Mów do klientów jak i kiedy chcą
Komunikacja z klientem zarówno w sprzedaży, jak i obsłudze powinna być dopasowana do preferencji klientów. Co to znaczy? Mów do klientów tak jak oni tego chcą i wtedy kiedy tego chcą! Więcej na ten temat opowiemy 25 czerwca podczas prelekcji Tide Software w Warszawie na konferencji „Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)”. Zapraszamy w imieniu swoim i organizatorów – Polski Instytut Rozwoju Biznesu.
Edukujemy o komunikacji omnichannel
W Tide Software wiemy, że nie sztuką jest mówić do klientów jednym kanałem. Dlatego zachęcamy do komunikacji omnichannel, która pozwala dopasować zarówno kanał komunikacji, jak i sam przekaz bezpośrednio do preferencji klientów z różnych grup wiekowych oraz biznesowych. Łączenie uzupełniających się narzędzi: SMS, email, głos, videochat oraz profilowana komunikacja szyta na miarę oczekiwań klienta, dają najlepsze efekty. Zapraszamy na naszą prelekcję już 25 czerwca na konferencji organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu.
Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta
Podczas konferencji „Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)” organizatorzy zapraszają do wspólnej debaty na temat rozwoju i możliwości nowoczesnych systemów do obsługi klienta, komunikacji i zwiększenia sprzedaży. Zakres tematyczny konferencji:
- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Podnoszenie satysfakcji klienta
- Omnichannel Customer Management
- Systemy CRM
- AI i ML (chat boty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
- Systemy Contact center
- Aplikacje sprzedażowe
- Bezpieczeństwo danych
- Integracja rozproszonych danych
- Data Analytics