6. Gala PRCH za nami
15 października br. odbyła się 6. gala finałowa konkursu PRCH Retail Awards. Tide Software, jako członek Polskiej Rady Centrów Handlowych, wziął w tym wydarzeniu udział z przeszło 380 przedstawicielami branży retail.
Z roku na rok wyższy poziom
PRCH Retail Awards to konkurs kierowany do centrów i sieci handlowych. 6. edycja spotkała się z jeszcze większym zainteresowaniem branży w stosunku do roku poprzedniego i zebrała rekordową liczbę zgłoszeń konkursowych. W tym roku kapituła jury przyznała 11 nagród głównych i aż 11 wyróżnień. Organizatorzy podkreślili wysoki poziom zgłoszonych aplikacji.
Ciekawe kampanie CSR
Tide Software pamięta o społecznej odpowiedzialności biznesu, sponsorując lokalne wydarzenia. Z tego powodu najbardziej zainteresowało nas rozstrzygnięcie konkursu w kategorii „Kampania CSR Centrum Handlowego Roku 2015”.
Nagrodę za akcję w Parku Handlowym Bielany w Wrocławiu pt. „Recycling na Wielką Skalę” zdobyła IKEA Centres Poland S.A.. Warto tu wspomnieć o wyróżnieniu za kampanie CSR w Centrum Handlowe FORUM w Gliwicach pt. „Dobry Rok z Korczakiem”, zorganizowaną przez Jones Lang LaSalle Property Management Sp. z o.o.
Dobra zabawa i networking
Gala PRCH Retail Awards to również networking w gronie przeszło 380 przedstawicieli branży, który został uatrakcyjniony konkursami i kuchnią molekularną. Ciekawą rozrywką było poznanie świata wirtualnej rzeczywistości oraz punkt kulminacyjny akcji „SOS – Send one Suite” zorganizowanej wraz ze stowarzyszeniem Dress for Success Poland w celu pomocy kobietom w trudnej sytuacji życiowej i zawodowej.
Kolejna gala już za rok.