Rozwiązania do komunikacji w branży pożyczkowej
Zwiększ dodzwanialność średnio o 50% dzięki inteligentnej technologii
Rozwiązania dla firm z branży pożyczkowej
Tide Software oferuje narzędzia dla branży pożyczkowej, które ułatwiają omnichannelową komunikację z klientem – SMS, RCS, VMS, e-mail, infolinia, HLR, aplikacja call center, czat Business Messenger, widget czatu na stronie www, rotacja numeracją. Wszystkie ścieżki komunikowania się są ze sobą kompatybilne, aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie oraz aby cała historia kontaktu z klientem była w jednym miejscu.
Omnichanel w obsłudze klienta
Czy wiesz, że…
Rozwiązania do komunikacji w branży pożyczkowej
SMS
Wysyłaj SMS na dwa sposoby: pierwszy z nich to wiadomości z nadpisu (nazwa nadawcy w miejscu numeru telefonu), druga – z numeru telefonu. Możesz wysłać SMS marketingowe, informacyjne, sprzedażowe, windykacyjne. Skorzystaj z personalizacji treści dodając informacje takie, jak dane klienta, termin czy kwota spłaty pożyczki, termin spotkania.
VMS
Wiadomości VMS to idealne narzędzie do wzbogacenia krótkich wiadomości o nagranie wysyłane zarówno na telefony komórkowe, jak i stacjonarne. Powiadom swoich klientów o dedykowanej ofercie lub o zbliżającym się terminie zapłaty. Klient dodatkowo będzie mógł połączyć się z konsultantem, jeśli zechce uzyskać więcej szczegółów.
Wysyłaj spersonalizowane wiadomości e-mail do klientów. W wiadomości dodaj istotne informacje dotyczące płatności, zadłużenia lub dokumenty. Przygotuj gotowe szablony wiadomości mailowych np. wezwań do zapłaty i wysyłaj je masowo do klientów z bazy.
IVR z odpytywaniem bazy
Zautomatyzuj część polaczeń przychodzących i ogranicz rozmowy na często powtarzające się tematy. Klient wciskając na klawiaturze telefonu „1” może uzyskać informacje o kwocie do spłaty, wciskając „2” termin spłaty, a jeśli zechce jednak porozmawiać z konsultantem może wybrać tonowo przekierowanie do niego.
HLR
Nie trać czasu na dzwonienie do poczty głosowej. Zwiększ skuteczność pracy konsultantów wykrywając pocztę głosową jeszcze przed połączeniem.
Rotacja numeracją
Zwiększ o 50% szansę na dodzwonienie się do odbiorcy. Prezentuj się różnymi numerami GSM i stacjonarnymi przy każdym połączeniu. Wyeliminuj prezentowanie się numeracją oznaczoną jako „SPAM”.
Aplikacja Call Center
Zautomatyzuj pracę agentów, skorzystaj z gotowych skryptów (pytań, jakie ma zadać konsultant, aby udzielić pożyczki), przycisków akcji, notatek, przerw i przekierowań. Zachowaj całą historię kontaktu w jednym miejscu i dopasuj je do preferencji odbiorcy. Raportuj czas pracy, ilość udzielonych pożyczek itd.
Dialer predyktywny
Automatyzuj proces nawiązywania połączeń. Narzędzie oparte na algorytmach sztucznej inteligencji analizuje miliardy zdarzeń telekomunikacyjnych i wydzwania połączenia z największym prawdopodobieństwem dodzwonienia się, tak aby zwiększyć ilość rzeczywistych rozmów telefonicznych z klientami.
Czat
W aplikacji call center TideCC wykorzystaj funkcję czatów: Messenger lub na stronie www. Każdy klient jest inny i każdy potrzebuje innej formy kontaktu. Co najważniejsze – cała historia jest w jednym miejscu!