Tide Software wraz z Orange Polska na najważniejszych konferencjach branżowych e-commerce i e-marketing
Mamy ogromną przyjemność podzielić się z Wami naszym udziałem w dwóch kluczowych wydarzeniach branżowych: ecommerce.pl event oraz emarketing.pl event, które odbyły się 14 i 15 marca 2024 roku w Multikinie w Złotych Tarasach w Warszawie.
Ecommerce.pl to niekwestionowanie najważniejsze wydarzenie dla branży e-commerce w tym roku. Skupia ono w sobie przedstawicieli sklepów internetowych, osoby planujące wejście w świat e-commerce, jak również freelancerów i firmy oferujące usługi dla sprzedawców online. W tym rok braliśmy udział wśród tej elitarnie zgranej grupy, dzieląc się naszą wiedzą i doświadczeniem.
Nie mniej istotny był dla nas emarketing.pl event, który odbył się dzień później. Impreza skierowana była do tych, którzy rozumieją, że zmiana jest nieodłączną częścią biznesu i marketingu, oraz dostrzegają wagę ciągłego śledzenia najnowszych trendów. Byliśmy tam, aby pokazać, jak nowoczesne kanały komunikacji mogą rewolucjonizować relacje z klientami.
Podczas obu konferencji mieliśmy zaszczyt występować razem z naszym strategicznym partnerem – Orange Polska. Nasze wspólne prezentacje, prowadzone przez Jerzego Klimaszewskiego, CEO Tide Software oraz Włodzimierza Sokoła z Orange Polska, skupiały się na tematyce RCS, czyli Rich Communication Services, znany również jako SMS 2.0. RCS to rewolucyjna technologia, która umożliwia interakcję z klientami w sposób bardziej dynamiczny, przyjazny i efektywny niż tradycyjne wiadomości tekstowe. Więcej na temat RCS przeczytacie tutaj -> RCS
Zachęcaliśmy uczestników obu wydarzeń do odwiedzenia naszego stoiska, gdzie mogliśmy kontynuować rozmowy biznesowe oraz zaprosić ich do udziału w specjalnej zabawie, podczas której do wygrania była realizacja darmowej kampanii RCS.
Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko podczas tych ekscytujących wydarzeń oraz byli obecni na naszej prelekcji na scenie. To dla nas ogromna motywacja do dalszego rozwoju i udziału w kolejnych innowacyjnych inicjatywach.
Następnym razem, gdy będziesz wysyłał SMS-a, pomyśl o RCS – nowoczesnym sposobie komunikacji, który zmienia zasady gry w relacjach z klientami!