Rozwiązania do komunikacji dla fotowoltaiki
Narzędzia, których potrzebujesz do skutecznej komunikacji z klientami. Sprzedawaj i obsługuj klientów, mierz efektywność pracowników, podejmuj właściwe decyzje – to wszystko dzięki odpowiednim rozwiązaniom do komunikacji!
Rozwiązania dla branży fotowoltaicznej
Jednym z istotnych elementów skutecznego marketingu, sprzedaży, jaki i opieki nad klientami w branży fotowoltaicznej jest wykorzystanie odpowiednich narzędzi do komunikacji. Dzięki nim firmy docierają do klientów, by przekazać im ważne informacje o swoich produktach i usługach, śledzić proces zakupowy, czy monitorować płatności.
Czy wiesz, że…
Klient oczekuje od firmy:
Rozwiązania do komunikacji w fotowoltaice
Infolinia
Skuteczna infolinia nie musi być skomplikowana. Wystarczy, że odpowiednio zaplanujesz przekierowania dzwoniącego do odpowiednich działów. W tym pomoże wybieranie tonowe, czyli IVR. To podstawa sprawnej komunikacji, niezastąpiona w obsłudze klienta. Dodaj do tego nagranie powitalne i profesjonalna infolinia jest gotowa! Dzięki integracji z systemem CRM klient może zweryfikować np. saldo zadłużenia bez konieczności rozmowy z pracownikami firmy.
Masowa wysyłka SMS
Rozwiązanie do komunikacji SMS pozwala na generowanie wiadomości w trakcie lub po zakończonej rozmowie. Prowadzenie wielu działań, praktycznie w tym samym czasie, może dać przewagę rynkową. Tym bardziej, jeśli są one spersonalizowane!
Dodatkowo treści SMS-ów mogą zawierać informacje na temat:
• nowych produktów i usług oferowanych przez firmę,
• przecen i promocji,
• korzyści wynikających z korzystania z energii słonecznej,
• sposobów finansowania instalacji fotowoltaicznej,
• możliwości oszczędności na rachunkach za energię elektryczną,
• terminów spotkań i prezentacji.
Dzięki narzędziu do e-mail marketingu możesz prowadzić np. kampanię edukacyjną na temat oszczędzania energii, dobrych wskazówek w zakresie instalacji fotowoltaicznej, czy po prostu wysyłać rachunki za usługi. Wszystkie etapy zarządzania kampanią masz w jednym miejscu online na Tide Platform.
Rotacja numeracją
Rotacja numeracją to kolejne narzędzie, które przynosi efekty. Określenie zasad prezentacji oraz rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce pozwala na zwiększenie dodzwanialności do szerokiej grupy osób. W kontekście branży fotowoltaicznej może być użyta w kampaniach sprzedażowych, zwiększając końcowy wynik.
Wiadomości głosowe – VMS
Użycie głosu znanej osoby i wysłanie takiego komunikatu za pomocą wiadomości głosowej, czyli VMS, to ciekawe i rzadko jeszcze spotykane rozwiązanie. A klient po odsłuchaniu nagrania, poprzez IVR (czyli tonowe wybieranie odpowiedzi) może przełączyć się do konsultanta, by uzyskać więcej informacji.
Zgody RODO – TideLoyalty
Komunikację marketingową poprowadzisz wybranym kanałem tylko do tych osób, które wyraziły na to odpowiednie zgody. Zarządzaj danymi kontaktowymi swoich klientów zgodnie z ich preferencjami oraz RODO w jednym miejscu dzięki rozwiązaniu TideLoyalty.
Aplikacja Call Center – TideCC
Dialer predyktywny
Generuje nie tylko połączenia! W grę wchodzą również wyniki. Aż 20% mniej dropów – czyli porzuconych połączeń. Pozwala na oszczędzenie czasu pracy konsultanta nawet do 20 sekund na minutę.
Dialplan
Odpowiedni dialplan to graficzne zaprojektowanie schematu połączeń. Pozwala na określenie przekierowań z uwzględnieniem np. grafiku pracy konsultantów, czy godzin otwarcia biura.
Wybieranie tonowe IVR
Drzewa IVR umożliwiające zarządzanie połączeniami przychodzącymi. Dzięki nim osoby dzwoniące mogą wybrać połączenie np. z monterem lub osobą z działu księgowego. Pozwala to na sprawną obsługę niezależnie od problemu i potrzeby klienta.
Dedykowana aplikacja dla agentów
Panel akcji agenta jest niezbędny do dobrego zarządzania czasem pracy oraz rozmowami z klientami. Każdy konsultant ma dedykowane przyciski akcji, dzięki którym oznacza status rozmów z klientami, może wysłać podsumowanie ustaleń w formie wiadomości SMS i/lub e-mail, wyznaczyć kolejny termin kontaktu z klientem.
Skrypty rozmów
System skryptów i pozwala na opracowanie schematów rozmowy i wyświetlanie przygotowanych podpowiedzi dla konsultantów podczas rozmów z klientami. Budujesz w ten sposób profesjonalny wizerunek swojej firmy i pracowników.
Rozbudowane raporty
Raportowanie jest kluczowe przy planowaniu strategii i badaniu wyników pracy! Tym bardziej, jeśli wszelkie dane możesz generować w oparciu o własne KPI. Taka funkcjonalność wspiera rozwój i pozwala na kontrolę efektywności. To też szybki sposób na wyłapanie wszelkich luk komunikacyjnych z klientami.