), aby te cele były realne do osiągnięcia. W ten sposób dążymy do satysfakcji klientów, pracowników i zwiększenia udziału firmy w rynku najlepszych dostawców usług telekomunikacyjnych.
Wiedza
Jesteśmy producentem oprogramowania, który nie tylko dostarcza naszym klientom software, ale również dzieli się z nimi wiedzą i doświadczeniem. Stale poszerzamy swoje kompetencje i know-how. Prowadzimy wspólne działania z uczelniami. Naszym fundamentem i motorem działań są nasi ludzie, którzy systematycznie uczestniczą w szkoleniach, otrzymują kolejne certyfikaty, biorą udział w konkursach czy konferencjach, a także stale zdobywają wiedzę bezpośrednio współpracując z naszymi klientami.
Tide Software jest zarejestrowanym w UKE Operatorem Telekomunikacyjnym. Działamy zgodnie z przepisami oraz wytycznymi:
Obsługujemy ruch kierowany do abonentów wszystkich sieci telekomunikacyjnych w Polsce, w tym oczywiście do:
W związku ze świadczeniem usług w ramach outsoucingu czynności bankowych, działamy zgodnie z regulacjami:
Dane osobowe przetwarzamy zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami:
Mamy partnerskie relacje z:
Nagrody i wyróżnienia:
Odpowiedzialność społeczna i wsparcie lokalnych społeczności
Tide Software stara się być firmą odpowiedzialną społecznie i wrażliwą na pomoc innym. Od lat chętnie angażuje się zarówno w akcje charytatywne, jak również wspiera młode pokolenie sportowców.