Rozwiązania do komunikacji w windykacji
Zwiększ dodzwanialność średnio o 50% dzięki inteligentnej technologii
Rozwiązania dla windykacji
Rozwiązania Tide Software zapewniają kompleksowe wsparcie kontaktu z dłużnikiem. Dzięki narzędziom komunikacji omnichannel zwiększysz dodzwanialność do dłużników nawet o 50%. Wykorzystując nowoczesne narzędzia technologiczne, zaawansowaną analizę miliardów danych i algorytmy sztucznej inteligencji precyzyjnie dotrzesz do dłużników i podniesiesz efektywność procesów windykacyjnych.



Dlaczego Tide Software?
Czy wiesz, że…
- Tide Software jest największym w Polsce dostawcą kompleksowych rozwiązań do komunikacji biznesowej?
- Z rozwiązań Tide Software korzysta 8 z 10 największych firm windykacyjnych w Polsce?
- Dzięki autorskim i zaawansowanym technologicznie rozwiązaniom Tide Software zwiększysz skuteczność połączeń średnio o 50%?
Rozwiązania do skutecznej windykacji


Rotacja numeracją
Zwiększ o 50% szansę na dodzwonienie się do odbiorcy. Prezentuj się różnymi numerami GSM i stacjonarnymi przy każdym połączeniu.
Dialer predyktywny
Automatyzuje proces nawiązywania połączeń z dłużnikami. Wykorzystuje analizę ponad 500 000 000 zdarzeń telekomunikacyjnych w kwartale, by wydzwonić połączenie, które ma największe prawdopodobieństwo odebrania.
TIDE HLR
Narzędzie umożliwiające sprawdzenie statusu numeru telefonu w czasie rzeczywistym. Weryfikuje, czy numer jest aktywny i dostępny, co podnosi jakość bazy kontaktów oraz pomaga w skutecznym planowaniu i prowadzeniu kampanii windykacyjnych.
Detekcja poczty
Zwiększ skuteczność pracy konsultantów, wykrywając pocztę głosową jeszcze przed połączeniem. Nie trać czasu na połączenia, które nie mają szans zostać odebrane.
SMS
Wysyłaj przypomnienia i ponaglenia zapłaty w krótkich wiadomościach SMS. Personalizuj treść automatycznie, dodając np. dane klienta, kwoty do zapłaty i numer konta.
VMS
System wiadomości głosowych VMS umożliwia wysyłanie nagranych wiadomości głosowych do klientów – np. przypomnienia o płatnościach lub informacje o aktualnym stanie zadłużenia. Dzięki IVR klient będzie mógł przełączyć się do odpowiedniego konsultanta.
Wysyłanie spersonalizowanych wiadomości e-mail do klientów, zawierających istotne informacje dotyczące płatności, zadłużenia lub innych aspektów procesu windykacyjnego. Przygotuj gotowe szablony dokumentów np. wezwań do zapłaty i wysyłaj je masowo do klientów z bazy.
Omnichannel
Rozwiązania omnichannel dostępne są z jednej Platformy Tide. Wszystkie kanały, takie jak m.in. SMS, e-mail, system call center, są zintegrowane w celu zapewnienia spójnej i efektywnej komunikacji w ramach procesu windykacyjnego.
Korzyści dla branży windykacyjnej

Omnichannel, czyli łączenie różnych kanałów komunikacyjnych, takich jak SMS, e-mail i call center zwiększa skuteczność procesów windykacyjnych.
Personalizacja komunikacji – wykorzystanie imion i kwot zadłużenia w celu zwiększenia zaangażowania dłużników.
Automatyzacja procesu komunikacji -harmonogram wysyłki SMS i e-maili, integracja z call center oszczędzają czas i obniżają koszty oraz zwiększają skuteczność windykacji.
Rotacja numeracją dzięki zmiennej prezentacji numerów i aż 19 scenariuszom rotowania zwiększa dodzwanialność.
Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!
