Tide Software na Home Office
Aktualne warunki pracy zdalnej zmieniły rzeczywistość biznesową. Wiele firm nagle stanęło przed wyzwaniem przebudowy swoich działań i usług, a nawet funkcjonowania firmy. Nas też zmiany w kraju skłoniły do stworzenia nowych narzędzi. Dlaczego? Powód jest prosty, ponieważ sami ich potrzebowaliśmy. Musieliśmy usprawnić zarządzanie zespołem i obsługą naszych klientów w trybie home office.
W odpowiedzi na te potrzeby nasz dział programistyczny w trybie pilnym rozpoczął pracę nad kilkoma nowymi narzędziami i usługami, które mogłyby okazać się przydatne. Przetestowaliśmy je i wdrożyliśmy, sprawdzając działanie w praktyce na własnej skórze. U nas zdały egzamin na 5 i okazały się być bardzo pomocne. Postanowiliśmy, więc podzielić się nimi z naszymi klientami.
Dzisiaj udostępniamy ten darmowy e-book Wam, by opowiedzieć, co sprawdziło się u nas i naszych klientów. Mamy nadzieję, że znajdziecie w nim coś przydatnego również dla siebie.
„Tym razem stworzyliśmy e-book, który pokazuje w jaki sposób sami wykorzystujemy własne usługi. W czym nam pomagają w tych zwykłych czasach i w tych obecnych. Każdy kto go przeczyta, będzie mógł sam znaleźć analogie do swojego biznesu lub też ich całkowity brak. Wiele usług oferujemy w modelu Try&Buy, właśnie dlatego, że zależy nam na zadowoleniu klientów, a nie na wciśnięciu produktu za wszelką cenę. Nie oznajmiamy – „mój drogi, poprawimy Twój biznes”, bo wcale nie jest powiedziane, że nie prowadzisz go lepiej od nas. Oznajmiamy – to są nasze rozwiązania, tak je wykorzystujemy u siebie, tak je wykorzystują nasi klienci, będzie super jeśli stwierdzisz, że Tobie też mogą się przydać. Czego Wam i sobie życzę” – Janusz Pytlak, Wiceprezes Zarządu Tide Software Sp. z o.o.