Rozwiązania do zarządzania kontaktem z klientem w branży ubezpieczeniowej
Niezawodne narzędzia do komunikacji z klientami firm ubezpieczeniowych, które dają pewność skutecznego zarządzania kontaktami w strukturze rozproszonej.
Rozwiązania dla firm ubezpieczeniowych
Tide Software dostarcza kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla sektora ubezpieczeniowego, które łączą bezpieczeństwo z zaawansowaną technologią, zapewniając efektywne zarządzanie klientami w firmach o rozproszonej strukturze.
Dlaczego Tide Software?
Czy wiesz, że…
Specyficzne rozwiązania dla sektora ubezpieczeń
Komunikacja SMS
System do wysyłek SMS w firmach ubezpieczeniowych to kanał służący komunikacji marketingowej, jak i do przypomnień związanych z obsługą klienta. Nasi klienci wysyłają np. przypomnienia o kończącym się ubezpieczeniu, promocje związane z kontynuacją ubezpieczenia, potwierdzenia przyjęcia wniosku czy status sprawy. Wpływa to na wysoką jakość obsługi, polepszenie doświadczeń odbiorców końcowych oraz ich zaufanie i lojalność.
Infolinia z przekierowaniem IVR
Infolinia to wizytówka firmy. System przekierowań dzwoniących do osób dedykowanych konkretnym sprawom pozwala na rozładowanie kolejki połączeń przychodzących i szybsze rozwiązywanie spraw. Nagrywanie rozmów pomaga w weryfikacji zgłoszeń, a łączenie infolinii z np. SMS do potwierdzenia ustaleń czy wysłania numeru sprawy, daje klientom poczucie zadbania o nich.
Zwiększanie dodzwanialności w działach windykacji
Jesteśmy zdecydowanym liderem rynku rozwiązań poprawiających dodzwanialność do odbiorców końcowych i dłużników. W zależności od branży nasi klienci podnoszą ilość odebranych połączeń średnio o 50%. Nasze rozwiązania łączą w sobie funkcjonalności HLR, rotacji numeracją, wykrywania i wymiany numerów oznaczonych jako SPAM oraz wykrywania poczty głosowej.
Mailowa komunikacja transakcyjna
System do wysyłki e-mail od Tide Software to pozwala na tworzenie kreacji mailingowej z szablonu, testy A.B oraz antyspamowe, by zweryfikować jakość przygotowanej wiadomości i zwiększyć prawdopodobieństwo dostarczenia jej do głównych skrzynek odbiorców. Posiada certyfikację nadawcy, co dodatkowo potwierdza wiarygodność i zwiększa zaufanie. Przy takim rozwiązaniu klient firmy ubezpieczeniowej ma pewność, że korespondencja pochodzi z zaufanego źródła, co przekłada się na wzrost konwersji.
RCS, czyli SMS 2.0
RCS, czyli SMS 2.0 to nowa technologia wysyłania wiadomości SMS rozbudowanych o multimedialne formy aż do 100 MB. Jedną z głównych korzyści RCS dla firm jest możliwość interaktywnej, dwukierunkowej komunikacji z klientami w natywnej aplikacji w telefonie, która służy do komunikacji SMS. RCS daje możliwość m.in. wysyłania spersonalizowanego contentu, interaktywnego katalogu produktów, dokumentów pdf, a nawet pozwala stworzyć koszyk zakupowy dostępny z poziomu wiadomości! Szczegółowe raporty i statusy zaangażowania odbiorców pozwalają na budowanie efektywnych strategii komunikacyjnych z klientami.
Numeracja dla infolinii obsługująca ruch głosowy i SMS
Jesteśmy dostawcą kompleksowej platformy CPaaS do komunikacji biznesowej i operatorem telekomunikacyjnym. Nasi klienci zyskują więc możliwość wykorzystania jednego numeru kontaktowego do komunikacji w różnych kanałach. Skutecznie ogranicza to ryzyko oszustw i ataków phishingowych. Umożliwia to też szybką identyfikację prawdziwych komunikatów od firm ubezpieczeniowych, podnosi zaufanie klientów oraz ułatwia działanie infolinii, która łączy komunikację głosową i tekstową.
Połączenia głosowe (SIP Trunk)
Jako operator telekomunikacyjny dla biznesu posiadamy ok 250 tys. numerów GSM i stacjonarnych. Dzięki własnej rozbudowanej infrastrukturze głosowej nasi klienci realizują połączenia głosowe w technologii SIP Trunk oraz E1. Bez problemu spełniamy potrzeby klientów oczekujących wydajności kilku tysięcy połączeń w tym samym czasie.
Kody jednorazowe OTP (2FA) – SMS
Wysyłane w wiadomościach SMS kody jednorazowe OTP w uwierzytelnianiu dwuskładnikowym gwarantują szybkie i skuteczne zabezpieczenie aplikacji ubezpieczeniowych i finansowych, eliminując ryzyko nieuprawnionego dostępu i transakcji. Dla komunikacji OTP Tide Software zapewnia odrębne kanały wysyłki SMS i priorytetowe dostarczanie wiadomości SMS w czasie do 3 sekund.
Routing ruchu SMS
Świadczymy usługi technicznego zarządzania wysyłkami SMS. Wówczas wiadomości SMS kierujemy do odpowiedniego operatora GSM (Orange, Play, Plus, T-Mobile), zapewniając jednocześnie backupowe trasy wysyłki SMS. Obsługujemy również wszelkie zgłoszenia techniczne i zapytania do operatora GSM. Dzięki temu infrastruktura telekomunikacyjna działa nieprzerwanie, operacje finansowe są realizowane zgodnie z oczekiwaniami, a cała obsługa techniczna nie wymaga zaangażowania po stronie firmy ubezpieczeniowej.
Backupowy dostawca usług telekomunikacyjnych
Realizujemy zalecenia KNF i udostępniamy backupowe łącza telekomunikacyjne do obsługi wysyłki SMS oraz realizacji połączeń głosowych. W ten sposób ułatwiamy utrzymanie ciągłej dostępności usług finansowych, nawet w przypadku awarii głównego dostawcy usług telekomunikacyjnych.
Integracje API
Nasze kanały do komunikacji, jak np. systemy do wysyłki SMS, MMS, e-mail, RCS, czy połączenia głosowe posiadają możliwości wysyłek po API według najbardziej popularnych i wykorzystywanych na rynku protokołów. Udostępniamy dokumentację API zapewniającą bezproblemową, dwukierunkową integrację z systemami firmowymi, jak np. z CRM. Każdy kanał do komunikacji jest także zintegrowany w jednej Platformie Tide.