Telekomunikacja dla banków
Niezawodne narzędzia do komunikacji biznesowej, które spełniają wymagania stawiane przez banki i instytucje finansowe.
Rozwiązania dla instytucji bankowych
Tide Software dostarcza kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla sektora finansowego, które łączą bezpieczeństwo z zaawansowaną technologią, zapewniając ciągłość operacyjną.
Dlaczego Tide Software?
Czy wiesz, że…
Specyficzne rozwiązania dla sektora bankowości
Kody jednorazowe OTP (2FA)
Kody jednorazowe OTP w uwierzytelnianiu dwuskładnikowym gwarantują szybkie i skuteczne zabezpieczenie aplikacji bankowych i finansowych, eliminując ryzyko nieuprawnionego dostępu i transakcji. Dla komunikacji OTP Tide Software zapewnia odrębne kanały wysyłki i priorytetowe dostarczanie wiadomości w czasie do 3 sekund.
Routing ruchu SMS
Na życzenie Banku posiadającego bezpośrednią umowę SMS z operatorem GSM (Orange, Play, Plus, T-Mobile) świadczymy usługi technicznego zarządzania wysyłkami SMS. W takim scenariuszu my zajmujemy się kierowaniem wiadomości SMS do odpowiedniego operatora, zapewniając jednocześnie backupowe trasy wysyłki SMS. W imieniu Banku obsługujemy również wszelkie zgłoszenia techniczne i zapytania do operatora GSM. Dzięki temu infrastruktura telekomunikacyjna działa nieprzerwanie, operacje bankowe są realizowane zgodnie z oczekiwaniami, a cała obsługa techniczna nie wymaga zaangażowania po stronie Banku.
Połączenia głosowe (SIP Trunk)
Jesteśmy właścicielem dużej puli numeracji GSM i stacjonarnej (około 250 tys. numerów) oraz rozbudowanej infrastruktury głosowej pozwalającej nam realizować połączenia głosowe w technologii SIP Trunk oraz E1. Bez problemu realizujemy usługi dla klientów oczekujących wydajności kilku tysięcy połączeń jednocześnie.
Mailowa komunikacja transakcyjna
System do wysyłki e-mail od Tide Software posiada certyfikację nadawcy. Przy takim rozwiązaniu klient Banku ma pewność, że korespondencja pochodzi z zaufanego źródła.
Numeracja dla infolinii obsługująca ruch głosowy i SMS
Jeden uniwersalny numer w różnych kanałach komunikacji skutecznie ogranicza ryzyko oszustw i ataków phishingowych. Umożliwia szybką identyfikację autentycznych komunikatów bankowych, wzmacnia zaufanie klientów oraz ułatwia działanie infolinii łączącej komunikację tekstową i głosową.
Zwiększanie dodzwanialności w działach windykacji
Jesteśmy zdecydowanym liderem rynku rozwiązań poprawiających dodzwanialność, w zależności od branży nasi klienci uzyskają poprawę odsetka odebranych połączeń o 40% do 50%. Nasze rozwiązania łączą w sobie funkcjonalności HLR, rotacji numeracją, wykrywania i wymiany numerów oznaczonych jako SPAM oraz wykrywania poczty głosowej.
Backupowy dostawca usług telekomunikacyjnych
Wychodzimy naprzeciw zaleceniom KNF i udostępniamy backupowe łącza telekomunikacyjne do obsługi wysyłki SMS oraz realizacji połączeń głosowych. W ten sposób ułatwiamy utrzymanie ciągłej dostępności usług finansowych, nawet w przypadku awarii głównego dostawcy usług telekomunikacyjnych.
Outsourcing czynności bankowych
Na życzenie Banku świadczymy usługi w rygorze outsourcingu czynności bankowych zgodnie z obowiązującymi standardami i regulacjami bankowymi oraz wymaganiami instytucji nadzorczych, takich jak UODO, UKE, EBA i KNF.
Integracja z systemami bankowymi
Posiadamy gotowe interfejsy integracyjne do IBM MQ, Genesis, SMPP oraz pełną dokumentację API zapewniającą bezproblemową, dwukierunkową integrację z systemami bankowymi.