Windykacja telefoniczna
23 maja odbędzie się konferencja poświęcona efektywnej windykacji telefonicznej zorganizowana przez Golden Solutions. Wśród prelegentów przedstawiciele mBank, Vivus Finance, RK Legal i Tide Software.
To już IV edycja
Golden Solutions już po raz czwarty organizuje w Warszawie wydarzenie poświęcone telewindykacji. Tide Software kolejny raz weźmie udział jako prelegent, omawiając zagadnienia związane z docieralnością do klientów opóźniających płatność. Wśród prelegentów co roku można spotkać przedstawicieli różnych branż, co sprzyja wymianie doświadczeń.
Zagadnienia telewindykacji
Windykacja telefoniczna to jedno z trudniejszych czynności. Wymaga od konsultantów wysokich umiejętności interpersonalnych, kultury i wysokiej motywacji. Przed kierownikami stawia wyzwania związane z rekrutacją i wpływem na efektywność działu. Prowadzi też do pytań z jakich narzędzi telekomunikacyjnych korzystać, co zrobić by dodzwonić się do dłużnika i na ile wyręczyć się automatyzacją.
Jak robią to inni?
Celem Tide Software jest omówienie najczęściej spotykanych przyczyn wpływających negatywnie na „dodzwanialność”, reputację numeru telefonicznego i satysfakcję klienta. Bazując na milionach zdarzeń telekomunikacyjnych, Tide Software przedstawi raport pozwalający przeprowadzić benchmarking i określić słabe strony windykacji telefonicznej w swojej firmie. Przedstawione zostaną najświeższe dane z różnych branż odnośnie jakości baz, docieralności z komunikatami itd.