Edukacja Klienta zadłużonego
19 września w Warszawie odbędzie się spotkanie „Edukacja Klienta Zadłużonego” poświęcone zagadnieniom związanym z dobrymi praktykami w windykacji. Tide Software omówi wpływ narzędzi telekomunikacyjnych na relacje z klientem zadłużonym oraz ich oczekiwania względem windykatorów.
Edukacja i relacje
Prelegenci Tide Software pokażą jakie są trendy na rynku windykacyjnym i call center, które trzeba spełnić by być dobrze postrzeganym przez dłużnika i łatwiej do niego dotrzeć. Omówią też wymagania klientów zadłużonych względem procesów windykacyjnych. Pierwszym tematem będzie poruszany coraz częściej customer experience i wielokanałowość. Zdradzone zostaną sposoby na poprawę relacji z klientem i edukowanie go dzięki takim kanałom komunikacji jak: SMS, rozmowa telefoniczna z konsultantem, IVR, email, czy videochat.
Etyka w telewindykacji
Eksperci Tide Software odpowiedzą też na pytania związane z częstotliwością kontaktów telefonicznych, ramami czasowymi i przyjętymi standardami w innych krajach. Pokażą też sposoby na zwiększenie dodzwanialności do klienta opóźniającego płatność.
Zwiększenie jakości obsługi dzięki narzędziom telekomunikacyjnym
W wystąpieniu nie zabraknie również nowinek technologicznych, które pomagają zwiększyć empatię i doprowadzić do porozumienia z osobą zadłużoną, jak historia dłużnika, alertowanie trudnych rozmów telefonicznych.
Badanie satysfakcji klienta zadłużonego
Wystąpienie zamknie odpowiedź na pytanie czy badać satysfakcję windykowanej osoby i jakie ciekawe odpowiedzi padają wśród windykowanych osób w innych krajach.
Szczegóły i rejestracja na stronie organizatora – Practical Events