Rozwiązania do komunikacji z klientami w branży hotelarskiej

Narzędzia do komunikacji dla hoteli, które usprawniają pracę i automatyzują kontakt z klientami.

Rozwiązania komunikacji dla firm hotelarskich

Kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla branży hotelarskiej, które automatyzują dwustronną komunikację, przyspieszają kontakt i wzmacniają pozytywne doświadczenia klientów.

To nas wyróżnia!

Czy wiesz, że…

  • Jako firma telekomunikacyjna mamy rozwiązania wyłącznie dla biznesu i świadczymy usługi dla firm z wielu branż
  • Jesteśmy specjalistami w komunikacji SMS – powiadomień, autoryzacyjnej (OTP/2FA) oraz marketingowej i windykacyjnej – wysyłamy w Polsce 1,5 miliarda SMS rocznie
  • Nasze rozwiązania są ze sobą zintegrowane w jednej Platformie Tide typu CPaaS oraz są dostępne przez połączenie API
  • Nasz support pracuje w trybie 24/7 przez cały rok
  • Działamy już od ponad 15 lat, i jesteśmy jednym z liderów rynku z rocznymi przychodami znacznie przekraczającymi 100 mln zł

Rozwiązania dla branży hotelarskiej

Nowa forma komunikacji dla hoteli

Nowa usługa na rynku w postaci wiadomości RCS, czyli SMS 2.0 to rozwiązanie idealne dla branży turystycznej i hotelarskiej! Multimedialna forma komunikacji marketingowej pozwala na tworzenie bogatych ofert w postaci karuzeli i interaktywnych katalogów z linkami i przyciskami zakupu. Wyobraź sobie rozbudowaną komunikację mailingową wysyłaną jako SMS 2.0 wprost na telefon odbiorcy! Całą komunikację sprzedażową i posprzedażową poprowadzisz z jednego miejsca, bez ograniczeń geograficznych, ponieważ RCS jest wysyłany za pośrednictwem Internetu, a dla klientów jest dostępny jak SMS. Twoi klienci to pokochają!

Przejdź

Łatwy kontakt z klientami zagranicznymi

Szczególnie za granicą najpopularniejszym kanałem do komunikacji jest aplikacja WhatsApp. Tide Software udostępnia rozwiązanie API dla WhatsApp Business, dzięki któremu hotele w sposób zautomatyzowany mogą komunikować się tym kanałem z klientami. Dzięki temu możesz przesyłać klientom natychmiastowe potwierdzenia rezerwacji i szczegóły podróży wprost na ich telefon! Do tego nie musisz ograniczać się do zwykłej wiadomości tekstowej. Atrakcyjna forma graficzna dostępnych usług hotelarskich zwiększy konwersję i customer experience Twoich klientów.

Przejdź

Sprawna infolinia

Infolinia od Tide Software to narzędzie bardzo elastyczne, które dzięki wielu funkcjonalnościom pozwala na dopasowanie do specyfiki firm hotelarskich. Rozbudowane zapowiedzi z opcją wybierania tonowego IVR kierują dzwoniących do odpowiednich działów i odciążając pracowników od zbędnych rozmów. Możliwość kolejkowania połączeń oraz wyboru oddzwonienia wpływają na profesjonalny wizerunek hotelu. Dodatkowo integracja z bazami i systemami hotelu oraz pozostałymi narzędziami do komunikacji od Tide Software jak np. SMS, e-mail, RCS budują proces pełnej komunikacji hotelu zwiększając doświadczenie klientów.

Przejdź

Automatyczne potwierdzenia rezerwacji

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem rezerwacji hotelowej to jedna z najbardziej powszechnych i popularnych form komunikacji z klientami w tej branży. Automatyzuje proces rezerwacji, dostępności dodatkowych usług w hotelu, płatności oraz przypomnienia o nadchodzącej podróży. Integracja komunikacji e-mailowej po API z systemami hotelowymi i rezerwacyjnymi pozwala na personalizację wiadomości i usprawnia obsługę klienta. W Tide Software system do wysyłki e-mail posiada certyfikację nadawcy. Przy takim rozwiązaniu klient ma pewność, że korespondencja pochodzi z zaufanego źródła.

Przejdź

Automatyczne powiadomienia SMS poprzez API

Zintegruj komunikację SMS ze swoimi systemami za pomocą dowolnego połączenia po API od Tide Software. W sposób automatyczny wysyłaj powiadomienia o awariach, przerwach w dostawach, ważnych zmianach, umówionej wizycie technika, czy niezapłaconych rachunkach.

Przejdź

Szybki kontakt przez stronę internetową

W branży hotelarskiej, szczególnie w szczycie sezonu, klienci oczekują szybkiego kontaktu z hotelami i szybko podejmują decyzję zakupową. Udostępnij im czat na stronie swojego hotelu, aby móc natychmiast reagować na pilne potrzeby klientów i zwiększyć swoją sprzedaż.

Przejdź

Tide Software to zaufanie i partnerstwo


Najwyższy poziom bezpieczeństwa danych – dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii oraz certyfikowanym rozwiązaniom bezpieczeństwa (status Microsoft Gold Certified Partner).

Wysoka jakość, niezawodność i ciągłość usług – dzięki pełnej redundancji i replikacji naszej infrastruktury. Nasze serwery znajdują się w 3 niezależnych data center na terenie Polski.

Łatwa skalowalność rozwiązań do komunikacji dopasowana do bieżących potrzeb biznesowych.

Profesjonalne wsparcie techniczne dostępne 24/7 przez cały rok.

Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z przepisami RODO oraz krajowymi regulacjami, w tym również prawem telekomunikacyjnym.

Jesteśmy sygnatariuszem kluczowego porozumienia antyfraudowego podpisanego w 2023 roku pomiędzy NASK oraz KIKE.

Jesteśmy zaufanym partnerem o ugruntowanej pozycji na rynku, generującym rocznie ponad 100 milionów złotych przychodu i posiadającym 15 lat doświadczenia.

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!