Tide Loyalty. We know how – najnowszy e-book!
Programy lojalnościowe cieszą się ogromną popularnością na całym świecie. Praktycznie każdy duży, znany brand umożliwia swoim klientom zapisanie się do takiego programu. Dzięki temu członkowie zyskują poczucie przynależności do danej społeczności, mogą uczestniczyć w zbieraniu punktów, które można później przeznaczyć na ciekawe bonusy czy produkty. A od czasu do czasu dostają wiadomości SMS, np. życzenia na urodziny, które dodatkowo przywiązują do marki, wzbudzając pozytywne skojarzenia. I o ile dla uczestników jest to bardzo proste, tak dla administratorów zarządzających programem, może być to wyzwaniem. Właśnie dlatego w Tide Software oferujemy usługę Tide Loyalty. Pozwala ona nie tylko na bezpieczne przechowywanie zgód marketingowych. To również szansa na usystematyzowanie tego procesu – uwzględniając sprzedaż stacjonarną oraz online. Brzmi skomplikowanie?
A wcale takie nie jest! Niezależnie od tego, czy posiadasz już program lojalnościowy czy dopiero chcesz zacząć z nim przygodę, musisz pamiętać o zasadach RODO. Jakie należy spełniać wymagania? Informacji w sieci jest wiele. Postanowiliśmy zebrać te najważniejsze w jedną, przystępną dla wszystkich formę. Do tego dorzuciliśmy więcej szczegółów o naszym produkcie. Szczyptę inspiracji. Sprawdzone metody… i tak właśnie powstał nasz e-poradnik! Jak zarządzać programem lojalnościowym od strony operacyjnej? Tutaj możesz wybrać prostą, sprawdzoną metodę. Jeśli prowadzisz sprzedaż stacjonarną, skany zgód marketingowych trafią bezpośrednio do bazy dzięki użyciu Tide Loyalty. W przypadku sklepów online jest jeszcze prościej. Wystarczy widget na stronie. Dostęp do wszystkich informacji masz z jednego miejsca online. W ten sposób możesz administrować zgodami, realizując kampanie marketingowe różnymi kanałami komunikacji – a to wszystko zgodnie z RODO. Czy wiesz, że każdy, kto wyraził zgodę na udostępnienie danych, w każdej chwili może ją wycofać? Na szczęście nie musisz tego pilnować ręcznie. Pod warunkiem, że korzystasz z mechanizmu, który na to pozwala. My nazywamy ten mechanizm BLACK LIST. Jesteś ciekawy, jak działa? Koniecznie zapoznaj się z naszym najnowszym e-bookiem Tide Loyalty. We know how.