Akademia – Obsługa klienta
Support dostępny przez 24/7 dla klientów? To dla nas za mało. Uważamy, że dobra obsługa techniczna to odpowiedni ludzie, którzy posiadają ekspercką wiedzę. Wiedzę, którą potrafią przekazać klientowi.
A to wcale nie jest takie łatwe. Szczególnie w branżach technologicznych charakteryzujących się trudnym językiem i specjalistycznymi pojęciami. Oprócz rozwiązań technicznych, jak np. ticketowanie każdego zgłoszenia wysyłanego przez klienta, możliwość jego oceny, czy podwójna weryfikacja każdego z nich, w Tide Software inwestujemy również w kapitał ludzki. Podnoszenie kompetencji przez wewnętrzne szkolenia to standard. Ale stawiamy również na szkolenia zewnętrzne. Dokładnie tydzień temu cały dział supportu wziął udział w warsztatach z profesjonalnej obsługi klienta. Urszula Grabowska-Maleszko to specjalistka, która przez dwa dni dzieliła się z nami swoją wiedzą. A właściwie nadal to robi. Dlaczego? Ponieważ zdecydowaliśmy się na Akademię Profesjonalnej Obsługi Klientów, a to długotrwała droga do ugruntowania przekazanych informacji i sposób nie tylko na wiedzę teoretyczną. To również czas na praktyczne warsztaty, podczas których każdy ma szanse zweryfikować zdobyte umiejętności, przeanalizować błędy i wyciągnąć z nich wnioski.
Po tych intensywnych dniach support Tide Software zdobył wiedzę między innymi z zakresu:
- potrzeb klientów w kontakcie z firmą,
- pozytywnego i negatywnego języka w komunikacji,
- komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
A to dopiero początek! Przez najbliższe tygodnie zdobyta wiedza będzie utrwalana podczas codziennego kontaktu z naszymi aktywnymi klientami, którzy reprezentują różne sektory świata biznesu. Musimy przyznać, że nie tylko my obserwujemy efekty pracy, ale nasi klienci również, co szczególnie nas cieszy. Zdecydowanie warto inwestować w ludzi, którzy tworzą wizerunek firmy swoją codzienną pracą.