Rozwiązania do komunikacji dla e-commerce

Narzędzia, których potrzebujesz do skutecznej komunikacji z klientami

Rozwiązania dla firm e-commerce

Tide Software udostępnia szereg kanałów, dzięki którym poprowadzisz zintegrowaną komunikację omnichannel – SMS, MMS, e-mail, infolinia, rozwiązania dla WhatsApp i Facebook Messenger, wiadomości RCS, a także system do zbierania zgód marketingowych zgodnie z RODO – TideLoyalty. Są one dostępne w TidePlatform oraz poprzez API. Dzięki temu wszystkie kontakty z konsumentami z zakresu obsługi klienta, sprzedaży i komunikacji marketingowej są ze sobą spójne, a szczegółowe raporty pozwalają na wyciąganie wartościowych wniosków i podejmowanie skutecznych decyzji.

Omnichanel w obsłudze klienta

Czy wiesz że…

  • Tide Software jest największym w Polsce dostawcą kompleksowych rozwiązań do komunikacji biznesowej?
  • Omnichannel to nie tylko SMS i e-mail, ale też komunikacja głosowa zintegrowana z pozostałymi kanałami?
  • Dzięki skutecznej infolinii znacząco usprawnisz kontakt klientów z Twoją firmą?

Rozwiązania do komunikacji w e-commerce

SMS

System do masowej wysyłki SMS jest dostępny w TidePlatform oraz dzięki integracji po API. Możesz wysyłać SMS marketingowe, informacyjne, autoryzacyjne, sprzedażowe w paczkach SMS oraz jako pojedyncze wiadomości SMS. Pozwala na obsługę ruchu przychodzącego, personalizację wiadomości według wielu atrybutów, prezentację nazwą firmy. Komunikacja SMS jest chroniona systemem antyphishingowym.

MMS

Wiadomości MMS to idealne narzędzie do wzbogacenia krótkich wiadomości o proste grafiki i animacje. Angażuj swoich konsumentów poprzez wiadomości multimedialne z linkami. Wyróżnij się dzięki MMS z nazwą firmy w nadpisie.

E-mail

System do prowadzenia e-mail marketingu zgodnie z RODO. Wysyłaj mailingi do własnej bazy subskrybentów, łącz kanały komunikacji w jednej Platformie Tide oraz po API. Wysoka wiarygodność serwerów Tide Software zwiększa dostarczalność wiadomości. Komunikacja mailingowa jest chroniona systemem zabezpieczeń TideProtect.

Infolinia

Infolinia pozwala na ustawienie przekierowań połączeń przychodzących w zależności od potrzeb, zajętości pracowników, godzin pracy. Jeden numer może zostać wykorzystany do komunikacji wielokanałowej – SMS, VMS, RCS, WhatsApp oraz realizacji połączeń wychodzących. Wysoka wydajność systemu gwarantuje obsługę wielu połączeń jednocześnie.

WhatsApp Business API

Rozwiązanie dla WhatsApp Business pozwala na realizację strategii omnichannel i marketingu konwersacyjnego. To kanał idealny do dialogu z klientami, odpowiadający na rosnące potrzeby pokolenia Z. Firmom daje możliwość natychmiastowych odpowiedzi na zapytania w formie czatu, prowadzenie zaangażowanej komunikacji marketingowej oraz podnosi jakość obsługi klienta.

TideLoyalty

System do zbierania zgód marketingowych i prowadzenia komunikacji zgodnie z RODO. Pozwala na gromadzenie danych z różnych kanałów w jednej bazie. W łatwy sposób przeniesiesz zgody z formularzy papierowych do online, a skany formularzy ze sklepów stacjonarnych przechowasz w jednym miejscu w TidePlatform.

Dzięki naszym rozwiązaniom zyskujesz


Skuteczna komunikacja dzięki odpowiedniemu doborowi kanałów komunikacyjnych

Wysoka wydajność Platformy Tide zapewnia ciągłość działania i sprawną komunikację z klientami

Zaawansowane narzędzia raportowania umożliwiają monitorowanie skuteczności i optymalizację kampanii

Budowanie przewagi konkurencyjnej na dynamicznie rosnącym rynku e-commerce

Zintegrowane rozwiązania z innymi systemami w Twojej firmie dzięki API

Automatyzacja usprawnia procesy komunikacyjne w firmach e-commerce

Bezpieczeństwo komunikacji Twojej firmy z klientami oraz dobrą reputację marki

Komunikacja jest spójna i prowadzona zgodnie z RODO

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!