Home page
Company
Tide Software wprowadza na rynek Automatycznego Asystenta Obsługi Klienta
Tide Software wprowadza na rynek Automatycznego Asystenta Obsługi Klienta
21 March 2023

Tide Software wprowadza na rynek Automatycznego Asystenta Obsługi Klienta

Contents

„Dobra Obsługa Klienta” to pojęcie zmieniło swoje znaczenie diametralnie na przestrzeni kliku ostatnich lat. Kiedyś wystarczyło w ciągu kilku dni odpowiedzieć na zapytanie klienta. Teraz 60% konsumentów oczekuje dostępności firm w mobile, co więcej jak pokazują wyniki raportu Izby Gospodarki Elektronicznej, połowa internautów oczekuje, że marka odpowie na pytanie klienta w ciągu 3 godzin. Jedna czwarta z nich jest jeszcze bardziej niecierpliwa i pozostawia firmom maksymalnie godzinę na komunikat zwrotny!

Konsumenci oczekują rozwiązania swojego problemu lub odpowiedzi na nurtujące ich pytanie tu i teraz. Znając ich wymagania oraz biorąc pod uwagę potrzeby naszych partnerów biznesowych wprowadzamy na rynek rozwiązanie WhatsApp Business API, czyli komunikator, który usprawnia i automatyzuje proces dialogu firmy z jej klientami.

Automatyczny Asystent Obsługi Klienta

Tide Software, jako jedna z pierwszych firm w Polsce oferuje WhatsApp Business API. Komunikator ten pozwala gromadzić w jednym miejscu wszystkie informacje konieczne do prowadzenia sprawnej komunikacji z klientami. Z kolei integracja po API daje możliwość reagowania na potrzeby klientów w skali masowej, również poza godzinami pracy działu Biura Obsługi Klienta.

Rozwiązanie WhatsApp Business API jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy nie mają czasu i ochoty czekać. Rozmowy telefoniczne, wysyłki formularza przez stronę www, kontakt mailowy w celu rozwiązania sprawy, jest zwyczajnie zbyt długi.

WhatsApp Business dostarcza ogromne możliwości, by przenieść obsługę zapytań klientów na zupełnie nowy poziom. Firmy nie tylko mogą ustawić automatycznego robota, który poprzez określoną ścieżkę poprowadzi klienta do właściwej odpowiedzi na zapytanie, ale i będą miały możliwość ustalenia nowych priorytetów dla działania pracowników BOK. Skróci to czas konieczny na obsługę powtarzających się zapytań, a także zwiększy satysfakcję zespołu, który będzie miał możliwość, by zająć się trudniejszymi sprawami.

Dodatkowo klienci, jak i pracownicy, mają opcję posiadania całej konwersacji w jednym miejscu i łatwego dostępu do jej historii. To znacznie usprawni proces bardziej skomplikowanych zapytań, a dodatkowo pozwoli zaoszczędzić czas.

Otwórz się na dialog z klientem

Choć połączenia telefoniczne, wiadomości SMS i e-mail są nadal obecnie najpopularniejszym sposobem kontaktu do klienta, cechuje je brak responsywności i wydłużony czas oczekiwania. To właśnie marketing konwersacyjny opierający się na dialogu, daje klientom możliwość bezpośredniej wysyłki zapytań do działu BOK i otrzymania natychmiastowej odpowiedzi 24/7. Ułatwiony dostęp do obsługi zapytań przez automatycznego bota, tworzy autentyczne doświadczenie, a klient nie musi już czekać, aby otrzymać pomoc w nurtującej go kwestii.

 

_________________________________

1 Raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2022” zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez firmę badawczą Mobile Institute.