Rozwiązania do komunikacji dla e-commerce
Narzędzia, których potrzebujesz do skutecznej komunikacji z klientami
Rozwiązania dla firm e-commerce
Tide Software udostępnia szereg kanałów, dzięki którym poprowadzisz zintegrowaną komunikację omnichannel – SMS, MMS, e-mail, infolinia, rozwiązania dla WhatsApp i Facebook Messenger, wiadomości RCS, a także system do zbierania zgód marketingowych zgodnie z RODO – TideLoyalty. Są one dostępne w TidePlatform oraz poprzez API. Dzięki temu wszystkie kontakty z konsumentami z zakresu obsługi klienta, sprzedaży i komunikacji marketingowej są ze sobą spójne, a szczegółowe raporty pozwalają na wyciąganie wartościowych wniosków i podejmowanie skutecznych decyzji.
Omnichanel w obsłudze klienta
Czy wiesz że…
Rozwiązania do komunikacji w e-commerce
SMS
System do masowej wysyłki SMS jest dostępny w TidePlatform oraz dzięki integracji po API. Możesz wysyłać SMS marketingowe, informacyjne, autoryzacyjne, sprzedażowe w paczkach SMS oraz jako pojedyncze wiadomości SMS. Pozwala na obsługę ruchu przychodzącego, personalizację wiadomości według wielu atrybutów, prezentację nazwą firmy. Komunikacja SMS jest chroniona systemem antyphishingowym.
MMS
Wiadomości MMS to idealne narzędzie do wzbogacenia krótkich wiadomości o proste grafiki i animacje. Angażuj swoich konsumentów poprzez wiadomości multimedialne z linkami. Wyróżnij się dzięki MMS z nazwą firmy w nadpisie.
System do prowadzenia e-mail marketingu zgodnie z RODO. Wysyłaj mailingi do własnej bazy subskrybentów, łącz kanały komunikacji w jednej Platformie Tide oraz po API. Wysoka wiarygodność serwerów Tide Software zwiększa dostarczalność wiadomości. Komunikacja mailingowa jest chroniona systemem zabezpieczeń TideProtect.
Infolinia
Infolinia pozwala na ustawienie przekierowań połączeń przychodzących w zależności od potrzeb, zajętości pracowników, godzin pracy. Jeden numer może zostać wykorzystany do komunikacji wielokanałowej – SMS, VMS, RCS, WhatsApp oraz realizacji połączeń wychodzących. Wysoka wydajność systemu gwarantuje obsługę wielu połączeń jednocześnie.
WhatsApp Business API
Rozwiązanie dla WhatsApp Business pozwala na realizację strategii omnichannel i marketingu konwersacyjnego. To kanał idealny do dialogu z klientami, odpowiadający na rosnące potrzeby pokolenia Z. Firmom daje możliwość natychmiastowych odpowiedzi na zapytania w formie czatu, prowadzenie zaangażowanej komunikacji marketingowej oraz podnosi jakość obsługi klienta.
TideLoyalty
System do zbierania zgód marketingowych i prowadzenia komunikacji zgodnie z RODO. Pozwala na gromadzenie danych z różnych kanałów w jednej bazie. W łatwy sposób przeniesiesz zgody z formularzy papierowych do online, a skany formularzy ze sklepów stacjonarnych przechowasz w jednym miejscu w TidePlatform.