Rozwiązania do komunikacji z klientami w branży hotelarskiej
Narzędzia do komunikacji dla hoteli, które usprawniają pracę i automatyzują kontakt z klientami.
Rozwiązania komunikacji dla firm hotelarskich
Kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla branży hotelarskiej, które automatyzują dwustronną komunikację, przyspieszają kontakt i wzmacniają pozytywne doświadczenia klientów.
To nas wyróżnia!
Czy wiesz, że…
Rozwiązania dla branży hotelarskiej
Nowa forma komunikacji dla hoteli
Nowa usługa na rynku w postaci wiadomości RCS, czyli SMS 2.0 to rozwiązanie idealne dla branży turystycznej i hotelarskiej! Multimedialna forma komunikacji marketingowej pozwala na tworzenie bogatych ofert w postaci karuzeli i interaktywnych katalogów z linkami i przyciskami zakupu. Wyobraź sobie rozbudowaną komunikację mailingową wysyłaną jako SMS 2.0 wprost na telefon odbiorcy! Całą komunikację sprzedażową i posprzedażową poprowadzisz z jednego miejsca, bez ograniczeń geograficznych, ponieważ RCS jest wysyłany za pośrednictwem Internetu, a dla klientów jest dostępny jak SMS. Twoi klienci to pokochają!
Łatwy kontakt z klientami zagranicznymi
Szczególnie za granicą najpopularniejszym kanałem do komunikacji jest aplikacja WhatsApp. Tide Software udostępnia rozwiązanie API dla WhatsApp Business, dzięki któremu hotele w sposób zautomatyzowany mogą komunikować się tym kanałem z klientami. Dzięki temu możesz przesyłać klientom natychmiastowe potwierdzenia rezerwacji i szczegóły podróży wprost na ich telefon! Do tego nie musisz ograniczać się do zwykłej wiadomości tekstowej. Atrakcyjna forma graficzna dostępnych usług hotelarskich zwiększy konwersję i customer experience Twoich klientów.
Sprawna infolinia
Infolinia od Tide Software to narzędzie bardzo elastyczne, które dzięki wielu funkcjonalnościom pozwala na dopasowanie do specyfiki firm hotelarskich. Rozbudowane zapowiedzi z opcją wybierania tonowego IVR kierują dzwoniących do odpowiednich działów i odciążając pracowników od zbędnych rozmów. Możliwość kolejkowania połączeń oraz wyboru oddzwonienia wpływają na profesjonalny wizerunek hotelu. Dodatkowo integracja z bazami i systemami hotelu oraz pozostałymi narzędziami do komunikacji od Tide Software jak np. SMS, e-mail, RCS budują proces pełnej komunikacji hotelu zwiększając doświadczenie klientów.
Automatyczne potwierdzenia rezerwacji
Wiadomość e-mail z potwierdzeniem rezerwacji hotelowej to jedna z najbardziej powszechnych i popularnych form komunikacji z klientami w tej branży. Automatyzuje proces rezerwacji, dostępności dodatkowych usług w hotelu, płatności oraz przypomnienia o nadchodzącej podróży. Integracja komunikacji e-mailowej po API z systemami hotelowymi i rezerwacyjnymi pozwala na personalizację wiadomości i usprawnia obsługę klienta. W Tide Software system do wysyłki e-mail posiada certyfikację nadawcy. Przy takim rozwiązaniu klient ma pewność, że korespondencja pochodzi z zaufanego źródła.
Automatyczne powiadomienia SMS poprzez API
Zintegruj komunikację SMS ze swoimi systemami za pomocą dowolnego połączenia po API od Tide Software. W sposób automatyczny wysyłaj powiadomienia o awariach, przerwach w dostawach, ważnych zmianach, umówionej wizycie technika, czy niezapłaconych rachunkach.
Szybki kontakt przez stronę internetową
W branży hotelarskiej, szczególnie w szczycie sezonu, klienci oczekują szybkiego kontaktu z hotelami i szybko podejmują decyzję zakupową. Udostępnij im czat na stronie swojego hotelu, aby móc natychmiast reagować na pilne potrzeby klientów i zwiększyć swoją sprzedaż.