Przejdź do treści
Firma
Firma
O nas
Aktualności
Kariera
Media o nas
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Produkty
Produkty
CCaaS
Rotacja numeracją
Masowa wysyłka SMS
SIP Trunk
Infolinia dla firm
RCS, czyli SMS 2.0
Zobacz wszystkie
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Branże
Branże
Ubezpieczenia
Retail
Windykacja
Banki
Pożyczki
Logistyka
Zobacz więcej
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Zastosowanie
Zastosowanie
Marketing
Sprzedaż
Zobacz wszystkie Zastosowania
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Bezpieczeństwo
Blog
Kontakt
PL
EN
Firma
Produkty
Branże
Zastosowanie
Bezpieczeństwo
Blog
Kontakt
PL
EN
Firma
O nas
Aktualności
Kariera
Media o nas
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Produkty
CCaaS
Rotacja numeracją
Masowa wysyłka SMS
SIP Trunk
Infolinia dla firm
RCS, czyli SMS 2.0
Zobacz wszystkie
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Branże
Ubezpieczenia
Retail
Windykacja
Banki
Pożyczki
Logistyka
Zobacz więcej
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Zastosowanie
Marketing
Sprzedaż
Zobacz wszystkie Zastosowania
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Strona główna
Blog
TideBlog – Twoja baza wiedzy
18 stycznia 2024
Jak system masowej wysyłki SMS może wpłynąć na optymalizację procesów biznesowych?
Przejdź
27 października 2023
3 problemy i 3 rozwiązania dla obsługi komunikacji telefonicznej w dziale handlowym
Przejdź
23 października 2023
Infolinia dla e-commerce, czyli o optymalizacji kontaktów z klientami
Przejdź
19 października 2023
Efektywność działu handlowego – analiza danych sprzedażowych
Przejdź
28 września 2023
Wykorzystaj potęgę SMS-ów – innowacyjne rozwiązania od Tide Software dla sektora bankowego i finansowego
Przejdź
21 września 2023
Efektywne funkcjonowanie działu handlowego: analiza jako klucz do sukcesu
Przejdź
15 września 2023
Conversational marketing – building authentic relationships with Generation Z
Przejdź
14 września 2023
Złoty numer i komunikacja omnichannel – nowy wymiar obsługi klienta w branży e-commerce
Przejdź
07 września 2023
Królowa Infolinia – czyli o popularności rozmowy telefonicznej klienta z działem BOK w branży e-commerce
Przejdź
06 września 2023
Nowa era komunikacji: masowa wysyłka SMS jako strategia biznesowa
Przejdź
06 września 2023
Wprowadzenie masowej komunikacji SMS – budowanie trwałych relacji biznesowych
Przejdź
12 czerwca 2023
Marketing konwersacyjny, czyli budowanie autentycznych relacji z Generacją Z
Przejdź
09 czerwca 2023
6 zalet wykorzystania komunikacji WhatsApp w branży retail i e-commerce
Przejdź
25 maja 2023
Optymalizacja obsługi klienta z wykorzystaniem Value Proposition Canvas: Przegląd korzyści WhatsApp Business API
Przejdź
1
…
4
5
6
7
8
…
14
Jesteś zainteresowany?
Wypełnij formularz
3533
Imię
*
Numer telefonu
Firma
Adres e-mail
*
Treść zapytania
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości na wskazany e-mail informacji handlowych w tym o ofercie Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku i przetwarzanie moich danych osobowych w tym celu.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości na wskazany telefon informacji handlowych w tym o ofercie Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku i przetwarzanie moich danych osobowych w tym celu.
Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj
TUTAJ
lub zadzwoń
+48
222 927 901
Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!