Strona główna
Firma
Aktualności
Omnichannel w obsłudze klienta
01 czerwca 2021

Omnichannel w obsłudze klienta

Pandemia przyczyniła się między innymi do szybszego rozwoju niektórych sektorów biznesu – w tym e-commerce. Czy wiesz, że w 2026 roku według raportu PwC polski rynek e-commerce będzie wart około 162 mld zł!? 

Zwiększona potrzeba na zakup w sieci w ostatnim czasie poskutkowała pojawieniem się na rynku wielu nowych sklepów lub przejściem stacjonarnej sprzedaży do wirtualnego świata. Co więcej, wielu klientów utrzymuje, że po pandemii również w ten sposób będzie dokonywać zakupów. Mają oni jednak swoje wymagania! Czego pragną?

Dostępności, szerokiego wyboru, komunikacji, a przede wszystkim przynajmniej takiej samej jakości zakupów online, jaką mają offline. Aktualnie, można znaleźć wiele platform, które oferują prostą obsługę takich sklepów. Jednak na obsługę składa się również komunikacja – a tutaj prym wiedzie omnichannel! Jak zapewnić satysfakcjonujący poziom rozmowy z klientami niezależnie od wielkości sklepu? W jaki sposób można obsługiwać klientów po godzinach pracy BOK? A wreszcie, jak prowadzić angażujące kampanie marketingowe i stworzyć własny program lojalnościowy zrzeszający klientów? Oto kilka podpowiedzi:

  • infolinia z Tide Call Pick Up, dzięki czemu nie przegapisz żadnego telefonu!
  • wiadomości SMS, które ratują z opresji!
  • rozmowa na żywo z klientami dzięki czatom tekstowym oraz Messenger!
  • bezpieczny program do zbierania zgód marketingowych Tide Loyalty!

A te wszystkie działania prowadzi się z jednego miejsca dostępnego on-line. Pozwala to na uporządkowanie komunikacji, weryfikację, który kanał jest najbardziej optymalny i co najważniejsze – pozwala utrzymać kontrolę nad jakością oraz budżetem. Jak to wszystko zrobić? Poznaj sprawdzone rozwiązania od Tide Software! Pobierz nasz e-book Omnichannel w obsłudze klienta”.