MCW 2019 jeszcze wspanialsze
Kolejna edycja MCW przed nami. 20-21 maja w Łodzi spotykamy się ponownie na jedynym w swoim rodzaju wydarzeniu, które jest inspirowane doświadczeniami klientów – My Customer World Forum & Experience 2019. Z ogromną przyjemnością możemy pochwalić się, że Tide Software w tym roku dołączył do Rady Programowej tego przedsięwzięcia.
Centrum wszechświata klienta
My Customer World to wydarzenie inspirowane doświadczeniami: klientów, uczestników, użytkowników, pracowników i mieszkańców. Dwa dni wypełnione po brzegi historiami i cennymi wskazówkami zamkniętymi w 25 niepowtarzalnych prezentacjach. Premiera wyników wyjątkowego badania i wiedza wynikająca z praktyki 35 prelegentów. Jednym słowem centrum wszechświata klienta, które poznasz już 20 i 21 maja w Łodzi.
O czym będzie mowa?
MCW to konferencja poświęcona klientowi oraz komunikacji marki z klientem. Wraz z partnerami organizatorzy odkrywają kim jest dzisiejszy klient, jak podejmuje decyzje, jak się zmienia i w jaki sposób adoptuje nowe rozwiązania. Prezentują tylko sprawdzone sposoby na skuteczne porozumienie z klientem przy użyciu dostępnych zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałów komunikacji.
W tym roku Łódź
Wybór Łodzi jako miejsca dla My Customer World jest nieprzypadkowy. Miasto ma dla projektu MCW wyjątkowe, wręcz symboliczne znaczenie. Jest w centrum innowacyjnej Polski, doskonale skomunikowane, to w końcu coraz mocniej bijące serce polskiego customer service. Łódź to również unikalna kultura, miasto, które zmienia się na naszych oczach. Miasto łączące tradycję z nowoczesnością, energię z kulturą, serce polski z wielokulturowością i tolerancją.
Dlaczego MCW 2019 będzie jeszcze wspanialsze?
- Tylko premierowe wystąpienia – unikalne, premierowe treści, których nie widziałeś/aś nigdy i nigdzie wcześniej.
- Prelegenci praktycy – wybrani przez radę programową prelegenci, praktycy z Polski, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Czech.
- No marketing boolshit – prelegenci i organizatorzy gwarantują, że prezentacje będą merytoryczne, a nie sprzedażowe.
- Doświadczanie konferencji – doświadczaj, dotykaj eksponaty, wypróbuj je w działaniu, angażuj swoje emocje, inspiruj się.
- Debaty jakich nie było – rozmowa i konfrontacja, czyli dwa bardzo ważne tematy, które można różnie rozumieć (szczegóły w programie).
- Raport doświadczenia 65+ – premiera raportu poświęconego obsłudze klienta seniora, pierwsze takie opracowanie w Polsce.
- Networking Master Class – od zawsze przyświecało nam współdziałanie. MCW przygotowaliśmy tak by poznawać i rozmawiać.
- MCW Party – a wieczorem zapraszamy do wspólnej zabawy. MCW Party – muzyka, networking, doskonałe jedzenie.
- Konferencja marzeń – MCW Forum powstało, aby spełnić marzenie o konferencji, która będzie prawdziwym doświadczeniem.