Bezpieczeństwo systemów komunikacyjnych
Innowacje, nowoczesna technologia i bezpieczeństwo to domena Tide Software. To dlatego z naszych rozwiązań korzystają największe instytucje finansowe, topowe marki retail i e-commerce.
Technologie naszych rozwiązań
Nasze rozwiązania powstają w oparciu o najnowocześniejszą technologię. TidePlatform to nowoczesny system, który integruje wszystkie nasze rozwiązania do komunikacji omnichannel i jest dostępny w modelu CPaaS.
Cechy naszej TidePlatform CPaaS
Dostępność
Dostęp do Platformy Tide jest możliwy z każdej najnowszej przeglądarki w wersji desktop i mobile, z każdego systemu operacyjnego: Windows, Linux, iOS oraz poprzez integracje API.
API
Jesteśmy wyjątkowym operatorem na polskim rynku, udostępniającym wszystkie popularne metody połączenia: HTTP GET, SOAP XML, SMPP, CIMD, SFTP, SQL, IBM MQ Series, Mail2SMS, Arkusz Excel oraz obsługę protokołu EMI UCP i API REST-owe JSON.
Udostępniamy API do każdego modułu dostępnego w Platformie. Każdy klient w prosty sposób może zintegrować nasze kanały do komunikacji ze swoimi systemami. Integracja API możliwa jest dla systemów masowej wysyłki SMS i MMS, VMS oraz systemu dla call center TideCC.
Oferujemy także API do prowadzenia komunikacji za pośrednictwem popularnych komunikatorów: Facebook Business Messenger, WhatsApp Business, wiadomości SMS 2.0, czyli w technologii RCS.
Wydajność
Dla naszych klientów bardzo ważna jest wydajność oraz dostępność rozwiązań. Dlatego nasza Platforma Tide oferuje im:
- 20 000 000 wysyłanych SMS/godzinę
- 500 000 spersonalizowanych VMS/godzinę
- 100% raportów doręczeń
- 1 500 CAPS (prób połączeń na sekundę)
- 50% wyższą dodzwanialność przy wykorzystaniu Rotacji numeracją
- Pulę ponad 200 000 różnorodnych numerów komórkowych i stacjonarnych
- Inteligentne rozwiązania oparte o analizę ponad 500 000 000 zdarzeń telekomunikacyjnych w kwartale
- 24/7/365 działanie supportu
Co nas wyróżnia
- 50% wyższą dodzwanialność przy wykorzystaniu Rotacji numeracją
- Pulę ponad 200 000 różnorodnych numerów komórkowych i stacjonarnych
- Inteligentne rozwiązania oparte o analizę ponad 500 000 000 zdarzeń telekomunikacyjnych w kwartale
- 24/7/365 działanie supportu
Zapewniamy wysoką jakość, bezawaryjność i ciągłość naszych usług dzięki pełnej redundancji i replikacji naszej infrastruktury. W przypadku awarii jednego z urządzeń, jego rolę automatycznie przejmuje inne urządzenie w klastrze w sposób niezauważalny dla użytkowników systemu.
Stosujemy szereg zabezpieczeń opartych o:
Zapewniamy ciągłość świadczonych usług w zakresie:
- Infrastruktury technicznej – serwery umieszczone w 3 niezależnych data center na terenie Polski, a wszystkie komponenty i połączenia są redundantne (powielone)
- Sieć teleinformatyczna – routery, macierze, nadmiarowe łącza telekomunikacyjne działają nieprzerwanie dzięki redundancji i replikacji
- Aplikacje – redundantne zasoby sprzętowe, zwirtualizowane środowisko systemowe i bazodanowe, regularne backupy pozwalają zachować wysoką dostępność usług
- Zabezpieczenia na poziomie bazy danych – środowisko bazodanowe zostało zaprojektowane w oparciu o zastosowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa i zaufanych producentów (m. in Microsoft). Posiadamy status Microsoft Gold Certified Partner
- Monitoring – system monitoringu działa w trybie 24/7/365. W przypadku wykrycia nieprawidłowości automatycznie wysyłane są alerty do odpowiednich osób, które reagują w trybie ekspresowym. Stały monitoring środowiska pozwala na wczesne wykrycie wszelkich anomalii mogących prowadzić do powstania awarii i odpowiednią reakcję na te zdarzenia.
Metody zabezpieczeń
Ciągłość pracy i bezpieczeństwo naszych rozwiązań jest dla nas jednym z najwyższych priorytetów. W tym celu wykorzystujemy:
- Najlepsze praktyki
- Know-how naszych ekspertów
- Sprzęt najwyższej jakości
- Sprawdzoną technologię
- Redundantną konfigurację każdego z elementów infrastruktury
Co wyróżnia nasze metody zabezpieczeń
Czy wiesz, że…
Z naszych rozwiązań korzysta m.in. 8 z 10 największych banków, 8 z 10 największych firm windykacyjnych w Polsce, liderzy rynku pożyczkowego, topowe marki retail oraz e-commerce i wiele innych przedsiębiorstw i instytucji.
Outsourcing czynności bankowych
Jesteśmy zaufanym partnerem i dostawcą rozwiązań do komunikacji biznesowej dla instytucji finansowych. Łączymy bezpieczeństwo i rozwój technologiczny zapewniając ciągłość działania.
Tide Software świadczy usługi w ramach outsourcingu czynności bankowych. Spełniamy wymagania stawiane przez banki, instytucje finansowe, UODO, UKE, EBA, KNF.