Tide Software obchodzi 15-lecie działalności i planuje dalszą ekspansję
W tym roku Tide Software świętuje swoje 15. urodziny. W trakcie tych lat staliśmy się największym w Polsce dostawcą kompleksowych rozwiązań do komunikacji dla biznesu, zarządzamy 2,7 mld zdarzeń telekomunikacyjnych rocznie. Obsługujemy największe banki w Polsce, podmioty z branży e-commerce, firmy z branży finansowej, windykacyjnej czy marketingowej.
W ciągu kilkunastu lat z kilkuosobowej firmy, zaczynającej działalność w kilkumetrowym pokoju, staliśmy się jednym z wiodących w kraju dostawców platform komunikacyjnych CPaaS. Zatrudniamy obecnie ponad 60 osób, pracujemy z liderami rynkowymi. Od początku przyświecał nam cel budowania własnych rozwiązań i unikalnej platformy CpaaS, która zautomatyzuje i uprości wielokanałową komunikację firm z klientami. Współpracujemy z polskimi, jak i zagranicznymi operatorami GSM i telefonii stacjonarnej. W gronie naszych klientów są między innymi: CCC, CMP, Wittchen, GfK, Cardina, Top Secret, Sephora, VIVUS, KUKI.pl, Miloan, AIQLABS.
Biznes to „sport drużynowy” – nasza firma to ludzie
Jesteśmy zgraną drużyną technologiczną, w której, używając metafory piłkarskiej, mamy wielu zawodników związanych z firmą niemal od początku. Bez ludzi nie byłoby Tide Software, nowatorskich rozwiązań, szybkich wdrożeń technologii.
Rozwijamy potencjał ludzi, inwestujemy w ich rozwój poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, w tym studia podyplomowe z Akademią Leona Koźmińskiego oraz kursy. W ramach wspólnej integracji i podwyższania kompetencji zwiedziliśmy różne zakątki Polski i Europy. Byliśmy w Barcelonie, w Neapolu, w Toskanii, na Malcie.
W Tide Software zawsze jest też miejsce na płatne staże i praktyki dla studentów oraz absolwentów. Wielu praktykantów i stażystów po zakończonych szkoleniach dołączyło do naszego zespołu. Dziś część z nich zajmuje w firmie kluczowe stanowiska wysoko wykwalifikowanych specjalistów czy menedżerów. Zdobywając doświadczenie w Tide Software pracownicy mają szansę stać się ekspertami w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych i doświadczonymi partnerami dla klientów.
Jak zgrany zespół przekłada się na rozwój firmy?
Od 15 lat rośniemy w siłę kreując trendy na rynku komunikacji B2B
Przez 15 lat rynek usług telekomunikacyjnych, potrzeb klientów, firm i konsumentów zmieniał się dynamicznie. A my zmienialiśmy się wraz z nimi. Nasze rozwiązania komunikacyjne dzięki szybkiej i prostej integracji z systemami klientów nie wymagają inwestycji i infrastruktury technologicznej.
Działy obsługi klienta, handlowcy czy marketerzy poprzez zintegrowaną platformę CpaaS (Communications Platform as a Service) mogą prowadzić spójny dialog ze swoją grupą klientów z jednego miejsca. Wszystkie kanały komunikacji zintegrowaliśmy na naszej autorskiej Platformie Tide 2.0. w modelu CpaaS. Platforma umożliwia automatyzację, sprawdzanie efektywności działań oraz migracje danych pomiędzy kanałami.
Zaczynaliśmy od autorskiego systemu do masowej wysyłki SMS, z którego korzysta wiele banków i instytucji finansowych, firm z sektorów: retail, e-commerce, usług transportowych, medycznych i wiele innych. Stopniowo tworzyliśmy kolejne rozwiązania usprawniające komunikację biznesową. Wspomniany system do masowej wysyłki SMS rozwinęliśmy o możliwość wysyłania MMS, wiadomości głosowych VMS. Powstał system do komunikacji e-mail – Tide E-mail. Następnie Tide Telco, czyli profesjonalne usługi głosowe, SIP Trunk, rotacja numeracją podnosząca dodzwanialność, aż po zaawansowany technologicznie system dla call contact center napędzany algorytmami sztucznej inteligencji w dialerze predyktywnym – Tide CC. Brzmi skomplikowanie?
To rozwiązania, z których korzysta praktycznie każda firma, by móc kontaktować się ze swoimi klientami, obsługiwać ich, sprzedawać produkty i usługi, przeprowadzać personalizowane promocje, odbierać telefony, czy dodzwaniać się do klientów w optymalnym dla nich czasie. Pojawienie się komunikatorów napędziło potrzebę natychmiastowych odpowiedzi. Od niedawna mają one także zastosowanie w biznesie. Każda firma może je wykorzystywać w komunikacji ze swoimi konsumentami. Jak? Wystarczy proste połączenie pod API do wybranego komunikatora jak WhatsApp Business, Facebook Messenger, czy do wysyłania wiadomości w technologii RCS – czyli następcy SMS. RCS działa jak komunikator, bez limitu znaków, umożliwia wysyłanie dużych plików i raporty dostarczenia.
Klienci Tide Software mogą więc korzystać z wymienionych narzędzi, upraszczając i automatyzując wielokanałową komunikację ze swoimi odbiorcami. W celu łatwiejszego i bezpiecznego zarządzania komunikacją prowadzoną poprzez te wszystkie kanały, zintegrowaliśmy je na naszej autorskiej Platformie Tide 2.0., która jest centrum zarzadzania. W ten sposób klienci mogą z jednego miejsca planować i automatyzować wielokanałową komunikację, sprawdzać jej efekty poprzez dostęp do danych, raportów.
Planujemy dalsze inwestycje w innowacyjne technologie i produkty, rozwój i doskonalenie dostarczanych naszym klientom platform komunikacyjnych oraz ekspansję w obszarze nowych kanałów komunikacji.
Wielu klientów i pracowników jest z nami od lat, za co szczególnie dziękujemy! To dla nas motywacja do ciągłego rozwoju, inwestowania w nowe rozwiązania. To jednoczenie największa nagroda za naszą 15-letnią obecność na rynku.