Strona główna
Firma
Aktualności
Tide Loyalty – nowa usługa dla #retail
24 lipca 2019

Tide Loyalty – nowa usługa dla #retail

W dobie nowych przepisów RODO branża #retail, wciąż mierzy się z dylematami, komunikując się z użytkownikami swoich programów lojalnościowych. Jak zbierać zgody marketingowe i jak wysyłać powiadomienia SMS i email do klientów, by robić to zgodnie z RODO? Tide Software wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom sieci handlowych, szczególnie tych, które posiadają swoje programy lojalnościowe. Nowa usługa Tide Loyalty jest wsparciem dla branży retail w pozyskiwaniu i zarządzaniu kontaktami do programu lojalnościowego.

Spis treści

Tide Loyalty – formularz online

Nowa usługa Tide Loyalty to rozwiązanie, które pozwoli zbierać dane osobowe klientów do programów lojalnościowych z różnych miejsc (online i offline) zgodnie z obowiązującymi wymogami RODO. Ma formę wirtualnej platformy, która pozwala gromadzić wszystkie dane osobowe klientów w jednym miejscu i przechowywać je bezpiecznie, zgodnie z wymogami RODO. Formularz kontaktowy do zbierania danych jest zamieszczony online, co pozwala dopasować do własnych preferencji wszystkie pola z danymi użytkowników programu, jak również szatę graficzną. Stworzony formularz online można w formie widgetu umieścić w dowolnym miejscu:

  • na swojej stronie internetowej,
  • fanpage’u na Facebooku,
  • w newsletterze,
  • w aplikacji mobilnej,
  • w CRM itd.

Udogodnienie dla formularzy papierowych

Tide Loyalty daje również opcje dopasowania formularza online do wersji papierowej i pozwala na wprowadzenie danych z kartki do wirtualnej platformy. Co więcej, umożliwia podpięcie skanu papierowego formularza z wyrażonymi zgodami bezpośrednio do danego kontaktu w platformie. Archiwizacja i ochrona danych w jednym!

Komunikacja z użytkownikiem programu

Niezależnie od źródła pozyskania użytkowników do programu lojalnościowego, wszystkie kontakty będą znajdować się w jednej bazie – wirtualnej platformie Tide Loyalty. Jest ona przystosowana również do tego, by zintegrować ją z dowolnym systemem w tym też CRM. Posiadanie całej bazy kontaktów programu lojalnościowego w jednym miejscu to nie tylko ułatwienie organizacyjne. To także nowe możliwości komunikacji z klientami. Wirtualna platforma Tide Loyalty umożliwia wysyłkę kampanii SMS, VMS i e-mail do klientów zgodnie z ich preferencjami.