5 haczyków RODO
10 kwietnia odbędzie się w stolicy już 11. edycja Retail Marketing Forum, poświęcona omnichannel customer experience. Tide Software, jako strategiczny partner wydarzenia, wystąpi z prelekcją.
Wydarzenie dla handlu detalicznego
Retail Marketing Forum poświęcone jest zagadnieniu omnichannel w marketingu, jak i sprzedaży prowadzonej stacjonarnie, przez sklepy w tymczasowe i internetowe.
Co ciekawego w agendzie?
Słuchacze krótkich wystąpień dowiedzą się więcej o rozwiązaniach płatniczych, aplikacjach mobilnych dla e-commerce, dbaniu o emocje klienta, dotarciu do klienta z długim procesem decyzyjnym, big data, sprzedaży omnichannel oraz komunikacji omnichannel tj. przez SMS, email i połączenia telefoniczne i RODO.
Dlaczego Tide Software opowie o RODO?
Rozwiązanie Tide Softwaredla branży retail, umożliwia prowadzenie dowolnych kampanii marketingowych, prowadzenie programu lojalnościowego i obsługę klienta. Jest też narzędziem zbierania i przechowywania danych osobowych na olbrzymią skalę. Stąd też tematyka RODO, dla Tide Software – dostawcy usług wspierających komunikację, jest tak istotna.
5 haczyków RODO
Celem prelegentów z Tide Software jest rozwianie wątpliwości i rozprawienie się z mitami, którymi obrosło rozporządzenie w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostaną:
- Dozwolone metody zbierania danych osobowych i zgód oraz ich przechowywanie
- Profilowanie działań marketingowych w praktyce
- Cofnięcie zgód przez klienta lub żądanie bycia zapomnianym
- Polityka bezpieczeństwa, a jej przestrzeganie przez sprzedawców
- Wybór dostawcy usług wspierających wysyłki SMS i email marketing
Zarejestruj się
Udział w Retail Marketing Forum dla dwóch osób z firmy będącej centrum handlowym, siecią detaliczną, sklepem tradycyjnym lub internetowym jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie wydarzenia retailmarketingforum.com