Rozwiązania do zarządzania kontaktem z klientem w branży ubezpieczeniowej

Niezawodne narzędzia do komunikacji z klientami firm ubezpieczeniowych, które dają pewność skutecznego zarządzania kontaktami w strukturze rozproszonej.

Rozwiązania dla firm ubezpieczeniowych

Tide Software dostarcza kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla sektora ubezpieczeniowego, które łączą bezpieczeństwo z zaawansowaną technologią, zapewniając efektywne zarządzanie klientami w firmach o rozproszonej strukturze.

Dlaczego Tide Software?

Czy wiesz, że…

  • 8 z 10 największych banków w Polsce korzysta z rozwiązań Tide Software
  • Jesteśmy specjalistami w SMS autoryzacyjnych (OTP/2FA) oraz marketingowych i windykacyjnych – wysyłamy ich w Polsce 1,5 miliarda rocznie
  • Nasi klienci z branży finansowej realizują 2 miliony połączeń głosowych (SIP Trunk) dziennie za pomocą narzędzi od Tide Software
  • Łączymy wiele kanałów w jednej Platformie Tide 2.0 dostępnej w modelu CPaaS
  • Nasz support pracuje w trybie 24/7 przez cały rok
  • Działamy już od ponad 15 lat, i jesteśmy jednym z liderów rynku z rocznymi przychodami znacznie przekraczającymi 100 mln złotych

Specyficzne rozwiązania dla sektora ubezpieczeń

Komunikacja SMS

System do wysyłek SMS w firmach ubezpieczeniowych to kanał służący komunikacji marketingowej, jak i do przypomnień związanych z obsługą klienta. Nasi klienci wysyłają np. przypomnienia o kończącym się ubezpieczeniu, promocje związane z kontynuacją ubezpieczenia, potwierdzenia przyjęcia wniosku czy status sprawy. Wpływa to na wysoką jakość obsługi, polepszenie doświadczeń odbiorców końcowych oraz ich zaufanie i lojalność.

Infolinia z przekierowaniem IVR

Infolinia to wizytówka firmy. System przekierowań dzwoniących do osób dedykowanych konkretnym sprawom pozwala na rozładowanie kolejki połączeń przychodzących i szybsze rozwiązywanie spraw. Nagrywanie rozmów pomaga w weryfikacji zgłoszeń, a łączenie infolinii z np. SMS do potwierdzenia ustaleń czy wysłania numeru sprawy, daje klientom poczucie zadbania o nich.

Zwiększanie dodzwanialności w działach windykacji

Jesteśmy zdecydowanym liderem rynku rozwiązań poprawiających dodzwanialność do odbiorców końcowych i dłużników. W zależności od branży nasi klienci podnoszą ilość odebranych połączeń średnio o 50%. Nasze rozwiązania łączą w sobie funkcjonalności HLR, rotacji numeracją, wykrywania i wymiany numerów oznaczonych jako SPAM oraz wykrywania poczty głosowej.

Mailowa komunikacja transakcyjna

System do wysyłki e-mail od Tide Software to pozwala na tworzenie kreacji mailingowej z szablonu, testy A.B oraz antyspamowe, by zweryfikować jakość przygotowanej wiadomości i zwiększyć prawdopodobieństwo dostarczenia jej do głównych skrzynek odbiorców. Posiada certyfikację nadawcy, co dodatkowo potwierdza wiarygodność i zwiększa zaufanie. Przy takim rozwiązaniu klient firmy ubezpieczeniowej ma pewność, że korespondencja pochodzi z zaufanego źródła, co przekłada się na wzrost konwersji.

RCS, czyli SMS 2.0

RCS, czyli SMS 2.0 to nowa technologia wysyłania wiadomości SMS rozbudowanych o multimedialne formy aż do 100 MB. Jedną z głównych korzyści RCS dla firm jest możliwość interaktywnej, dwukierunkowej komunikacji z klientami w natywnej aplikacji w telefonie, która służy do komunikacji SMS. RCS daje możliwość m.in. wysyłania spersonalizowanego contentu, interaktywnego katalogu produktów, dokumentów pdf, a nawet pozwala stworzyć koszyk zakupowy dostępny z poziomu wiadomości! Szczegółowe raporty i statusy zaangażowania odbiorców pozwalają na budowanie efektywnych strategii komunikacyjnych z klientami.

