Home page
Company
Tide Software partnerem II E-commerce Challenge
Tide Software partnerem II E-commerce Challenge
25 May 2023

Tide Software partnerem II E-commerce Challenge

Contents

Z wielką przyjemnością zdecydowaliśmy się zaangażować i wesprzeć II edycję E-commerce Challenge, która odbyła się 22 i 23 maja w Hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Tegorocznemu wydarzeniu przyświecało motto #rentowność w dobie kryzysu. W Tide Software wiemy, że koncentracja na potrzebach klienta to klucz do sukcesu, dlatego zdecydowaliśmy się wystąpić z prelekcją, która pokazała uczestnikom, że danie konsumentom możliwości wyboru kanału komunikacji, to prosty przepis na osiągnięcie 5 gwiazdek zadowolenia klientów e-commerce.

Wybór jako nowoczesna forma kontaktu

Podczas prelekcji Tide Software Panowie Kamil Paduch i Mateusz Goc zaprezentowali uczestnikom E-commerce Challenge rożne, dedykowane branży kanały komunikacji zintegrowane wokół jednej Platformy Tide typu CPaaS. Szczegółowo pokazali możliwości komunikatora WhatsApp Business API, który wciąż jest nowością na rynku i zyskuje coraz większe grono zadowolonych klientów.

W trakcie prezentacji nie zabrakło również elementów interakcji z publicznością, która została zaproszona do udziału w 3 konkursach z nagrodami. Uczestnicy mieli za zadanie udzielić odpowiedzi na pytanie wykorzystując w tym celu wybranego przez siebie kanału komunikacji: SMS, Infolinia lub komunikator WhatsApp Business. Zabawa miała nie tylko charakter rozrywkowy, ale przede wszystkim jej celem było zobrazowanie tego, jak ważna w dzisiejszym świecie jest możliwość wyboru. Umożliwienie klientom kontaktu z marką za pośrednictwem ich ulubionego kanału komunikacji to prosty sposób na zbudowanie silnej więzi i lojalności konsumentów.

Więcej o E-commerce Challenge

To strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail, które w tym roku miało już swoją drugą edycję. Organizatorzy tym razem skoncentrowali się na tematyce rentowności w dobie kryzysu.

„Wszyscy wiemy, że w czasach kryzysowych największą wartość naszego biznesu stanowią lojalni klienci, którzy regularnie robią zakupy. Nowy klient jest droższy i jego pozyskanie będzie coraz bardziej drożało. Niewątpliwie wygra ten, kto będzie aktywnie walczył o klienta i inwestował w jego zaangażowanie oraz uwagę. Mimo iż wartość polskiego rynku e-commerce rośnie z roku na rok i wg prognoz do 2027 roku internetowa sprzedaż sięgnie aż 187 mld PLN [źródło PWC], to większość managerów pytanych o cele na 2023 rok będzie skupiać się na utrzymaniu rentowności biznesu” – mówi Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director w Brave Conferences.