Rozwiązania do komunikacji dla fotowoltaiki

Narzędzia, których potrzebujesz do skutecznej komunikacji z klientami. Sprzedawaj i obsługuj klientów, mierz efektywność pracowników, podejmuj właściwe decyzje – to wszystko dzięki odpowiednim rozwiązaniom do komunikacji!

Rozwiązania dla branży fotowoltaicznej

Jednym z istotnych elementów skutecznego marketingu, sprzedaży, jaki i opieki nad klientami w branży fotowoltaicznej jest wykorzystanie odpowiednich narzędzi do komunikacji. Dzięki nim firmy docierają do klientów, by przekazać im ważne informacje o swoich produktach i usługach, śledzić proces zakupowy, czy monitorować płatności.

Czy wiesz, że…

Klient oczekuje od firmy:

  • Sprawnego, bezproblemowego kontaktu. To podstawa. Pierwsze wrażenie ma ogromne znaczenie. Niezależnie, czy jest ono przez telefon, czy twarzą w twarz. Dzisiaj nikt nie chce długo czekać na połączenie.
  • Szerokiego wyboru narzędzi do komunikacji, do zgłaszania np. awarii, czy pytań na temat rachunków.
  • Skuteczność – narzędzie to jedno – ważne jest również, aby rzetelnie i realnie rozwiązywać problemy. Dobrze więc zadbać o odpowiednie szkolenia pracowników i konsultantów.

Rozwiązania do komunikacji w fotowoltaice

Infolinia

Skuteczna infolinia nie musi być skomplikowana. Wystarczy, że odpowiednio zaplanujesz przekierowania dzwoniącego do odpowiednich działów. W tym pomoże wybieranie tonowe, czyli IVR. To podstawa sprawnej komunikacji, niezastąpiona w obsłudze klienta. Dodaj do tego nagranie powitalne i profesjonalna infolinia jest gotowa! Dzięki integracji z systemem CRM klient może zweryfikować np. saldo zadłużenia bez konieczności rozmowy z pracownikami firmy.

Czytaj więcej

Masowa wysyłka SMS

Rozwiązanie do komunikacji SMS pozwala na generowanie wiadomości w trakcie lub po zakończonej rozmowie. Prowadzenie wielu działań, praktycznie w tym samym czasie, może dać przewagę rynkową. Tym bardziej, jeśli są one spersonalizowane!

Dodatkowo treści SMS-ów mogą zawierać informacje na temat:
• nowych produktów i usług oferowanych przez firmę,
• przecen i promocji,
• korzyści wynikających z korzystania z energii słonecznej,
• sposobów finansowania instalacji fotowoltaicznej,
• możliwości oszczędności na rachunkach za energię elektryczną,
• terminów spotkań i prezentacji.

Czytaj więcej

E-MAIL

Dzięki narzędziu do e-mail marketingu możesz prowadzić np. kampanię edukacyjną na temat oszczędzania energii, dobrych wskazówek w zakresie instalacji fotowoltaicznej, czy po prostu wysyłać rachunki za usługi. Wszystkie etapy zarządzania kampanią masz w jednym miejscu online na Tide Platform.

Czytaj więcej

Rotacja numeracją

Rotacja numeracją to kolejne narzędzie, które przynosi efekty. Określenie zasad prezentacji oraz rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce pozwala na zwiększenie dodzwanialności do szerokiej grupy osób. W kontekście branży fotowoltaicznej może być użyta w kampaniach sprzedażowych, zwiększając końcowy wynik.

Czytaj więcej

Wiadomości głosowe – VMS

Użycie głosu znanej osoby i wysłanie takiego komunikatu za pomocą wiadomości głosowej, czyli VMS, to ciekawe i rzadko jeszcze spotykane rozwiązanie. A klient po odsłuchaniu nagrania, poprzez IVR (czyli tonowe wybieranie odpowiedzi) może przełączyć się do konsultanta, by uzyskać więcej informacji.

Zgody RODO – TideLoyalty

Komunikację marketingową poprowadzisz wybranym kanałem tylko do tych osób, które wyraziły na to odpowiednie zgody. Zarządzaj danymi kontaktowymi swoich klientów zgodnie z ich preferencjami oraz RODO w jednym miejscu dzięki rozwiązaniu TideLoyalty.

Aplikacja Call Center – TideCC

Dialer predyktywny

Generuje nie tylko połączenia! W grę wchodzą również wyniki. Aż 20% mniej dropów – czyli porzuconych połączeń. Pozwala na oszczędzenie czasu pracy konsultanta nawet do 20 sekund na minutę.

Dialplan

Odpowiedni dialplan to graficzne zaprojektowanie schematu połączeń. Pozwala na określenie przekierowań z uwzględnieniem np. grafiku pracy konsultantów, czy godzin otwarcia biura.

Wybieranie tonowe IVR

Drzewa IVR umożliwiające zarządzanie połączeniami przychodzącymi. Dzięki nim osoby dzwoniące mogą wybrać połączenie np. z monterem lub osobą z działu księgowego. Pozwala to na sprawną obsługę niezależnie od problemu i potrzeby klienta.

Dedykowana aplikacja dla agentów

Panel akcji agenta jest niezbędny do dobrego zarządzania czasem pracy oraz rozmowami z klientami. Każdy konsultant ma dedykowane przyciski akcji, dzięki którym oznacza status rozmów z klientami, może wysłać podsumowanie ustaleń w formie wiadomości SMS i/lub e-mail, wyznaczyć kolejny termin kontaktu z klientem.

Skrypty rozmów

System skryptów i pozwala na opracowanie schematów rozmowy i wyświetlanie przygotowanych podpowiedzi dla konsultantów podczas rozmów z klientami. Budujesz w ten sposób profesjonalny wizerunek swojej firmy i pracowników.

Rozbudowane raporty

Raportowanie jest kluczowe przy planowaniu strategii i badaniu wyników pracy! Tym bardziej, jeśli wszelkie dane możesz generować w oparciu o własne KPI. Taka funkcjonalność wspiera rozwój i pozwala na kontrolę efektywności. To też szybki sposób na wyłapanie wszelkich luk komunikacyjnych z klientami.

Czytaj więcej

Dzięki naszym rozwiązaniom zyskujesz


Sprawny, biznesowy sposób na komunikację

Świetną metodę na zarządzanie pracą, układanie procesów, które przekładają się na wydajność

Wiele kanałów komunikacji, którymi możesz zarządzać z jednego miejsca online

Dopasowane raporty, które są bezcenne w podejmowaniu właściwych decyzji biznesowych

Szybki sposób komunikacji z klientami dzięki masowym wysyłkom SMS i dynamicznym kampaniom MMS

Proste w obsłudze kampanie e-mailingowe wraz z pełnym raportowaniem akcji

Zaawansowane usługi głosowe dzięki którym będziesz częściej dodzwaniać się do potencjalnych klientów

Zarządzanie bazą klientów zgodnie z RODO

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!