Numeracja dla infolinii obsługująca ruch głosowy i SMS

Jesteśmy dostawcą kompleksowej platformy CPaaS do komunikacji biznesowej i operatorem telekomunikacyjnym. Nasi klienci zyskują więc możliwość wykorzystania jednego numeru kontaktowego do komunikacji w różnych kanałach. Skutecznie ogranicza to ryzyko oszustw i ataków phishingowych. Umożliwia to też szybką identyfikację prawdziwych komunikatów od firm ubezpieczeniowych, podnosi zaufanie klientów oraz ułatwia działanie infolinii, która łączy komunikację głosową i tekstową.

Połączenia głosowe (SIP Trunk)

Jako operator telekomunikacyjny dla biznesu posiadamy ok 250 tys. numerów GSM i stacjonarnych. Dzięki własnej rozbudowanej infrastrukturze głosowej nasi klienci realizują połączenia głosowe w technologii SIP Trunk oraz E1. Bez problemu spełniamy potrzeby klientów oczekujących wydajności kilku tysięcy połączeń w tym samym czasie.

Kody jednorazowe OTP (2FA) – SMS

Wysyłane w wiadomościach SMS kody jednorazowe OTP w uwierzytelnianiu dwuskładnikowym gwarantują szybkie i skuteczne zabezpieczenie aplikacji ubezpieczeniowych i finansowych, eliminując ryzyko nieuprawnionego dostępu i transakcji. Dla komunikacji OTP Tide Software zapewnia odrębne kanały wysyłki SMS i priorytetowe dostarczanie wiadomości SMS w czasie do 3 sekund.

Routing ruchu SMS

Świadczymy usługi technicznego zarządzania wysyłkami SMS. Wówczas wiadomości SMS kierujemy do odpowiedniego operatora GSM (Orange, Play, Plus, T-Mobile), zapewniając jednocześnie backupowe trasy wysyłki SMS. Obsługujemy również wszelkie zgłoszenia techniczne i zapytania do operatora GSM. Dzięki temu infrastruktura telekomunikacyjna działa nieprzerwanie, operacje finansowe są realizowane zgodnie z oczekiwaniami, a cała obsługa techniczna nie wymaga zaangażowania po stronie firmy ubezpieczeniowej.

Backupowy dostawca usług telekomunikacyjnych

Realizujemy zalecenia KNF i udostępniamy backupowe łącza telekomunikacyjne do obsługi wysyłki SMS oraz realizacji połączeń głosowych. W ten sposób ułatwiamy utrzymanie ciągłej dostępności usług finansowych, nawet w przypadku awarii głównego dostawcy usług telekomunikacyjnych.

Integracje API

Nasze kanały do komunikacji, jak np. systemy do wysyłki SMS, MMS, e-mail, RCS, czy połączenia głosowe posiadają możliwości wysyłek po API według najbardziej popularnych i wykorzystywanych na rynku protokołów. Udostępniamy dokumentację API zapewniającą bezproblemową, dwukierunkową integrację z systemami firmowymi, jak np. z CRM. Każdy kanał do komunikacji jest także zintegrowany w jednej Platformie Tide.

Co wyróżnia Tide Software?


Współpracujemy ze wszystkimi polskimi i zagranicznymi operatorami telekomunikacyjnymi, co pozwala nam zachować niezależność od jednego operatora.

Zapewniamy najwyższy poziom bezpieczeństwa danych, dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii oraz certyfikowanym rozwiązaniom bezpieczeństwa (status Microsoft Gold Certified Partner).

Dzięki pełnej redundancji i replikacji naszej infrastruktury, zapewniamy wysoką jakość, niezawodność i ciągłość usług. Nasze serwery znajdują się w 3 niezależnych data center na terenie Polski.

Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z przepisami RODO oraz krajowymi regulacjami, w tym również prawem telekomunikacyjnym.

Jesteśmy sygnatariuszem kluczowego porozumienia antyfraudowego podpisanego w 2023 roku pomiędzy NASK oraz KIKE.

Jesteśmy zaufanym partnerem o ugruntowanej pozycji na rynku, generującym rocznie ponad 100 milionów przychodu i posiadającym 15 lat doświadczenia.

Zapewniamy profesjonalne wsparcie techniczne dostępne 24/7 przez cały rok.

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!