Rozwiązania do komunikacji dla retail
Poznaj łatwo skalowalne rozwiązania, które wykorzystasz do sprawnej komunikacji wielokanałowej z klientami. Personalizuj oferty, wysyłaj powiadomienia o promocjach, zwiększaj sprzedaż w sklepach stacjonarnych.
Rozwiązania dla sieci handlowych
Masowa wysyłka SMS i MMS, RCS oraz e-mail w branży retail umożliwiają skuteczną komunikację z klientami, informując ich o promocjach, nowościach i specjalnych ofertach. Daje także możliwość personalizacji treści, co w konsekwencji prowadzi do zwiększenia lojalności klientów. Dodatkowo, system do zbierania zgód marketingowych TideLoyalty zapewni Ci komunikację zgodną z RODO oraz z preferencjami klientów.
Czy wiesz, że…
Rozwiązania do komunikacji w retail
Komunikacja SMS
Masowa wysyłka SMS w branży retail jest bardzo ważnym kanałem skutecznej komunikacji z klientami. Można ją stosować do informowania o promocjach, nowych produktach, specjalnych ofertach oraz do przypominania o nadchodzących wyprzedażach. Dodatkowo, personalizacja wiadomości SMS może zwiększyć zaangażowanie klientów, dostosowując treści do ich preferencji zakupowych. Komunikacja SMS stanowi skuteczne narzędzie do budowania lojalności klientów i utrzymania silnej obecności marki w świadomości konsumentów. Wysyłaj SMS z nadpisu – prezentując się nazwą swojego sklepu buduj wizerunek swojej marki.
Masowa wysyłka MMS
Usługa masowej wysyłki MMS może być wykorzystywana do tworzenia atrakcyjnych wizualnie kampanii marketingowych. Możesz przesyłać klientom multimedialne wiadomości zawierające grafiki prezentując nowe produkty, informacje o wyprzedażach, a nawet indywidualne kody rabatowe QR. To doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi klientów poprzez wizualne bodźce, co może zwiększyć skuteczność komunikacji marketingowej i sprzedaż stacjonarną. Ponadto, masowa wysyłka MMS może być stosowana do budowania rozpoznawalności marki i tworzenia bardziej angażującego doświadczenia zakupowego dla klientów.
Moduł do masowej wysyłki komunikacji e-mail to bardzo ważny element komunikacji omnichannel w branży retail. E-mail marketing prowadzony za pośrednictwem rozwiązania TideEmail pozwala na efektywne dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, zwiększenie zasięgu promocji, budowanie relacji z klientami oraz monitorowanie skuteczności kampanii dzięki szczegółowym raportom. Rozwiązania Tide Software zapewniają bezpieczeństwo komunikacji. Status zweryfikowanego nadawcy wpływa na zwiększoną docieralność wiadomości do odbiorców.
SMS 2.0, czyli RCS
RCS zwany również SMS 2.0 daje firmom możliwość wysyłania różnych plików multimedialnych aż do 100 MB. Jedną z głównych korzyści RCS dla firm jest możliwość interaktywnej, dwukierunkowej komunikacji z klientami w natywnej aplikacji w telefonie, która służy do komunikacji SMS. RCS daje możliwość m.in. wysyłania spersonalizowanego contentu, przycisków akcji, interaktywnego katalogu produktów, a nawet pozwala stworzyć koszyk zakupowy dostępny z poziomu wiadomości! Szczegółowe raporty i statusy zaangażowania odbiorców pozwalają na budowanie efektywnych strategii komunikacyjnych z klientami.
WhatsApp Business API
Dzięki rozwiązaniu API dla WhatsApp Business firmy z branży retail mogą dotrzeć do klientów, którzy chcą prowadzić dialog z marką i oczekują nowoczesnego kanału komunikacji. WhatsApp Business stanowi odpowiedź na najnowsze trendy marketingu konwersacyjnego. Firmom korzystającym z tej formy komunikacji w sposób masowy, przez połączenie po API, daje możliwość natychmiastowych odpowiedzi na zapytania w formie czatu, prowadzenie zaangażowanej komunikacji marketingowej oraz podnosi jakość obsługi klienta.
Zgody RODO – TideLoyalty
Jak zbierać zgody marketingowe i jak wysyłać powiadomienia SMS i e-mail do klientów, by robić to zgodnie z RODO? Tide Software wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom branży retail, szczególnie tych, które posiadają swoje programy lojalnościowe. Autorskie narzędzie TideLoyalty jest wsparciem dla branży retail w pozyskiwaniu i zarządzaniu kontaktami do programu lojalnościowego.