Telekomunikacja dla banków

Niezawodne narzędzia do komunikacji biznesowej, które spełniają wymagania stawiane przez banki i instytucje finansowe.

Rozwiązania dla instytucji bankowych

Tide Software dostarcza kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla sektora finansowego, które łączą bezpieczeństwo z zaawansowaną technologią, zapewniając ciągłość operacyjną.

Dlaczego Tide Software?

Czy wiesz, że…

  • 8 z 10 największych banków w Polsce korzysta z rozwiązań Tide Software
  • Jesteśmy specjalistami w SMS autoryzacyjnych (OTP/2FA) oraz marketingowych i windykacyjnych – wysyłamy ich w Polsce 1,5 miliarda rocznie
  • Nasi klienci z branży finansowej realizują 2 miliony połączeń głosowych (SIP Trunk) dziennie za pomocą narzędzi od Tide Software
  • Potrafimy świadczyć usługi w rygorze outsourcingu czynności bankowych
  • Nasz support pracuje w trybie 24/7 przez cały rok
  • Działamy już od ponad 15 lat, i jesteśmy jednym z liderów rynku z rocznymi przychodami znacznie przekraczającymi 100 mln złotych

Specyficzne rozwiązania dla sektora bankowości

Kody jednorazowe OTP (2FA)

Kody jednorazowe OTP w uwierzytelnianiu dwuskładnikowym gwarantują szybkie i skuteczne zabezpieczenie aplikacji bankowych i finansowych, eliminując ryzyko nieuprawnionego dostępu i transakcji. Dla komunikacji OTP Tide Software zapewnia odrębne kanały wysyłki i priorytetowe dostarczanie wiadomości w czasie do 3 sekund.

Routing ruchu SMS

Na życzenie Banku posiadającego bezpośrednią umowę SMS z operatorem GSM (Orange, Play, Plus, T-Mobile) świadczymy usługi technicznego zarządzania wysyłkami SMS.  W takim scenariuszu my zajmujemy się kierowaniem wiadomości SMS do odpowiedniego operatora, zapewniając jednocześnie backupowe trasy wysyłki SMS. W imieniu Banku obsługujemy również wszelkie zgłoszenia techniczne i zapytania do operatora GSM. Dzięki temu infrastruktura telekomunikacyjna działa nieprzerwanie, operacje bankowe są realizowane zgodnie z oczekiwaniami, a cała obsługa techniczna nie wymaga zaangażowania po stronie Banku.

Połączenia głosowe (SIP Trunk)

Jesteśmy właścicielem dużej puli numeracji GSM i stacjonarnej (około 250 tys. numerów) oraz rozbudowanej infrastruktury głosowej pozwalającej nam realizować połączenia głosowe w technologii SIP Trunk oraz E1. Bez problemu realizujemy usługi dla klientów oczekujących wydajności kilku tysięcy połączeń jednocześnie.

Mailowa komunikacja transakcyjna

System do wysyłki e-mail od Tide Software posiada certyfikację nadawcy. Przy takim rozwiązaniu klient Banku ma pewność, że korespondencja pochodzi z zaufanego źródła.

Numeracja dla infolinii obsługująca ruch głosowy i SMS

Jeden uniwersalny numer w różnych kanałach komunikacji skutecznie ogranicza ryzyko oszustw i ataków phishingowych. Umożliwia szybką identyfikację autentycznych komunikatów bankowych, wzmacnia zaufanie klientów oraz ułatwia działanie infolinii łączącej komunikację tekstową i głosową.

Zwiększanie dodzwanialności w działach windykacji

Jesteśmy zdecydowanym liderem rynku rozwiązań poprawiających dodzwanialność, w zależności od branży nasi klienci uzyskają poprawę odsetka odebranych połączeń o 40% do 50%. Nasze rozwiązania łączą w sobie funkcjonalności HLR, rotacji numeracją, wykrywania i wymiany numerów oznaczonych jako SPAM oraz wykrywania poczty głosowej.

Backupowy dostawca usług telekomunikacyjnych

Wychodzimy naprzeciw zaleceniom KNF i udostępniamy backupowe łącza telekomunikacyjne do obsługi wysyłki SMS oraz realizacji połączeń głosowych. W ten sposób ułatwiamy utrzymanie ciągłej dostępności usług finansowych, nawet w przypadku awarii głównego dostawcy usług telekomunikacyjnych.

Outsourcing czynności bankowych

Na życzenie Banku świadczymy usługi w rygorze outsourcingu czynności bankowych zgodnie z obowiązującymi standardami i regulacjami bankowymi oraz wymaganiami instytucji nadzorczych, takich jak UODO, UKE, EBA i KNF.

Integracja z systemami bankowymi

Posiadamy gotowe interfejsy integracyjne do IBM MQ, Genesis, SMPP oraz pełną dokumentację API zapewniającą bezproblemową, dwukierunkową integrację z systemami bankowymi.

Co wyróżnia Tide Software?


Współpracujemy ze wszystkimi polskimi i zagranicznymi operatorami telekomunikacyjnymi, co pozwala nam zachować niezależność od jednego operatora.

Zapewniamy najwyższy poziom bezpieczeństwa danych, dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii oraz certyfikowanym rozwiązaniom bezpieczeństwa (status Microsoft Gold Certified Partner).

Dzięki pełnej redundancji i replikacji naszej infrastruktury, zapewniamy wysoką jakość, niezawodność i ciągłość usług. Nasze serwery znajdują się w 3 niezależnych data center na terenie Polski.

Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z przepisami RODO oraz krajowymi regulacjami, w tym również prawem telekomunikacyjnym.

Jesteśmy sygnatariuszem kluczowego porozumienia antyfraudowego podpisanego w 2023 roku pomiędzy NASK oraz KIKE.

Jesteśmy zaufanym partnerem o ugruntowanej pozycji na rynku, generującym rocznie ponad 100 milionów przychodu i posiadającym 15 lat doświadczenia.

Zapewniamy profesjonalne wsparcie techniczne dostępne 24/7 przez cały rok.

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!