Usługi telekomunikacyjne dla branży energetycznej

Rozwiązania telekomunikacyjne, dzięki którym szybko dotrzesz do każdego odbiorcy.

Rozwiązania dla firm sektora energetycznego i utilities

Niezawodne, zintegrowane i zautomatyzowane kanały komunikacji z klientami od jednego, największego w Polsce, dostawcy kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm.

To nas wyróżnia!

Czy wiesz, że…

  • Jako firma telekomunikacyjna mamy rozwiązania wyłącznie dla biznesu i świadczymy usługi dla instytucji publicznych
  • Jesteśmy specjalistami w komunikacji SMS – powiadomień, autoryzacyjnej (OTP/2FA) oraz marketingowej i windykacyjnej – wysyłamy w Polsce 1,5 miliarda SMS rocznie
  • Bezpośrednio współpracujemy z największymi operatorami telefonii GSM i stacjonarnej oraz udostępniamy własne rozwiązania do komunikacji, jak np. system infolinii dla firm, system call center
  • Nasz support pracuje w trybie 24/7 przez cały rok
  • Działamy już od ponad 15 lat, i jesteśmy jednym z liderów rynku z rocznymi przychodami znacznie przekraczającymi 100 mln zł

Rozwiązania dla firm sektora utilities

Weryfikacja stanu licznika

Udostępnij swoim klientom możliwość wysyłki stanu licznika poprzez SMS. Dzięki temu usprawnisz pracę swoich pracowników w terenie i zautomatyzujesz przepływ informacji niezbędnych do okresowych rozliczeń. Zwiększysz zaufanie klientów i swoją reputację poprzez zniwelowanie prób nadużyć i wyłudzeń przez oszustów podszywających się pod pracowników Twojej firmy. Dodatkowo, dostępne w ofercie narzędzie infolinii i system call center pozwala na obsługę połączeń telefonicznych.

Automatyczne powiadomienia SMS poprzez API

Zintegruj komunikację SMS ze swoimi systemami za pomocą dowolnego połączenia po API od Tide Software. W sposób automatyczny wysyłaj powiadomienia o awariach, przerwach w dostawach, ważnych zmianach, umówionej wizycie technika, czy niezapłaconych rachunkach.

Przejdź

Połączenia głosowe (SIP Trunk)

Jesteśmy właścicielem dużej puli numeracji GSM i stacjonarnej (około 250 tys. numerów) oraz rozbudowanej infrastruktury głosowej pozwalającej nam realizować połączenia głosowe w technologii SIP Trunk oraz E1. Bez problemu realizujemy usługi dla klientów oczekujących wydajności kilku tysięcy połączeń jednocześnie.

Przejdź

Automatyzacja infolinii

Zaoszczędź czas pracy agentów w call center, a jednocześnie ułatw klientom rozwiązywanie problemów poprzez odpowiednio zaprogramowaną infolinię. Dzięki funkcjonalności IVR zautomatyzujesz najbardziej powtarzalne tematy rozmów, jak np. kwotę zadłużenia, terminy rozliczeń czy umówionego spotkania z technikiem, bez konieczności rozmowy z konsultantem.
Integracja infolinii z komunikacją SMS i e-mail od Tide Software pozwoli Ci na pełną obsługę komunikacyjną Twoich klientów.

Przejdź

Zwiększanie dodzwanialności w działach windykacji i sprzedaży

Jesteśmy zdecydowanym liderem rynku rozwiązań poprawiających dodzwanialność. W zależności od branży nasi klienci uzyskują poprawę odsetka odebranych połączeń średnio o 50%. Nasze rozwiązania oparte o algorytmy sztucznej inteligencji łączą w sobie funkcjonalności HLR, rotacji numeracją, wykrywania poczty głosowej oraz wykrywania i wymiany numerów oznaczonych jako SPAM.

Przejdź

Ułatwienie w zapłacie rachunków

W Tide Software jest już dostępna najnowsza technologia wiadomości obsługiwanych w tej samej aplikacji jak SMS, czyli RCS. Dzięki niej możesz wysyłać wysokiej jakości grafiki i wideo, dokumenty PDF, jak i dodawać personalizowane opcje wyboru np. połączenia z konsultantem, kalendarz w celu umówienia technika, czy terminu spłaty zadłużenia, jak i bezpieczne linki do płatności rachunków. Zarejestrowana nazwa nadawcy i wizytówka firmy wzmacniają wiarygodność w oczach odbiorcy, zwiększając zaangażowanie i responsywność.

Przejdź

Wiarygodna komunikacja mailingowa

System do wysyłki e-mail od Tide Software posiada certyfikację nadawcy. Dzięki temu odbiorca wiadomości ma pewność, że korespondencja pochodzi z zaufanego źródła. Łączenie tego kanału z innymi rozwiązaniami do komunikacji biznesowej pozwala na automatyzację i efektywne ułożenie procesu komunikacji z klientami.

Przejdź

Aplikacja Call Center

TideCC to nasz autorski system call center, który pozwala na kompleksową obsługę komunikacji głosowej i omnichannel – SMS, RCS, MMS, VSM, e-mail, czat na stronie. Szczegółowe raportowanie pozwala na sprawdzanie w czasie rzeczywistym zajętości ruchu przychodzącego i planowanie pracy agentów.

Przejdź

Tide Software to zaufanie i partnerstwo


Najwyższy poziom bezpieczeństwa danych – dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii oraz certyfikowanym rozwiązaniom bezpieczeństwa (status Microsoft Gold Certified Partner).

Wysoka jakość, niezawodność i ciągłość usług – dzięki pełnej redundancji i replikacji naszej infrastruktury. Nasze serwery znajdują się w 3 niezależnych data center na terenie Polski.

Łatwa skalowalność usług telekomunikacyjnych dopasowana do bieżących potrzeb biznesowych.

Profesjonalne wsparcie techniczne dostępne 24/7 przez cały rok.

Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z przepisami RODO oraz krajowymi regulacjami, w tym również prawem telekomunikacyjnym.

Jesteśmy sygnatariuszem kluczowego porozumienia antyfraudowego podpisanego w 2023 roku pomiędzy NASK oraz KIKE.

Jesteśmy zaufanym partnerem o ugruntowanej pozycji na rynku, generującym rocznie ponad 100 milionów złotych przychodu i posiadającym 15 lat doświadczenia.

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!