Komunikacja biznesowa dla branży logistycznej
Narzędzia, które usprawniają komunikację Twojej firmy z odbiorcami na każdym etapie łańcucha dostaw!
Rozwiązania dla firm kurierskich, logistycznych i transportowych
Niezawodne, zintegrowane i zautomatyzowane kanały komunikacji z klientami od jednego, największego w Polsce, dostawcy kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm.
Dlaczego Tide Software?
Czy wiesz, że…
Rozwiązania dla firm sektora logistycznego
Powiadomienia SMS
Posiadamy wszystkie dostępne na rynku połączenia API naszego systemu do masowej wysyłki SMS z systemami klientów, jak i gotowe integracje z najbardziej popularnymi systemami na rynku. Nasza infrastruktura ma wydajność 20 mln SMS/h, dzięki czemu Twoi klienci otrzymają powiadomienia na czas, bez opóźnień. System antyphishingowy TideProtect chroni reputację Twojej marki dbając o bezpieczeństwo komunikacji i zapobiegając przed błędami człowieka.
RCS – alternatywa dla aplikacji mobilnych
Wzbogać standardową komunikację tekstową o wysokiej jakości grafiki, udostępnienia lokalizacji, przesyłanie załączników, wyświetlanie gotowych podpowiedzi i list wyborów dzięki najnowszej technologii wiadomości RCS, czyli SMS 2.0. Buduj zaangażowanie, badaj opinie klientów i wyróżnij swoją markę nowoczesną, dwukierunkową komunikacją!
Połączenia głosowe (SIP Trunk)
Jesteśmy właścicielem dużej puli numeracji GSM i stacjonarnej (około 250 tys. numerów) oraz rozbudowanej infrastruktury głosowej pozwalającej nam realizować połączenia głosowe w technologii SIP Trunk oraz E1. Bez problemu realizujemy usługi dla klientów oczekujących wydajności kilku tysięcy połączeń jednocześnie.
Komunikacja mailingowa
System do wysyłki e-mail od Tide Software posiada certyfikację nadawcy. Przy takim rozwiązaniu odbiorca wiadomości ma pewność, że korespondencja pochodzi z zaufanego źródła. Łączenie tego kanału z innymi narzędziami do komunikacji biznesowej pozwala na automatyzację i efektywne ułożenie procesu komunikacji.
Infolinia
Dobrze zaprogramowana infolinia pozwala zautomatyzować część procesów dzięki funkcjonalności IVR z odpytywaniem bazy. Takie działanie oszczędza czas Twoich agentów, jak również czas klienta. Infolinię możesz zintegrować z komunikacją SMS oraz e-mail od Tide Software, także dzięki wszystkim dostępnym na rynku połączeniom API.
Aplikacja Call Center
TideCC to nasz autorski kompleksowy system call center do obsługi komunikacji głosowej i omnichannel – SMS, MMS, VSM, e-mail, czat na stronie. Rozbudowany moduł raportowania pozwala na sprawdzanie w czasie rzeczywistym zajętości ruchu przychodzącego i planowanie pracy konsultantów. Nagrywanie rozmów może stanowić istotny element w procesie reklamacyjnym, a automatyzacja – zaplanowanie pełnego procesu komunikacji wieloma kanałami.