Usługi telekomunikacyjne dla branży energetycznej
Rozwiązania telekomunikacyjne, dzięki którym szybko dotrzesz do każdego odbiorcy.
Rozwiązania dla firm sektora energetycznego i utilities
Niezawodne, zintegrowane i zautomatyzowane kanały komunikacji z klientami od jednego, największego w Polsce, dostawcy kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm.
To nas wyróżnia!
Czy wiesz, że…
Rozwiązania dla firm sektora utilities
Weryfikacja stanu licznika
Udostępnij swoim klientom możliwość wysyłki stanu licznika poprzez SMS. Dzięki temu usprawnisz pracę swoich pracowników w terenie i zautomatyzujesz przepływ informacji niezbędnych do okresowych rozliczeń. Zwiększysz zaufanie klientów i swoją reputację poprzez zniwelowanie prób nadużyć i wyłudzeń przez oszustów podszywających się pod pracowników Twojej firmy. Dodatkowo, dostępne w ofercie narzędzie infolinii i system call center pozwala na obsługę połączeń telefonicznych.
Automatyczne powiadomienia SMS poprzez API
Zintegruj komunikację SMS ze swoimi systemami za pomocą dowolnego połączenia po API od Tide Software. W sposób automatyczny wysyłaj powiadomienia o awariach, przerwach w dostawach, ważnych zmianach, umówionej wizycie technika, czy niezapłaconych rachunkach.
Połączenia głosowe (SIP Trunk)
Jesteśmy właścicielem dużej puli numeracji GSM i stacjonarnej (około 250 tys. numerów) oraz rozbudowanej infrastruktury głosowej pozwalającej nam realizować połączenia głosowe w technologii SIP Trunk oraz E1. Bez problemu realizujemy usługi dla klientów oczekujących wydajności kilku tysięcy połączeń jednocześnie.
Automatyzacja infolinii
Zaoszczędź czas pracy agentów w call center, a jednocześnie ułatw klientom rozwiązywanie problemów poprzez odpowiednio zaprogramowaną infolinię. Dzięki funkcjonalności IVR zautomatyzujesz najbardziej powtarzalne tematy rozmów, jak np. kwotę zadłużenia, terminy rozliczeń czy umówionego spotkania z technikiem, bez konieczności rozmowy z konsultantem.
Integracja infolinii z komunikacją SMS i e-mail od Tide Software pozwoli Ci na pełną obsługę komunikacyjną Twoich klientów.
Zwiększanie dodzwanialności w działach windykacji i sprzedaży
Jesteśmy zdecydowanym liderem rynku rozwiązań poprawiających dodzwanialność. W zależności od branży nasi klienci uzyskują poprawę odsetka odebranych połączeń średnio o 50%. Nasze rozwiązania oparte o algorytmy sztucznej inteligencji łączą w sobie funkcjonalności HLR, rotacji numeracją, wykrywania poczty głosowej oraz wykrywania i wymiany numerów oznaczonych jako SPAM.
Ułatwienie w zapłacie rachunków
W Tide Software jest już dostępna najnowsza technologia wiadomości obsługiwanych w tej samej aplikacji jak SMS, czyli RCS. Dzięki niej możesz wysyłać wysokiej jakości grafiki i wideo, dokumenty PDF, jak i dodawać personalizowane opcje wyboru np. połączenia z konsultantem, kalendarz w celu umówienia technika, czy terminu spłaty zadłużenia, jak i bezpieczne linki do płatności rachunków. Zarejestrowana nazwa nadawcy i wizytówka firmy wzmacniają wiarygodność w oczach odbiorcy, zwiększając zaangażowanie i responsywność.
Wiarygodna komunikacja mailingowa
System do wysyłki e-mail od Tide Software posiada certyfikację nadawcy. Dzięki temu odbiorca wiadomości ma pewność, że korespondencja pochodzi z zaufanego źródła. Łączenie tego kanału z innymi rozwiązaniami do komunikacji biznesowej pozwala na automatyzację i efektywne ułożenie procesu komunikacji z klientami.
Aplikacja Call Center
TideCC to nasz autorski system call center, który pozwala na kompleksową obsługę komunikacji głosowej i omnichannel – SMS, RCS, MMS, VSM, e-mail, czat na stronie. Szczegółowe raportowanie pozwala na sprawdzanie w czasie rzeczywistym zajętości ruchu przychodzącego i planowanie pracy agentów.