Omnichannel w ubezpieczeniach
Jak efektywnie wykorzystać nowoczesne narzędzia komunikacji omnichannel w ubezpieczeniach? Na to pytanie odpowiedzieliśmy podczas prezentacji Tide Software na konferencji „Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży”. Spotkanie zostało zorganizowane 19 września w Warszawie, przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu.
Zróżnicowane procesy
Ubezpieczyciel w ramach swojej działalności prowadzi wiele procesów od sprzedaży przez obsługę szkody, aż po windykację. Na każdym z tych etapów pojawiają się różne trudności np.: niska skuteczność sprzedaży, reklamacje, czy opóźnienia płatności. Komunikacja omnichannel pozwala je zniwelować i osiągnąć większą efektywność.
Nowoczesna komunikacja
Nowoczesne narzędzia komunikacji, odpowiadają bezpośrednio na potrzeby klienta. Pozwalają zwiększyć satysfakcję z obsługi oraz osiągnąć wzrost sprzedaży. Wysyłki SMS, VMS, EMAIL, rotacja numeracją, czy ankieta to tylko niektóre narzędzia z Tide Software. Dzięki nim można zoptymalizować koszty, usprawnić procesy wewnętrzne oraz zwiększyć zaufanie klientów.
Rewolucyjne zmiany
Konkurencyjność na rynku ubezpieczeniowym sprawia, że firmy z tej branży coraz większą uwagę przykładają do wysokiego standardu usług. Planowana na październik br. ustawa o dystrybucji ubezpieczeń wprowadzi dodatkowe zamieszanie w branży. Tide Software podczas swojej prelekcji pokazał uczestnikom, że powinni jeszcze większą uwagę zwrócić na komunikację omnichannel. Odgrywa ona bowiem kluczową rolę w zwiększeniu sprzedaży i jakości obsługi klienta.