Nagroda dla Ambasadora Call Center
Ambasador Call Center to konkurs, który jest realizowany nieprzerwanie już od 3 lat. Organizatorzy za cel stawiają sobie wyróżnienie najlepszych telemarketerów, firm i managerów którzy przyczynili się do promocji branży contact center. W tegorocznej IV edycji konkursu nie mogło zabraknąć również Tide Software.
Tide Teddy i statuetka dla Transcom
Tide Software od lat śledzi rozwój branży contact center, gdyż tworzy dedykowane dla niej rozwiązania. Tym większą mieliśmy przyjemność wręczyć nagrodę w kategorii „Firma” laureatowi, którym został – Transcom Worldwide Poland. Jury doceniło działania firmy skoncentrowane nie tylko na zdobywaniu nowych klientów, lecz także na edukowaniu rynku. Tide Software przekazał statuetkę oraz nowego członka załogi – Tide Teddy, pluszowego misia, który od razu skradł serca wygranego teamu i na dobre zadomowił się w ich biurze.
Więcej o Ambasador Call Center
Niewątpliwie jednym z najlepszych sposób promocji branży contact center są rekomendacje jej zadowolonych pracowników, którzy stają się ambasadorami. Właśnie dlatego, organizatorzy konkursu (Belocal Polska Sp. z o.o. oraz Via Media) postanowili stworzyć Ambasadora Call Center, by docenić najlepszych telemarketerów, firmy i managerów, którzy przyczynili się do popularyzacji wiedzy i promocji branży contact center oraz zawodu konsultanta w mediach.