WhatsApp Business API
Wprowadź swoją strategię omnichannel na nowy innowacyjny poziom i zbuduj przewagę konkurencyjną na rynku!
WhatsApp Business API
Innowacyjne rozwiązanie dla WhatsApp Business od Tide Software wprowadza omnichannel na wyższy poziom! Dzięki niemu firmy mogą odpowiedzieć na zapotrzebowanie tych klientów, którzy chcą prowadzić dialog z marką i oczekują natychmiastowych odpowiedzi. Jest dedykowane firmom, które chcą zintegrować WhatsApp Business ze swoimi systemami i masowo wysyłać wiadomości do klientów posiadających aplikację WhatsApp. Stanowi odpowiedź na najnowsze trendy marketingu konwersacyjnego. Podnosi jakość komunikacji w działach obsługi klienta BOK, angażuje w komunikacji marketingowej, zwiększa sprzedaż i pozwala na skuteczną obsługę posprzedażową klientów.
Funkcjonalności produktu
Komunikacja masowa
Wysyłka plików multimedialnych
Komunikacja dwukierunkowa
Personalizacja komunikacji
Automatyzacja
Ankiety i listy wyboru dostępne w czacie
Przyciski akcji
Szczegółowe raporty
Globalny zasięg
Prosta integracja po API
To daje nam przewagę nad innymi
Najczęściej zadawane pytania
-
Tak! Rozwiązanie WhatsApp Business API od Tide Software umożliwia wysyłanie masowych wiadomości do klientów. Możesz dostosować i automatyzować wiadomości, aby skutecznie dotrzeć do większej liczby odbiorców i prowadzić z nimi personalizowaną komunikację dwukierunkową.
-
W Tide Software oferujemy system do masowej komunikacji z klientami. Korzystanie z rozwiązania dla WhatsApp Business pozwala na kontakt z klientami z różnych zakątków świata, personalizację komunikatów, szybką obsługę zapytań dzięki zautomatyzowanej ścieżce odpowiedzi dostępnych 24/7/365 oraz połączenie z systemami komunikacyjnymi w firmie, rozszerzając strategię omnichannel.
-
WhatsApp Business API pozwala na obsługę czatu w czasie rzeczywistym, wysyłanie i odbieranie wiadomości tekstowych, multimediów i ankiet w formie przycisków wyboru. To również automatyzacja odpowiedzi, sprzedaż produktów i usług, a także raportowanie i analiza danych na potrzeby tworzenia strategii komunikacyjnych firmy.
-
Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym zespołem, który pomoże w procesie konfiguracji, weryfikacji konta i udostępnieniu odpowiednich narzędzi do zarządzania masową komunikacją z klientami.
-
Tak! Tide Software oferuje prostą integrację z systemami CRM oraz innymi systemami i narzędziami dostępnymi w firmie. Dlatego zarządzanie bazą danych jest łatwe, a synchronizacja obsługi spraw klientów z różnych kanałów komunikacyjnych bardziej spójna.
-
WhatsApp Business API jest odpowiednie dla średnich i większych firm nastawionych na obsługę masowej komunikacji z klientami. Świetnie sprawdzi się w branżach e-commerce, retail, w turystyce, motoryzacji, a także w usługach finansowych czy kurierskich. Jest to idealne narzędzie dla firm, które chcą zaoferować swoim klientom wygodny sposób komunikacji.
-
Tak, dla firm korzystających z WhatsApp Business API od Tide Software oferujemy polskie wsparcie techniczne 24/7/365.