Usługi Tide dla sieci handlowych na targach ReDI
Tide Software zaprezentował na Stadionie Narodowym w Warszawie, podczas targów ReDI, ofertę usług wspierających komunikację z klientami sieci detalicznych. To już druga edycja tego wydarzenia, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych.
Idea ReDI
Retail Destination Initiative aspiruje do bycia najważniejszym europejskim miejscem spotkań i rozmów przedstawicieli miast, najemców, deweloperów oraz instytucji finansowych działających i rozwijających się na rynku Europy Centralnej i Wschodniej. W tym roku na targach można było spotkać ponad 1400 przedstawicielami najemców, zarządców, inwestorów i usługodawców.
Sieci handlowe z wydajnymi usługami TideMobile i TideEmail
Podczas targów szeroko omawianym zagadnieniem była masowa wysyłka SMS poprzez usługę TideMobile i możliwość jej integracji z systemem CRM/programem lojalnościowym, kasowym lub stroną internetową. Taka integracja pozwala wysyłać spersonalizowaną treść SMS i wskazywać konkretny moment wysyłki, np. zaraz po dokonaniu zakupu w sklepie, z podziękowaniem i informacją o stanie konta w programie lojalnościowym. Innym zastosowaniem SMS jest badanie satysfakcji klientów.
Naturalnym uzupełnieniem kontaktu poprzez SMS są kampanie emailingowe, które wspiera usługa TideEmail, charakteryzująca się dużą skutecznością w zakresie dostarczania wiadomości.
Obie usługi posiadają narzędzia ułatwiające budowę bazy danych klientów: zintegrowany formularz online na stronę www i Facebook oraz aplikacje dla sprzedawców.
Infolinia dla klienta detalicznego
Tide Software zaprezentował też swoją najnowszą usługę: inteligentną infolinię, która potrafi rozpoznać dzwoniącego klienta, odczytać za pomocą naturalnie brzmiącego syntezatora mowy ważne informacje, np. godziny otwarcia sklepu w okolicy i przekierować rozmówcę na dowolny numer telefonu: do wybranego działu lub pracownika sklepu.