Przejdź do treści
Firma
Firma
O nas
Aktualności
Kariera
Media o nas
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Produkty
Produkty
CCaaS
Rotacja numeracją
Masowa wysyłka SMS
SIP Trunk
Infolinia dla firm
RCS, czyli SMS 2.0
Zobacz wszystkie
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Branże
Branże
Retail
Windykacja
Banki
eCommerce
Pożyczki
Logistyka
Zobacz więcej
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Zastosowanie
Zastosowanie
Marketing
Sprzedaż
Zobacz wszystkie Zastosowania
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Bezpieczeństwo
Blog
Kontakt
PL
EN
Firma
Produkty
Branże
Zastosowanie
Bezpieczeństwo
Blog
Kontakt
PL
EN
Firma
O nas
Aktualności
Kariera
Media o nas
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Produkty
CCaaS
Rotacja numeracją
Masowa wysyłka SMS
SIP Trunk
Infolinia dla firm
RCS, czyli SMS 2.0
Zobacz wszystkie
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Branże
Retail
Windykacja
Banki
eCommerce
Pożyczki
Logistyka
Zobacz więcej
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Zastosowanie
Marketing
Sprzedaż
Zobacz wszystkie Zastosowania
Poznaj rozwiązanie dla
WhatsApp
Business
Zobacz usługę
Strona główna
Blog
TideBlog – Twoja baza wiedzy
02 września 2024
Call center w windykacji: sprawdzone sposoby na lepsze kontakty z dłużnikami
Przejdź
02 września 2024
Call center w windykacji: sprawdzone sposoby na lepsze kontakty z dłużnikami
Przeczytaj wpis
30 sierpnia 2024
Call center w firmach badawczych: jak poprawić jakość danych z badań telefonicznych
Przejdź
28 sierpnia 2024
Marketing oparty na FoMO – jak stworzyć kampanie, które skłonią klientów do szybkiego działania
Przejdź
26 sierpnia 2024
Automatyzacja w call center: kiedy warto ją wprowadzić, a kiedy polegać na kontakcie z człowiekiem?
Przejdź
23 sierpnia 2024
Strategie zatrzymywania klientów przez call center
Przejdź
21 sierpnia 2024
Technologia RCS: nowoczesne rozwiązania dla bezpiecznych płatności mobilnych
Przejdź
19 sierpnia 2024
Optymalizacja kosztów działalności call center: porady i triki
Przejdź
16 sierpnia 2024
Jak zarządzać zespołem w zdalnym call center: wyzwania i rozwiązania
Przejdź
14 sierpnia 2024
Stygmat zielonego dymka: czy RCS zakończy wykluczenie w świecie smartfonów?
Przejdź
12 sierpnia 2024
10 najlepszych praktyk dla efektywnej obsługi klienta w call center
Przejdź
09 sierpnia 2024
Jak wybrać dostawcę technologii SIP Trunk?
Przejdź
08 sierpnia 2024
Automatyzacja komunikacji z klientami w branży energetycznej
Przejdź
05 sierpnia 2024
Nowoczesne technologie w call center: jak SIP Trunk zmienia branżę telekomunikacyjną
Przejdź
02 sierpnia 2024
Wygodna komunikacja w branży turystycznej – podstawa każdej udanej podróży
Przejdź
31 lipca 2024
Optymalizacja obsługi połączeń wychodzących w windykacji: skuteczne taktyki dla superwizorów
Przejdź
30 lipca 2024
Jak zapewnić ciągłość działania w contact center: strategie zarządzania ryzykiem i awariami
Przejdź
26 lipca 2024
Jak optymalizować efektywność call center – wskazówki i triki
Przejdź
25 lipca 2024
Zaawansowane rozwiązania telekomunikacyjne dla sektora bankowego
Przejdź
23 lipca 2024
Najczęstsze wyzwania w zarządzaniu call center – jak je przezwyciężać?
Przejdź
19 lipca 2024
Jakie są różnice między call center a contact center?
Przejdź
17 lipca 2024
Jak RCS zmienia branżę windykacyjną: nowy standard komunikacji
Przejdź
16 lipca 2024
SMS-y w edukacji: element, który pozwala na lepszą współpracę rodziców z nauczycielami
Przejdź
11 lipca 2024
RCS w marketingu i e-commerce: nowe możliwości prezentacji produktów i usług
Przejdź
10 lipca 2024
Optymalizacja doświadczeń podróżnych: jak SMS-y zwiększają wartość usług turystycznych
Przejdź
05 lipca 2024
RCS a SMS: jakie są różnice między tymi technologiami i kiedy warto je zastosować?
Przejdź
01 lipca 2024
10 sposobów na wykorzystanie masowej wysyłki SMS w e-commerce i handlu detalicznym
Przejdź
27 czerwca 2024
SMS-y w usługach cateringowych: skuteczne narzędzie usprawniające logistykę i dostawy
Przejdź
25 czerwca 2024
Masowa wysyłka SMS w branży medycznej
Przejdź
21 czerwca 2024
Jak masowa wysyłka SMS pomaga w bankowości mobilnej?
Przejdź
20 czerwca 2024
SMS w administracji publicznej
Przejdź
14 czerwca 2024
Co to jest RCS i jak zmienia komunikację mobilną
Przejdź
13 czerwca 2024
Rola SMS w HR i komunikacji wewnętrznej
Przejdź
07 czerwca 2024
Mobile ID: klucz do bezpiecznych i wygodnych transakcji bankowych
Przejdź
06 czerwca 2024
Rotacja numeracją – korzyści i zastosowania dla firm
Przejdź
31 maja 2024
Komunikacja w nieruchomościach: strategie na czas boomu
Przejdź
08 maja 2024
SMS-y do klientów – jak zadbać o ich zgodność z RODO?
Przejdź
18 kwietnia 2024
Integrator usług telekomunikacyjnych – czym jest i jak działa
Przejdź
10 kwietnia 2024
Różnice między SIP Trunk a tradycyjnymi liniami telefonicznymi
Przejdź
26 marca 2024
5 najczęstszych mitów na temat windykacji – prawda, o której warto wiedzieć
Przejdź
18 marca 2024
Windykacja społeczna: budowanie mostów zamiast murów
Przejdź
11 marca 2024
Nowoczesne metody windykacji: rola technologii w odzyskiwaniu należności
Przejdź
05 marca 2024
Jedna platforma do komunikacji omnichannel: 6 argumentów na „TAK”
Przejdź
26 lutego 2024
Infolinia w niestandardowych działaniach marketingowych: tajemnicza kampania raperów
Przejdź
19 lutego 2024
Zintegrowane call center: powody, dla których warto korzystać z usług od jednego dostawcy
Przejdź
12 lutego 2024
Potęga raportowania w call center: klucz do zrozumienia i rozwoju biznesu
Przejdź
07 lutego 2024
Optymalizacja obsługi klienta: sekrety skutecznej dodzwanialności w contact center
Przejdź
1
2
3
…
13
Jesteś zainteresowany?
Wypełnij formularz
3533
Imię
*
Numer telefonu
Firma
Adres e-mail
*
Treść zapytania
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości na wskazany e-mail informacji handlowych w tym o ofercie Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku i przetwarzanie moich danych osobowych w tym celu.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości na wskazany telefon informacji handlowych w tym o ofercie Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku i przetwarzanie moich danych osobowych w tym celu.
Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj
TUTAJ
lub zadzwoń
+48
222 927 901
Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!