Edukujemy na Śniadaniu Technologicznym
W Tide Software chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniami z innymi firmami. Z wielką przyjemnością wspólnie z Polskim Związkiem Zarządzania Wierzytelnościami i firmą VSoft S.A zaangażowaliśmy się w kolejny projekt – Śniadanie Technologiczne. To spotkanie, które jest platformą wymiany doświadczeń dla przedsiębiorców z sektora finansowego i branży IT. 16 maja spotykaliśmy się we Wrocławiu, żeby porozmawiać między innymi o zbawiennym wpływie skip tracingu na utrudniony kontakt z dłużnikiem.
Nowa platforma wiedzy PZZW
Śniadania Technologiczne to nowa inicjatywa Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami (PZZW), która ma formę cyklu spotkań ekspertów z branży finansowej. Jej celem jest wymiana doświadczeń, idei i wiedzy dotyczących wykorzystania nowoczesnych rozwiązań IT w relacjach z klientami branży finansowej. Pierwsze Śniadanie Technologiczne, czyli start nowej inicjatywy PZZW spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony uczestników.
– Uczestnicy nie tylko ciepło przyjęli sam pomysł powołania do życia potrzebnej płaszczyzny, która pozwoliłaby regularnie spotykać się podmiotom z sektora finansowego, biorącym udział w procesie odzyskiwania należności i ekspertom z branży IT, co przynosi korzyści obu stronom, ale są również pomysłodawcami tematów, które będą dyskutowane podczas drugiego śniadania technologicznego. Ten fakt jako organizatorów cieszy nas najbardziej, bo oznacza sytuację, w której uczestnicy, np. przedstawiciele firm windykacyjnych zgłaszają realne problemy, z którymi spotykają się w codziennej pracy, i te są od razu wysłuchiwane przez drugą stronę – firmy technologiczne, które na te problemy mogą odpowiedzieć, oferując najnowocześniejsze rozwiązania IT – komentuje Piotr Badowski, Prezes PZZW, organizator wydarzenia.
16 maj – drugie Śniadanie Technologiczne
Kolejne spotkanie to okazja do rozmowy z ekspertami o narzędziach IT, które usprawniają i automatyzują proces kontaktu z dłużnikami firm windykacyjnych. W programie między innymi: RODO – implementacja wymagań w organizacji; prezentacja możliwości skip tracingu; e-Sąd – case studies automatyzacji procesu sądowego; wykorzystanie chatbotów oraz narzędzi w chmurze w branży finansowej.
Tide Software o Skip tracingu
Brak kontaktu z osobami zadłużonymi przekłada się na niską efektywność procesu odzyskiwaniu należności. Utrudniony kontakt z dłużnikiem nie jest jednak zawsze efektem umyślnego działania takiej osoby. Mobilność naszego społeczeństwa, częste przeprowadzki, zmiany numerów telefonów i adresów mailowych
w połączeniu z brakiem jednej, centralnej bazy informacji o dłużnikach sprawiają, że wierzyciele mają niełatwą drogę w odzyskiwaniu swoich pieniędzy. W Tide Software mamy usługi, które pozwalają zwiększyć dodzwanialność do dłużników.
– W tym kontekście skip tracing oznacza możliwość dostępu do większej liczby danych, które pozwalają odnaleźć aktualny numer telefonu lub adres email dłużnika. Może to być weryfikacja numerów bezpośrednio w bazach operatorów telekomunikacyjnych lub w Internecie. Łącząc aktywność dłużnika na stronach internetowych z nowoczesnymi narzędziami IT, możemy szybko pozyskać aktualne dane teleadresowe osoby zadłużonej. Dzięki temu wierzyciel ma większe szanse na odzyskanie swoich należności. Obecnie coraz więcej firm z branży finansowej poszukuje rozwiązań, które pozwolą im nie tylko zautomatyzować proces weryfikacji i aktualizacji danych dłużników, ale również zwiększyć dodzwanialność do zadłużonych klientów. Skip tracing, Tide HLR, czy rotacja numeracją to tylko niektóre z naszych rozwiązań IT, które zwiększają skuteczność działań firm windykacyjnych. Szukanie danych o osobach zadłużonych można zlecić profesjonalistom – wyjaśnia Joanna Michalska-Reich, TideSoftware.